16.06.2010 v 13:34
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
tak jako reward od GM by treba nemulo byt videt ( i kdyz doufam ze to budou spis ojedinely zalezitosti :-)) ) ale proste patrim k ty skupine, ktera je k hrani vic motivovana, kdyz ma na ocich plody svoji prace :-).. a nevidim duvod, proc se nesnazit oslovit vsechny skupiny hracu, kdyz tomu mw klient nebrani a nastaveni klienta se neprojevi a nijak nezasahuje do klientu ostatnich hracu, kterym to vyhovuje jinak..
16.06.2010 v 15:02
Hodnocení:
114
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
No...90% získaných expů se v levém dolním rohu ukazuje (jako systémová zpáva) vyjímkou jsou tak akorát ty rewardy a některý questy (u většiny se to myslím ukazuje) a pak ještě online exp, ale po tom aby se mi co minutu napsalo, že mám +14 exp fakt netoužím.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
16.06.2010 v 19:19
Hodnocení:
26
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ještě mě napadlo... ehm... pár blbostí nemohla by se do další verze přidat funkce, která by zrušila to divné šedé podbarvení textového pole?
A když píšu na chat tak to znak "[" nahradí slovem příkaz nemohl by se řetězec "[c" nahradit slovem chat?
Už mě to párkrát zmátlo.
Edit by Geo: Používej klávesu "\" a přepne se Ti to na "Chat:". Do nové verze přibude možnost "--" (dle UOAM).
16.06.2010 v 19:57
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(16.06.2010 v 19:19)Colwyn napsal(a): Ještě mě napadlo... ehm... pár blbostí nemohla by se do další verze přidat funkce, která by zrušila to divné šedé podbarvení textového pole?
A když píšu na chat tak to znak "[" nahradí slovem příkaz nemohl by se řetězec "[c" nahradit slovem chat?
Už mě to párkrát zmátlo. 1) Viz TODO pro verzi 10.5.
17.06.2010 v 13:40
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
17.06.2010 v 13:40
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 17.06.2010 v 19:02 od Noobel.)
Moznost nastavit vzdalenost od postavy, kde se meni chuze/beh. Pri trosku vetsim rozliseni musim jezdit pres desne velkou vzdalenost, nez postava zacne bezet a pak nez dojedu na jiny uhel(nedej boze opacny smer) je vazne doba.
Jinak pochvala za 10.4.1
Edit by Geo: Souhlasím, bude v příští verzi.
17.06.2010 v 13:46
Hodnocení:
2
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
ja bych si pral seznam bufu s delkou trvani...jestli to tam uz nahodou je tak jsem blbej a nevim to najit
17.06.2010 v 16:38
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ten zatím funguje pouze ve starém klientu (vyvolává se modrým čudlem na gumpu s atributy postavy), nový klient zobrazovat stavové ikony neumí (zatím).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
24.06.2010 v 12:09
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
uz podruhy se mi stalo, ze jsem zapomnel na nejaky detail pri plneni ukolu ( treba kde je npc ktery ukol zadava ) ...myslim, ze by bylo super, kdyby se ke kazdymu ukolu dalo pripsat par detailu, co vy na to?
RadstaR: Tohle nepatri sem. Nema to nic spolecneho s MW klientem.
24.06.2010 v 12:16
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Moznost oznacit si na mapce urcita mista. :-)
Má duše patří bohu,
Můj život dostane Král,
Srdce své daruji ženě,
Čest svou si ponechám sám.
29.06.2010 v 13:29
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
WishTo: Budoucí verze klienta - topic je uzamčený proto, že se do něj dostanou pouze GMka, tedy skutečně zamýšlené a do budoucna plánované změny.
Děkuji ale za tento topic, určitě jej budu sledovat (time to time).
Spěšně jsem prolétl vaše výkřiky a ještě se k některým budu vyjadřovat, ale aktuálně bych rád odpověděl Elesharovi:
- možnost označit si na mapce určitá místa BUDE... a to, řekněme, v době kratší než obvyklé ... a nejen to!
30.06.2010 v 15:31
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(12.06.2010 v 15:36)Fenek napsal(a): Možnost nastavení skinu starého klienta :/ Můžeš mi osvětlit, co tím myslíš? Skin starého klienta, skin starého klienta... u čeho? Logovací obrazovky? A nebyl by to tak trochu krok zpět?
30.06.2010 v 16:05
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Dopsal jsem nějaké komentáře k jednotlivým postům... tak si to projděte, co je čí...
30.06.2010 v 20:11
Hodnocení:
7
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
ten status u postavy je na nekterych podlozich dost spatne rozeznatelnej a obcas se prekreje s cizim. (taky je celkem malej, ale zvetsit by asi spis uskodilo). Kdyby se v horni liste vypisovali udaje i jen ciselne tak by to bylo fajn.
Edit by Geo: Zauvažuji nad úpravou healthbaru (toho menšího, co má jen proužky), aby ukazoval i čísla, respektive více možností healthbaru.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
03.07.2010 v 09:25
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
03.07.2010 v 09:25
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 03.07.2010 v 09:30 od Stín.)
Citace:Edit by Geo: Zajímavé, to s tou změnou barvy statů... v tom healthbaru se přesně tohle děje a máš to na očích (uprostřed obrazovky)
2 Geo: jj healthbar je dobra vec, myslim, ze kdyz sem to psal tak jeste nebyl :-) ale precejen bych byl rad, kdybych mel moznost videt na ty liste presnou ciselnou hodnotu, hodi se to v pripade, kdyz mam v dungu uz jen treba 30 hp a vim, ze prisera dava za 20-25..pak muzu lehceji usoudit, jestli vydrzim dalsi ranu se zapitim nebo bez, tyka se i pvp atd.. :-)
edit: koukam, ze sarja me predbehla, odpovidal sem, nez sem si to procetl dolu :-)
09.04.2013 v 21:32
Hodnocení:
49
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nekam jsem psala, ze by bylo dobre udelat rozlisne rychlosti postavy podle vzdalenosti mysi od avatara (fyzicke postavy ve hre). Samozrejme by byla nutna scriptova podpora, ale udelat nejaky nastavitelny okruh kolem postavy, ve kterem by se podle vzdalenosti urcovalo, jakou pomernou rychlosti postava jde/bezi...od 50% nahoru by to byl beh napr. Postava cloveka jdouci vedle hobita by pak nemusela neustale zastavovat, aby sli vedle sebe a hraci by prizpusobili rychlost postavy RP. Jednoduse by se nemuseli zastavovat, pouze by zpomalili...odpada neustale klikani (hlavne v autowalk modu to je vopruz...porad ho zapinat, vypinat...)
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
10.04.2013 v 06:23
Hodnocení:
130
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
K tomuhle by ani nemusela být nějaká extra skriptová podpora - ten nápad se mi líbí, Marino
10.04.2013 v 07:41
Hodnocení:
49
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ja vim, ze by nemusela byt buh vi jaka podpora...ale runuo s tim musi pocitat .
Uz se tesim, az to bude hotove .
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
10.04.2013 v 08:22
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nastavitelná světlost
[Ano, budu s tím otravovat, dokud mě tu z toho budou bolet oči 8)]
10.04.2013 v 09:23
Hodnocení:
26
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
10.04.2013 v 09:23
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.04.2013 v 09:31 od Colwyn.)
Hm.
- Volání pojmenovaných maker přes seznam.
- Možnost vypnutí hráčů měsíce a tlačítka +/-chat.
- Možnost vyjmutí systémových hlášek z logu deníku.
Btw: Je stále v plánu to poměrné zmenšení malých ras, jak se kdysi někde probíralo?
10.04.2013 v 14:15
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Targetovanie:
Vyťahovanie záložiek rovno z hry je trochu nešikovné. pri zvýraznení pomocou Ctrl+Shift vidím obyvkle len haldu šípov.
Postava sedí na koni. ak ju cielim pomocou Bor Um tak:
a) je zameraná postava, a kúzlo funguje normálne
b) Zameriam koňa, postava je ale "vysvietená" ako keby som cielil priamo na ňu. Kúzlo vždy fízne. Neviem či je to vec klienta alebo servru.
úpravu healthbaru by som tiež privítal.
|