18.07.2011 v 18:36
Děkuji náčelníku, že ses mě zastal...

Co vam vadi na MW klientu ?
|
18.07.2011 v 18:36
Děkuji náčelníku, že ses mě zastal...
![]()
23.01.2012 v 16:18
Nemohu nikde najít makro na poklikání na obrazovce. Má to nějaký důvod, nebo se na něj zapomnělo?
Chtěl bych si udělat makro na sbírání bylinek jenže ty na rozdíl od rudy nejdou "sebrat" ale musí se na ně dvakrát kliknout.
23.01.2012 v 17:27
Dle diskuze na IRC toto makro chybí, stejně jako ještě jedno další... budou vytvořeny bugy v Mantisu.
24.01.2012 v 01:15
Dobře... a chci se ještě zeptat, to volání maker přes nějaký seznam je v plánu?
Myslím, že by za to (nejenom) mágové nohy líbali. ![]()
24.01.2012 v 08:12
Ano, stejně jako seznam zbrojí.
... aktuálně jsem ale zjistil, že máme v Mantisu 58 nových bugů - děsivé číslo, nejprve se s ním poperu a drasticky jej snížím, teprve pak se vrátím k novinkám do klienta...
Nešlo by přidat možnost vyjmout z výpisu deníku systémové/debug hlášky? Nebo je nejlíp úplně vypnout a nechat jen ty skutečně důležité pro hru? Třeba při takovém dolování je to fakt spousta zbytečného textu.
04.02.2012 v 12:04
když už sme u toho vypisovani textu, tak me jako zlodeje desne trapi vypisovani sance na videni pri plizeni... když clovek nahodi plizeni nekde, kde je vic osob, tak pro samotnej text vubec nevidi kam jde a co dela...
nešlo by to omezit jen na kolečko pro vidi a křižek pro nevidi? připadne cislo v procentech? ale ten hod a bypass je tam fakt otravnej...
04.02.2012 v 12:40
Nejvic by se mi libilo, aby ty debugy sly vypinat a zapinat v klientu.. To kdyz se pak narazi na nejakej bug, tak by si to clovek jen zapnul aby to mohlo prekontrolovat..
04.02.2012 v 12:57
Stig: Coz neni spatnej napad, sup s nim do mantisu a pak doufej
![]()
04.02.2012 v 13:16
Ty věci u plížení jsou v rámci debugu. Nic z toho, ani vidí/nevidí se v ostrém provozu vypisovat nebude.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
04.02.2012 v 19:03
No, ale aby zloděj poznal kdo ho vidí nebo jestli mu to furt funguje by nebylo na škodu. To by pak bylo plížení stále naprd a jel bych rači mága s neviditelností na RP
![]()
04.02.2012 v 19:31
Mágovská neviditelnost také dozná změn, bude upravena podle systému plížení. Kněžská neviditelnost před nemrtvými už na podobném principu pracuje.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
04.02.2012 v 20:10
chtělo yb to kámen viditelnosti jak v Thief II - cerny ze neni videt a pak svetlala podle toho clovek poznal ze nebude videt vubec :-)
Aspon enco takovyho pro hrace samotnyho b se hodilo aby vedel jak je schovany. TZN hrac by stejne nevedel jetly ho kolegové vidí nebo ne...
Co je zamčené, může být odemčené... co je skryté může být nalezeno... co je tvé, může být moje.
04.02.2012 v 23:17
vy spíš nechápete to, že když nahodíte plížení v místnosti plné lidí, vyskočí mi všude po obrazovce texty a já nevidím NIC... s tím prd otestuju, kdyz jdu do prekazky, kterou nevidim kvuli debug hlaskam...
05.02.2012 v 00:06
Nechce to nic. Budte radi, ze nam schovavani funguje a ze to neni na nepredvidatelny nahode jako na DP
![]()
05.02.2012 v 22:02
Bude to chtít podporu i na serveru, ale už mám nápad, jak to udělat.
Doufám, že jste to do toho Mantisu zadali, jinak na to zase zapomenu ![]()
14.02.2012 v 17:34
Chybi mi makro na hrani urcite melodie na nastroj. Ted musim pro kazdej efekt hledat nastroj v batohu a proklikavat se ke spravne melodii.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
14.02.2012 v 19:08
Šup s tím na Mantis!
![]() |
« Další starší | Další novější »
|