19.12.2010 v 22:56
Hodnocení:
43
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
19.12.2010 v 22:56
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19.12.2010 v 23:01 od Eržika.)
Myslim, ze nejlepsi to bude resit herne, ale chtel bych se zeptat, zda si zucastneni orkove a clenove bratrstva smazou v pripade chyceni a popravy postavy dobrovolne a budou tedy i nadale dodrzovat sve RP. Ci aby jsme nebyli tak nasilni hrali nadale sve RP, v pripade ze jim treba bude urezana ruka ci jina koncetina.
Otazka je smerovana hlavne na vedeni orku a Bratrstva tedy presneji na Dratharta a Nazgela. A taky na WDeho zda pujde pripadne smazani postavy pri poprave vynutit pres RT.
Pripadne ty dva zadam o navrhy jake pripadne potrestani by se jim zdalo adekvatni jelikoz vsichni vime, ze co pisu o par radku vis je tezky extrem...
Odpovedi klidne i pres PM
-=Semper Fidelis=-
Eržika Nitková - Krejčí, truhlářka, řezbářka
Hinata - Služebnice Jondaly někde na cestách
Galahad - Cypronský hospodský
Eržika - stopařka
19.12.2010 v 22:59
Hodnocení:
215
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
19.12.2010 v 22:59
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19.12.2010 v 23:01 od Nevrin.)
*odpoved smazana a poslana jako PM*
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
19.12.2010 v 23:13
Hodnocení:
11
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Uvidíme se za týden až mi zmizí PvP flag potom si dělejte co chcete
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
19.12.2010 v 23:17
Hodnocení:
1
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
19.12.2010 v 23:17
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19.12.2010 v 23:17 od Grimmagor.)
Jestli jde o Ishar(zákony) tak s tim to má jen málo spoečného...RP (aspoň jak já jsem to pochopil) šlo o rozšiřování území SF, které ovládá Cypronu. Tomu jsem chtěli nějak RP zabránit. To, že měl s eventem Kristián nějaké další plány a zdá se mu, že jsme mu je poškodily, to mě mrzí.
RP potrestání může bejt tak akorát nastavení na BL u stráži Cypróny nicméně účelem naši akce nebylo pojet někoho a lootnout ho, ale demonstrace síly(východisko pro jednání) a předem domluvený profit od zbojníků domluvený s GM.
Jestli jde o Ishar(zákony) tak s tim to má jen málo spoečného...RP (aspoň jak já jsem to pochopil) šlo o rozšiřování území SF, které ovládá Cypronu. Tomu jsem chtěli nějak RP zabránit. To, že měl s eventem Kristián nějaké další plány a zdá se mu, že jsme mu je poškodily, to mě mrzí.
RP potrestání může bejt tak akorát nastavení na BL u stráži Cypróny nicméně účelem naši akce nebylo pojet někoho a lootnout ho, ale demonstrace síly(východisko pro jednání) a předem domluvený profit od zbojníků domluvený s GM.
Kozlík - dobrodruh
Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
19.12.2010 v 23:41
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
19.12.2010 v 23:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2010 v 00:04 od HaF.)
Tak to se pletes zalezi jen na Isharu. Jestli bude chtit konflikt, zaminku si najde samo (utok na obcana, utok na spojence, podpora vrahum a banditum etc). Hodne stesti
Nejlepsi bude to vyresit valkou. Je to jediny logicky vyusteni teto situace a taky dlouhodobe cinnosti brastva.
Vysledek valky rozhodne o vysledku vseho (kdo si bude diktovat podminky, nebo zda dojde ke kompromisu).
Pozor, nemam na mysli cinnost kterou ma bratstvo oblibenu, kill and loot.
Rekne se ze budou tri bitvy.
1. bude nekde mimo sidla, vysledek bude troji:
a) prohra A strany, dalsi bitva se bude odehravat dobyvanim sidla A
b) plichta, tahle se zopakuje
c) prohra strany B, obleha se jeji sidlo
2. oblehani sidla
V pripade mest (Cyprona, Ishar) jsou obranci zvyhodneni guardy (upravenymi na lvl 30 se silou hrace) nebosp ojenci (bandite), jinak tvrz orku plus sidlo bratrstva. utocnik si vybere kam utoci, libovolna frakce muze mezitim uzavrit mir (a oslabit takobrance).
Po padu mesta/sidla patri vitezi.
3. pokud ani nyni porazena strana neustoupi, bude se bojovat o posledni pevnost (citadela v isharu, cyprone opet obranci maji vyhodu strazi), v tom pripade vitez bere vse.
Muze to skoncit vypalenou orci pevnosti sidlo brastva srovnano se zemi a dozivotni zakaz vstupu do kralovstvi...nebo smrti krale, a mesty zabranymi.
Pravidla by bylo nutne upravit: po oziveni se hrac smi zapojit pouze po resnuti knezem (nebo vubec), nelootuje se, jde jen o vysledek bitvy. Pri oblehani muze byt povoleny urcity pocet resnuti na osobu zalezi na dohode.
20.12.2010 v 00:11
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.12.2010 v 00:11
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2010 v 00:41 od Cessnek.)
(19.12.2010 v 22:56)Eržika napsal(a): Myslim, ze nejlepsi to bude resit herne, ale chtel bych se zeptat, zda si zucastneni orkove a clenove bratrstva smazou v pripade chyceni a popravy postavy dobrovolne a budou tedy i nadale dodrzovat sve RP. Ci aby jsme nebyli tak nasilni hrali nadale sve RP, v pripade ze jim treba bude urezana ruka ci jina koncetina.
Otazka je smerovana hlavne na vedeni orku a Bratrstva tedy presneji na Dratharta a Nazgela. A taky na WDeho zda pujde pripadne smazani postavy pri poprave vynutit pres RT.
Pripadne ty dva zadam o navrhy jake pripadne potrestani by se jim zdalo adekvatni jelikoz vsichni vime, ze co pisu o par radku vis je tezky extrem...
Odpovedi klidne i pres PM ano to to by bylo relevantní kdyby jsme dostali možnost dát perma kill všem které jsme pokosili před pevností. Tu možnost jsme hobužel nedostali(a i kdyby jo tak ji nevyužijem). Na tento event jsme se připravovali dobré 3-4 dny a nestálo nás to málo prostředků investice ze strany bratrsva cca 30-40 zl v materiálu. Takže tahle hra byla pro nás celkem drahá záležitost(jako každá záporácka činnost). Spíš by mě zajímalo kolik do eventu zlatých a materiálu investovala proti strana krom času(já kopal jen tunel 6 hodin)
a přiznávám nejsem tak dobrej rp hráč abych si dal perma kill. Myslím si že bl je dost velké omezení.
Jinak extrém jste předvedli vy, hned dostanete město dáte bl orkům a mě což vůbec nechápu já si všechny totiž své zločiny odseděl takže jsem již trestně bezúhoná postava. Vy jste si vyhrotili situaci. Rp důvod je v topicu bratrstva proč jsme na vás útočili, z a orky nemůžu mluvit. Každopádně jsme rádi že jste pevnost nezískali a že jsme ve svém eventu uspěli.
Problém SF je ten že není zvyklé prohrávat protože okolnosti byli pro mě příznivé jednou dostanou přes prsty a stává se z toho drama. Bratrstvo je vláčeno jen kalužemi a hnojem a přesto všechno více méně(parkrát si zabrečíme) jedem dál. Teď máme bl v isharu a cyproně a není to snadné, být izolován témeř od dění se ve městě.
Jinak nemějte strach určitě dostanete brzy možnost sabotovat nějaký event z naší strany
A jestli chcete po někom permakill chci vás upozornit že minimálně 14 hráčů říká ne(bratrstvo a orky co tam snáma šli)
20.12.2010 v 00:16
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
To je sice hezke ale sli jste do toho s vedomim nasledku...nebo jste jen naivne cekali ze pobijete par hracu a kazdy bude predstirat ze se nic nestalo?
20.12.2010 v 00:26
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(19.12.2010 v 23:41)Elerra napsal(a): Tak to se pletes zalezi jen na Isharu. Jestli bude chtit konflikt, zaminku si najde samo (utok na obcana, utok na spojence, podpora vrahum a banditum etc). Hodne stesti
Nejlepsi bude to vyresit valkou. Je to jediny logicky vyusteni teto situace a taky dlouhodobe cinnosti brastva.
Vysledek valky rozhodne o vysledku vseho (kdo si bude diktovat podminky, nebo zda dojde ke kompromisu).
Pozor, nemam na mysli cinnost kterou ma bratstvo oblibenu, kill and loot.
Rekne se ze budou tri bitvy.
1. bude nekde mimo sidla, vysledek bude troji:
a) prohra A strany, dalsi bitva se bude odehravat dobyvanim sidla A
b) plichta, tahle se zopakuje
c) prohra strany B, obleha se jeji sidlo
2. oblehani sidla
V pripade mest (Cyprona, Ishar) jsou obranci zvyhodneni guardy (upravenymi na lvl 30 se silou hrace) nebosp ojenci (bandite), jinak tvrz orku plus sidlo bratrstva. utocnik si vybere kam utoci, libovolna frakce muze mezitim uzavrit mir (a oslabit takobrance).
Po padu mesta/sidla patri vitezi.
3. pokud ani nyni porazena strana neustoupi, bude se bojovat o posledni pevnost (citadela v isharu, cyprone opet obranci maji vyhodu strazi), v tom pripade vitez bere vse.
Muze to skoncit vypalenou orci pevnosti sidlo brastva srovnano se zemi a dozivotni zakaz vstupu do kralovstvi...nebo smrti krale, a mesty zabranymi.
Pravidla by bylo nutne upravit: po oziveni se hrac smi zapojit pouze po resnuti knezem (nebo vubec), nelootuje se, jde jen o vysledek bitvy. Pri oblehani muze byt povoleny urcity pocet resnuti na osobu zalezi na dohode.
tohle zní moc hezky po revizy mága určitě nejsem proti
20.12.2010 v 00:27
Hodnocení:
1
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Popravdě válka je dost obří projekt, já bych byl pro vyjednávání...vycházející z toho, že Cyprona není jediná síla s vojenskou hotovostí.
Kozlík - dobrodruh
Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
20.12.2010 v 00:29
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.12.2010 v 00:29
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2010 v 00:30 od Cessnek.)
(20.12.2010 v 00:16)Elerra napsal(a): To je sice hezke ale sli jste do toho s vedomim nasledku...nebo jste jen naivne cekali ze pobijete par hracu a kazdy bude predstirat ze se nic nestalo?
ty bych řešil ig ne na foru. Vyjednávání atd.
20.12.2010 v 00:34
Hodnocení:
26
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(19.12.2010 v 23:13)Tulgyr napsal(a): Uvidíme se za týden až mi zmizí PvP flag potom si dělejte co chcete
Právě kvůli takovýmto vyčůránkům by měla fungovat (a snad i funguje) vynucená aktivace pvp flagu.
20.12.2010 v 00:41
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.12.2010 v 00:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2010 v 00:45 od Cessnek.)
(20.12.2010 v 00:27)Grimmagor napsal(a): Popravdě válka je dost obří projekt, já bych byl pro vyjednávání...vycházející z toho, že Cyprona není jediná síla s vojenskou hotovostí.
Ono by to šlo ale to by členov SF nesměli zárověn mít svoje další postavy ve strukturách Isharu. Viz. blesková reakce Tibaudla= Inara odlog, vyblití se naforum, log tibaulda.
20.12.2010 v 00:45
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Davat nekoho na BL je podle me naprosto adekvatni rozhodnuti velitele armady, bez ohledu na to, kdo ho hraje.
Jinak sem vdecny kazdemu, kdo to bere v tehle rovine RP nasledku..
20.12.2010 v 01:18
Hodnocení:
11
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
No co píše Hafik se mi líbí a nějakou dobu plánuju sepsat něco podobnýho něco jako Guildovní války v podobě Battlegroudů(ano wowko blázen) na Mapě by se vymezilo Bojiště kde by se střetli obě guildy a ktera z těch guild by vyhrala postoupila by o kus v mapě dejme tomu 5bojišt a o ty by guildy zápasili pokud by se nedostali by se síldu Guildy a potom by byla finalni bitva. Takhle by se přětahovali dokud by spor jedna strana nevyhrála a nebo neukončili dohodou. Samozřejmě by se do bojů mohli zapojovat ruzní spojenci a připravovat před bitvou různý nástrahy na bojišti a podobně. Ale to si myslim že je eště běh na dlouhou trat
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
20.12.2010 v 09:43
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.12.2010 v 09:43
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2010 v 09:46 od HaF.)
Podle me se jen bojite nasledku.
Nikdo nerika ze nemuzete ziskat spojence. To ze by ostatni frakce (elfove, trpaslici, nezavisli lide) skoncili na opacne strane barikady je uz je jen vas problem. Nikdo vam nebrani vyjednavat, ci uplacat a kupovat si lidi aby behem bitvy zradili.
Citace:Příspěvek: #9
RE: [split] Event kamenná pevnost banditů
Popravdě válka je dost obří projekt, já bych byl pro vyjednávání...vycházející z toho, že Cyprona není jediná síla s vojenskou hotovostí.
Cyprona neni jedina vojenska sila. Je tu i Ishar, i kdyz armada neni aktivni - porad ma npc vojaky a obcany kteri ho mohou branit. Pak tu jsou ruzne frakce, jako trpaslici, elfove a dalsi. Nemaji sice pocetne armady,ale muzou poskytnout schopne valecniky kteri by posunuli misku vah jinym smerem. S lehkou pomoci gm na priprave neni nic sloziteho a v pvp snad cudliky mackat umite
Nejake pojizdeni pouze s lootovanim neresi nic.
20.12.2010 v 13:26
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
20.12.2010 v 13:26
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2010 v 13:32 od Cessnek.)
válka proti isharu...mno když na to dojde proč ne, ale pak at má každej občan zaplé pvp flag. Bez rozdílu levelu atd. v opačném případě pvp flag vypínám i já. Protože by to byla jen fraška, pravidla války by měli být následující : Jestliže frakce stoupí doválky automaticky všechny zúčastěné strany by ten pvp flag dostat měli, stejně tak občané města(pokud je válka proti městu). Non pvp flagy by hned byly proti válce a už by to bylo reálnější prostředí pro jednání a vyjednávání. Źádná válka zatím není a asi ani nebude.
20.12.2010 v 14:29
Hodnocení:
215
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Dlouhodobá, tvořivá RP aktivita ve hře by měla mít vždycky navrch proti ryze destruktivní PvP činnosti. Kde rozhoduje PvP o důležitých věcech, RP zpravidla dost trpí. Výsledek souboje je vše na čem záleží a kdo jedná jinak, než nejefektivnějším možným způsobem, na to doplácí. Nikdo neocení, že se poražený snažil hrát i ve vypjaté situaci svojí roli a oslabil se tím.
Proto by podle mě mělo hrát PvP pouze doplňkovou úlohu. Přijde mi naprosto nemyslitelné, aby si někdo skrze PvP chtěl přivlastňovat nějakou práci, kterou SF a především Kristián udělali v Cyproně jen proto, že náhodným výkyvem v počtech hráčů je zrovna útočník nahoře a obránce dole.
Tahle akce byla ospravedlnitelná jen proto, protože útočníci do ní v tomhle případě vložili asi více RP tvořivé aktivity a její dozvuky si budem moci všichni ve hře dohrávat ještě několik dní.
Snad všichni oceňujeme práci, kterou Kristian v Cyproně udělal. Nikdo, kdo nedorovná jeho přínos přínosem vlastním by neměl mít právo ničit jeho práci. Manawydan není zralý pro nějaké skutečně kompetitivní hraní. Vítězství jedné strany se snadno promění ve frustraci strany druhé a v podmínkách MW může být ztráta každého hráče nepříjemně znát.
Já i Drathart přejeme Kristianovi stejný prostor pro hraní jeho role, jako si ho přejeme pro sebe. Cyprona ať si třeba zůstane orkům a Bratrstvu uzavřená, pokud bude existovat jiná cesta do světa za Cypronou. Rád bych se vyhnul donucování, aby se Cyprona proměnila v další Ishar, kde není možné vládnout neomezeně kvůli různým technickým omezením.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
20.12.2010 v 15:32
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(20.12.2010 v 13:26)Cessnek napsal(a): válka proti isharu...mno když na to dojde proč ne, ale pak at má každej občan zaplé pvp flag. Bez rozdílu levelu atd. v opačném případě pvp flag vypínám i já. Protože by to byla jen fraška, pravidla války by měli být následující : Jestliže frakce stoupí doválky automaticky všechny zúčastěné strany by ten pvp flag dostat měli, stejně tak občané města(pokud je válka proti městu). Non pvp flagy by hned byly proti válce a už by to bylo reálnější prostředí pro jednání a vyjednávání. Źádná válka zatím není a asi ani nebude.
Naprosto si nepochopil. Nemluvim o klasickem vasem fragovani ale o danych bitvach v XY case, kdy vysledek bitvy o necem rozhodne (urci se cas, misto, a pak se tam dve strany semelou). Mimo bitvy by se pvp odehravalo ciste podle pvp pravidel beze zmeny.
20.12.2010 v 17:37
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Propojení Isharu a Cyprony: Král při vyhlášení BoC a při předání sliboval Cyproně podporu. Dokud Ishar nebo Cyprona neřekne jinak tak jsou tato dvě území považována za spojence.
Popravy postav: zatím nepovolím. Je ale ve vašich silách je posadit do vězení na velmi dlouho (pokud je omráčí strážný).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
22.12.2010 v 00:50
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Problematika je komplexna. PVP sa na tomto sharde len tak lahko vynutit neda. Ak ma Bratrstvo zaujem o vojnu Ishar aj Cyprona to moze riesit presne takym istym sposobom ako to Bratrstvo s Orkami riesilo pri vyzbrojovani NPC v Pevnosti.
Je fakt ze je neadekvatne vyzadovat ich permakill ak oficialne neumrel nikto od Pevnosti, ale je tiez neadekvatne aby mesta nijak nereagovali.
Pretoze bolo PVP umoznene v ramci eventu myslim ze vo vysledku by sa spektrum v ramci protiakcii mesta mohlo posunut presne opacnym smerom - ze hernymi prostriedkami mesta zamedzia zlocincom v cinnosti.
|