28.11.2011 v 20:15
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava pokažené serializace dveří (po restartu by to nenaběhlo)
- zvětšený dosah hledání strážného u "Vandalizace farmy" (pokus o poražení cizího zvířete)
- přepracovaný základ statistiky (příkaz [statistic, [statistika vyvolá gump s pár zajímavými údaji; příkaz přístupný i hráčům, údajů bude časem přibývat).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
30.11.2011 v 18:11
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava pádů (29. a 30.) kvůli chybě v AI
- oprava pádu po odpálení výbušniny jinou výbušninou
- oprava pádu při zjišťování zda má (neexistující) cíl dost peněz
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
03.12.2011 v 18:05
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- ovládané NPC nepoužívá rozšíření AI měnící cíl
- NPC po příkazu come a follow běží
- NPC plnící příkaz follow nebo come správně přeruší boj
- pokud se nepovedl příkaz attack (NPC nenajde cíl), nehledá NPC cíl samo
- oprava skript pronásledování cíle po změněně cíle v průběhu pronásledování
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
04.12.2011 v 13:46
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- FireWall.cs nebyl zařazen v projektu
- drobná úprava AI u příkazu Guard (jen optimizace)
- přeskriptování odemknutí a zamknutí pomocí GuardKey
- oprava rozkladu GuardKey při nenastaveném čase rozkladu (čas 0 -> podléhá klasickému rozkladu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
04.12.2011 v 19:24
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- ošetření plošných kouzel působících na GM
- ošetření hasení objektu prázdnou nádobou
- úprava WallOfFire (opravy skript, NPC by nemělo vstoupit do zdi pokud má málo životů, sjednocení výpočtu úprava dmg - je to méně, ale už to není rozsah ale pevná hodnota)
- Top5 nejnavštěvovanějších dungeonů ve statistice
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
07.12.2011 v 18:54
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- ošetření interních systémových předmětů generovaných v Řemeslnické zakázce ("Litr oleje" apod.)
- úprava defaultního času rozpadu GuardKey (30 minut pokud není dáno jinak)
- oprava AutoLockOnClose funkce dveří (automatické zamčení po zavření)
- oprava tání Drceného ledu, rozšíření definic "zdrojů tepla", doplnění iterfacu IDefrostable (roztaje i po zacílení Hořícíma rukama apod.), pokud roztaje na zemi hledá pod sebou plech (dosud hledal pouze pokud roztál v batohu)
- oprava umisťování PvP trofeje nad sebou (zapomenutá kontrola výšky)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
11.12.2011 v 12:51
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava chyby načítání absorpcí CS3 zbrojí ( data.Element("protection") -> "protections" podle xml!)
- úplné zrušení staré metody resistence zbroje a její nahrazení absorpcemi v CS3Combat modulu
(pozor, itemy "Záhadná zbroj" nefungují správně -> nebudou vůbec krýt -> hlásit na fóru!)
- pokud zasažené místo kryje víc částí zbroje, bere se pro obranu kombinace nejlepších dosažitelných hodnot (výjimka - u Mobility nejhorší hodnota)
- do CS3 doplněno opotřebení zbraně (pouze při odraženém, částečném a plném zásahu, tj. miss a kritický nic)
- do CS3 doplněno opotřebení zbroje (pouze ve chvílích kdy se uplatňují absorpce; pokusí se opotřebit všechny části zbroje kryjící zasaženou oblast)
Pozor, oprava absorpce přinese velkou (neplánovanou a snad poslední) změnu do CS3.
Po restartu prosím bojová povolání o hlášení chování boje, zejména vliv zbroje na poškození, poznámky k výši poškození při uplatnění absorpcí, případnou změnu obtížnosti NPC apod. Prostě - každý názor (i negativní) se hodí, aby případné dolazení proběhlo co nejdříve.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
13.12.2011 v 04:12
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Na fóru po najetí myší na status počtu hráčů na serveru se nově zobrazují údaje o aktualní kompilované verzi EXE z SVN a využití paměti a procesoru serverem. Tyto údaje se generují každých 10 sekund.
17.12.2011 v 18:47
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- úpravy a opravy poškozování předmětů na postavě po zásahu (DamageItemOnBodyPart)
- zapojení výše uvedeného do CS3 (chybělo)
- práce na sjednocení udělování poškození
- prázdný PerkBar se sám od sebe neotvírá
- přidány názvy perků v PerkBaru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
18.12.2011 v 19:20
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava nekonečného fungování SpellHolderu (zaříkavácí sošky)
- požadavek na sentenci v MultiCastersSpells.xml může obsahovat parametr "#godname#" - vyslovená věta bude zkontrolována vůči víře mluvčího, nebo parametru GodName na SpellHolder (parametr má přednost, pokud je nastaven)
- přidán rituál pro LightPrayer a BullStrengthPrayer
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
19.12.2011 v 18:15
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- zbraň lze použít i pod hranici minimálního dostřelu, za cenu nižšího poškození
- neaktivní SpellHolder (zaříkavací předmět) lze "přepnout" na jiný efekt (pouze neodstranitelný, přenosný bude jednorázová záležitost -> zbytečné přepínat, zneužitelné v PvP)
- pro SpellHolder přidána možnost vyvolat modlitbu "Uzdrav lehká zranění"
[Marina]
- AdvancedVendor přeruší vyvolávání pokud nedostal zaplaceno
- oprava modlitby Haste (chybová hláška bez pádu)
[Geo]
- řešení lagů z poslední doby
- práce na MW klientu
[Radstar]
- práce na rozšiřování grafiky pro nového klienta
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
22.12.2011 v 23:34
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Geo]
- nová verze klienta a změny a feature s tím spojené
Verze 2011.2.0
Ošetření spuštění klienta na nepřítomnost DirectX knihoven
Podpora nového formátu MW grafiky
Vylepšení zasílání informace o zranění o možnost barvy a povahy zranění (léčení má zelenou barvu a znaménko plus)
Možnost pozicovat zobrazený gump relativně vůči aktuální poloze kurzoru myši
Nová verze makra „Použít předmět“ > „Ze zásob“ (používá informace z panelu „Seznam zásob“)
Rozšířeny možnosti tooltipů v gumpech o popisky obrázků předmětů
Možnost událostí po stisku tlačítka, které nezavřou gump
Nové zpracování hudby (login song, peace & war mode playlist), možnost v packetu poslat počet opakování přehrávané skladby
Tooltip nově podporuje dlouhé RTF texty
Nová volba v nastavení grafiky „Kruh průhlednosti zobrazit“
Přepracování makra „Použit dovednost“ (dynamická konfigurace přes XML)
Možnost nastavit minimální FPS při neaktivitě (třeba pro nahrávání videí)
Numerický textbox a numerický textbox se šipkami (pro budoucí využití v obchodních gumpech)
Verze 2011.2.1
Oprava kritické chyby při ukládání osobního nastavení postavy
Úprava paperdollu (bílé spodní prádlo)
[Whitey]
- definitivní potření "litových" předmětů v zakázkách
- oprava dvou dnešních pádů v soubojáku (pád po útoku na zničitelný předmět)
- oprava chyby výpočtu poškození střelných zbraní
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
26.12.2011 v 19:29
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- první fáze sjednocení udělení poškození (většina kouzel, bojový systém, poškozování předmětu útokem/kouzlem)
pozn. druhá fáze bude vyhledat nestandardně naskriptované udílení dmg
- drobná úprava spawnerů (nemá přímý vliv na hru)
[Geo]
- nová verze klienta
- debug klienta
- oprava/úprava ShieldsOfFaith
[Marina]
- úprava popisku vendora
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
28.12.2011 v 13:14
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava pádu (pokus poškodit zničitelný předmět)
- obarvení poškození podle typu
- doplnění chybějící definice kostěné zbroje
- zapomenutý vliv "defaultní zbroje" NPC (NPC je možno přiřadit kus zbroje reprezentujícího kvalitu jeho kůže/těla)
- oprava hlášení poškození u IDestructable (zničitelné kameny apod.)
- přidání hlášení poškození u IDestructable kde chybělo (poškozování magických zdí apod.)
- zapomenutá animace při útoku na IDestructable
- při použití zbraně (např. krumpáče) na IDestructable se simuluje dvojklik (např. u kamene dvojklik zahájí automaticky útok a poškozování kamene)
[Geo]
- úpravy klienta pro gumpy (změny se projeví až po úpravě gumpů!)
- úprava definic zbrojí (možnost "klonovat" parametry na podobných částech)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
28.12.2011 v 19:14
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- zrušení databáze Armors.xml, třídy ArmorDef a ArmorInfo (obsolventní, duplikace údajů):
--- přesunutí parametrů ReqStr, ReqDex, ReqInt a ArmorMaterial do CS3Armor.xml
--- doplnění CS3Armor.xml o dosud nezařazené typy zbrojí (StrongPlate, WhitePlate, KingPlate a další)
--- doplnění skript dosud nezařazených zbrojí o načítání parametrů z CS3Armor.xml
--- zrušení skript itemů StuddedCap, ChainGloves, StrongChainGloves a RingmailCoif (neexistují, není grafika)
--- správné načtení blokování magie zbrojí (z CS3Armor.xml místo z Armors.xml)
- zrušení starých resistencí zbrojí (obsolventní, nahrazeny absorpcemi)
- upravení zacházení s požadavkem na sílu, obratnost a IQ u zbrojí (vyřazení starých skript, zjednodušení)
- zrušení nepotřebného CS3TestItem
- oprava hlášky kouzla Confusion (po 2.)
- úprava parametrů ShieldOfFaith (místo stanovování nepoužitých resistencí se nastaví absorpce - zatím se asi neprojeví do hry, musím zkontrolovat vlivy štítu v absorpcích)
- úprava výpočtu požadovaného perku na zbroj podle jejího typu (nebo kombinace typů), místo podle materiálu
- debugovací item BagOfArmors, obsahuje všechny zbroje mimo štítů (štíty odblokuji až po jejich převodu do CS3Armor.xml, nyní nemají žádné absorpce + nutno zkontrolovat vliv)
POZOR, restart bude vyžadovat asistenci GM, bude se mazat CS3WeaponDispenser a StuddedCap
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
29.12.2011 v 17:57
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava funkčnosti výrobních kontejnerů po uzamknutí/zabezpečení v domě
- přidáno kontextové menu pro uzamknutí/zabezpečení předmétů v domě (to samé jako vyslovované příkazy)
- upraveno zobrazení poškození IDestructable (odlétající číslo místo statického)
- pokusně přidáno zobrazení poškození předmětu při opotřebení (poškození zbraně, zbroje, nástroje)
- upraveno použití zbraně na IDestructable (u krumpáče místo zaby se začlo poškozovat tak proběhl pokus o těžbu)
- upravena skripta toulce, vkládání a konzumace šípů
- upravena skripta toulce, po změně zbraně se pokusí změnit střelivo (např. v toulci jsou šípy i šipky a dojde k změně z luku na kuš)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
30.12.2011 v 11:13
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava výhně uzamknuté/zabezpečené v domě
- úprava bodystructures.xml (správné definice Layerů na částech těla pro nehumanoindní NPC)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
30.12.2011 v 13:30
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- oprava upevněný/zabezpečení předmětu v domě pomocí kontextového menu (zpřeházené volby, zabezpečit lze pouze kontejnery a výrobní kontejnery, upevněný předmět nesmí jít zabezpečit a naopak)
- rozšíření možností zabezpečení na výrobní kontejnery které nejsou regulérní kontejner (psací stůl, výheň apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
31.12.2011 v 13:52
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
[Whitey]
- přepracování gumpu příkazu [content (obsah) na systémově stránkovaný gump s numerickým textboxem
- gump příkazu [content (obsah) rozlišuje kvalitu předmětů
- oprava bugu příkazu [content (obsah) - mizení předmětů
Gump tohoto příkazu má pár minoritních bugů, zapisuji je na mantis)
- po přepnutí do hráčského režimu se GMku nezasílají GM hlášky
- úpravy duplicitních českých názvů (měli za následek špatné vyhledávání u prodejců apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.