18.08.2012 v 14:04
SVN ? - 908
[Whitey]
Změny v Zákoníku:
- BL a rasová nesnášenlivost jsou přístupné pouze pro GM
- postavy z BL které nemají pokutu dostanou 1 reálný měsíc vězení místo BL
- maximální doba trestu je 1 reálný měsíc (120 herních dní)
- maximální pokuta je 1000zl (1.000.000st)
- pokutu lze vyplatit i z bankovního účtu postavy
- opravena chyba při ručním vystavení pokuty která má defaultní podobu (místo zločince se zapsal ten kdo defaultní trest vytvořil)
- zrušen debug "zdvojený výrobní postup" (týkal se odpojeného starého systému)
- zrušen interface IItemContext
- do nového výrobního procesu přidán přenos barvy kouře tabáku (z listů na tabák)
- tabák (listy,rostlina, výrobek) má upravené jméno podle barvy
bug957 - přepracován systém identifikace předmětů
- oprava zacyklení pokud má jezdecké NPC samo sebe jako jezdce
- změna definice postihů do obratnosti za zbroj bez perku (místo výpočtu z materiálu a pozice bude hodnota z XML)
- sjednocení určení perku použitého na zbroj (vždy z třídy zbroje, mimo CS3 se určoval postaru z materiálu)
- úprava určení materiálu (nejen) zbroje (defaultně podle suroviny, pokud není surovina pak z tabulky)
- omezení typů materiálu na Nic/Látka/Kůže/Dřevo nebo kost/Kov/Magie (vzhledem k omezení významu druhu materiálu jich není víc potřeba)
[Geo]
bug957 - řešení OplInfo kvůli kontextovým informacím o předmětech
bug957 - opraven refresh hodnoty "Obtížnost identifikace" po změně na 0
bug957 - posunutí hranice automaticky identifikovatelného předmětu na 1 (obecná znalost, má každá postava)
- oprava chyby způsobující pádů serveru
[Whitey]
Změny v Zákoníku:
- BL a rasová nesnášenlivost jsou přístupné pouze pro GM
- postavy z BL které nemají pokutu dostanou 1 reálný měsíc vězení místo BL
- maximální doba trestu je 1 reálný měsíc (120 herních dní)
- maximální pokuta je 1000zl (1.000.000st)
- pokutu lze vyplatit i z bankovního účtu postavy
- opravena chyba při ručním vystavení pokuty která má defaultní podobu (místo zločince se zapsal ten kdo defaultní trest vytvořil)
- zrušen debug "zdvojený výrobní postup" (týkal se odpojeného starého systému)
- zrušen interface IItemContext
- do nového výrobního procesu přidán přenos barvy kouře tabáku (z listů na tabák)
- tabák (listy,rostlina, výrobek) má upravené jméno podle barvy
bug957 - přepracován systém identifikace předmětů
- oprava zacyklení pokud má jezdecké NPC samo sebe jako jezdce
- změna definice postihů do obratnosti za zbroj bez perku (místo výpočtu z materiálu a pozice bude hodnota z XML)
- sjednocení určení perku použitého na zbroj (vždy z třídy zbroje, mimo CS3 se určoval postaru z materiálu)
- úprava určení materiálu (nejen) zbroje (defaultně podle suroviny, pokud není surovina pak z tabulky)
- omezení typů materiálu na Nic/Látka/Kůže/Dřevo nebo kost/Kov/Magie (vzhledem k omezení významu druhu materiálu jich není víc potřeba)
[Geo]
bug957 - řešení OplInfo kvůli kontextovým informacím o předmětech
bug957 - opraven refresh hodnoty "Obtížnost identifikace" po změně na 0
bug957 - posunutí hranice automaticky identifikovatelného předmětu na 1 (obecná znalost, má každá postava)
- oprava chyby způsobující pádů serveru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.