20.12.2010 v 19:10
Ano,questama se ve měste Ishar dá vydělat přes 1 zlatku..Stačí jen správně hledat a questy udělat,nejsou vůbec těžké.
Noob Dotazy
|
20.12.2010 v 19:10
Ano,questama se ve měste Ishar dá vydělat přes 1 zlatku..Stačí jen správně hledat a questy udělat,nejsou vůbec těžké.
21.12.2010 v 15:46
ma sila vliv na dmg strely kdyz hraju za archera ?
21.12.2010 v 16:14
Ano, u luku má síla vliv na výsledné poškození. (síla se používá k napnutí luku, pro kuše to neplatí)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
10.03.2011 v 21:55
zajímalo by mě jaké oleje a laky mají vliv na zbraně a případně jak (vzhledem k poslední změně si mylsim že to nezajímá jenom mě)
Josef Mrkvička - bylinkář, očarovávač a alchymista, vyhotovitel vysvědčení RT týmu které lze přečíct ZDE.
10.03.2011 v 21:58
Myslim ze tu je jen jeden lak a jeden olej...lak na drevene zbrane a olej na kovove.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
10.03.2011 v 21:59
Ja vim sice ktere by meli mit vliv, ale jak poznam ze olej nebo lak stale na zbrani je? Jeste sem nemel moznost to vyzkouset jestly je to v popisku nebo tak nejak...
Světlo se stane stínem, čas se stane nepřítelem a život... život se rozplyne v bolesti.
10.03.2011 v 22:12
našel jsem: antikorozní přípravek, Zbrojířský lak, zbrojířský olej, Zvláčňující olej
jiný sem u prodejců receptů neviděl
Josef Mrkvička - bylinkář, očarovávač a alchymista, vyhotovitel vysvědčení RT týmu které lze přečíct ZDE.
10.03.2011 v 22:31
Zbrojířsky olej (ArmorOil) = ošetří kovové zbroje a melee zbraně (6 hodin)
Zbrojířský lak (ArmorEnamel) = ošetří dřevěné zbroje (42 hodin - asi upravím také na 6, nevím proč je tu 42) Zvláčňující olej (LeatherOil) = ošetří kožené zbroje a střelné zbraně (6 hodin) Antikorozní přípravek (AntirustingPotion) = odstranění rzi ze zámků (při šperhání) Poznámku o tom zda je zbroj/zbraň ošetřená přidám do popisu věci. Ošetření zbraně/zbroje již dost dlouho funguje, celkem citelně snižuje opotřebení zbraní/zbrojí. (po nové úpravě ještě citelněji)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
10.03.2011 v 22:36
Kdo ty zbrane dokaze osetrit? kazdy?
10.03.2011 v 22:43
ja je pouzival jeste v bete1 ale mel sem zato ze nefunguji tak sem je prestal pouzivat uplne.
Světlo se stane stínem, čas se stane nepřítelem a život... život se rozplyne v bolesti.
(10.03.2011 v 22:31)Whitey napsal(a): Zbrojířský lak (ArmorEnamel) = ošetří dřevěné zbrojepredpokladam spravne, ze tam melo byt zbrane? Nebo existuje nejaka drevena zbroj? (teda krome stitu)
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
11.03.2011 v 17:19
Opravdu zbroje, u zbraní zatím nelze rozlišovat materiál. Skripta laků budu muset projít a asi i upravit, jsou tam již opravdu dlouho.
2Vetinari: Fungovaly, ale jejich vliv byl zanedbatelný (2,5% šance místo 5% šance). Nyní je výrazně vyšší, zvláště u zbraní/zbrojí nevalné kvality.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
11.03.2011 v 18:06
tzn ten lak je na stity? nebo i na neco jinyho?
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
11.03.2011 v 18:10
Na veškeré dřevěné zbroje = v současnosti pouze na štíty + rozšířím ho na kosti (kostěná zbroj).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
11.03.2011 v 19:11
Tak se omlouvam za mystifikaci .
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
11.03.2011 v 20:54
Pobíjený (zpěvněná) zbroj asi bude vedena jako železná, co?
11.03.2011 v 23:32
Zpevněná zbroj je stále kožená.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Neslo by zrusit u NPC ktera se nemohou hybat (cantwalk), aby nebyla schopna rozslapavat veci? Dle me to rozslapavani u techto NPC stejne ztraci puvodni ucely.. Ja vim, znehybnovat je asi idealni jinak, ale po svete takovych NPC bude asi dost. A ja uz jsem takhle prisel o tolik veci, zrovna ted o sud likeru vinou neviditelneho nehybneho NPC.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
17.03.2011 v 22:50
Stačilo by zneškodnit NPC pomocí "[homecreature 0" (GM příkaz nastavující domovskou pozici a vzdálenost), NPC by pak mělo přestat stepovat na místě.
Možná bych tam ale mohl dát natvrdo výjimku, přeci jen to NPC nemůže chodit.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
|
« Další starší | Další novější »
|