Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Včerejší quest v Isharském přístavu
#41
Muj pohled na vec dodatecne.
Dva dny za sebou sem nosil material, cast sem i vykupoval od hracu a odevzdaval ho zadarmo za ucelem pomoci kralovstvi. Druhy den, kdyz sem prinesl nejake obruce na sudy vidim, jak zachazi s kapitanem na lodi jakesi straze s tmavymi plasti, jak se tam prochazi nejaky "lord" (toho odnikud neznam, jestli hral v bete 1 nebo v alfe 0 je pro hru lhostejne, protoze za dobu hrani bety 2 sem o nem slysel jen v posledni dobe), zkratka lide, ktere nemam duvod povazovat za autoritu, protoze je odnikud neznam, nikdy sem o nich neslysel. Tyto osoby se dopoustely verejne nasili na cloveku. Snazil sem se kapitanovi pomoci, tak sem mu hodil na lod lektvar leceni, kdyz sem videl jak plive krev a jak ho kopou. Pomoci bylo zabraneno, lektvar mu odebrali ty "straze". Tak sem se tedy rozhodl trochu promluvit s tim lordem, ohradil sem se proti zachazeni s kapitanem. Abych to zkratil, bylo mi receno, ze protoze je pan slechtic, tak muze nakladat libovolne s "nizsimi kastami". Opravdu by me zajimal dany vynos, ponevac tady se jedna o spinavou hru z ohledu toho, ze za techto podminek slouzeni jakemusi slechtici, ktery se povazuje pomalu za hlavu mesta, bych nikdy neposkytl svou pomoc neuplatne. Pozdeji sem mluvil jeste s Terrencem, ten rekl, ze dany lord bude mit nejspis v umyslu vyuzit nasi pomoci a pak vysachovat radu ze hry. Sel sem si tedy promluvit s lordem do "jeho sidla".. Slusne naznacit, ze takoveto jednani nemuze pravdepodobne byt mestany tolerovano, ze se verejne dopousti neoduvodneneho nasili a ze kdyby rada a mestane vedeli, o co se tu jedna, tak by se mu nikdy pomoci nedostalo. Bylo mi receno, ze on si dokaze vynutit spolupraci a vyuzije k tomu jakekoliv prostredky. Posledni moje slova byla ve smyslu, ze krysa zahnana do rohu muze kousat. Takzvany lord tedy musel vedet, jak dana vec pravdepodobne skonci, nemohl cekat nic jineho a dokonce s tim i pocital. Ono totiz jina odpoved ze strany hracu na danou situaci ani neexistuje, bylo to snadno predvidatelne a to sem pouhy hrac. Ja vidim takoveto jednani ze strany slechtice jako velmi nerozumne a nerealne, zkratka musi byt zachovano nejake dekorum a ne ukazat rade a mestanum, ze se o ne vubec nestaram, ze mam absolutni moc, ackoliv z pohledu obcanu je zcela nepodlozena. S takovouhle by se totiz na podobne hejsky vykaslalo cele mesto a politika by se naprosto zhroutila. Danou osobu vidim jako naprosto nekompetentni vest takto vysokou hru. Jenze my hraci sme zcela bezmocni proti nekomu s vyssim plevel, ackoliv jeho skutky jsou pochybene. Kdyz sem se kdysi snazil dosahnout spravedlnosti ve spojeni s cernou listinou a podobne, bylo mi vzdy receno ze strany rady "my nemame nastroj", "zatim nemuzem a resime to".. pro gm umistit x hracu zalezitost na par sekund , pro hrace nemozne. To se mi opravdu nelibi, ponevac takhle je rada jen loutkove divadlo a kdokoliv si muze prijit a suplovat pomalu krale nebo absolutniho vladce. Nemluve o tom, ze verejne bylo ze strany slechtice dopusteno porusovani mestskych vyhlasek, verejne bylo poruseno pravo, za ktere by jini platili. Bud bude vest mesto a veci nekdo s vyssim plevel, nebo ho bude vest rada. Cokoliv mezi tim zpusobuje jen chaos a bezvladi jake jste zrejme zazili na "eventu" (te bitky uz sem se neucastnil, moc prace). Osobne by me moc zajimalo, kde byla moznost zjistit, kdo dal "slechtici" moc soudni, zakonodarnou a exekucni v jednom, kdo mu dal moc nad radou a proc jsem se o tom predem nijak nedozvedel, abych mel moznost adekvatne se postavit k eventu s lodi a kapitanem.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
#42
Využiji toho, že to tu čtou ti správní lidé, a upozorním na nový příspěvek ve Snáři, relevatní ke questu, a také na aktualizace na Manawydan.cz
#43
ja by som chcel hlavne povedať to že ten kvest je v zásade dobrý a nápaditý, ale je problém v tom že všetky jeho predchádzajúce časti sa diali bez účasti verejnosti preto nikto nemal najmenšieho tušenia o čo vlastne ide. práve preto je chovanie hráčov ktorý ifrinove stráže napadli logické už len preto čo videli na lodi.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#44
Teď něco málo RP z moji strany. Q jsem se nezúčastnil, ale jak Lithar ví, s Ifrinem jsem měl co dočinění. Tak za prvé koukám na borce v černý plátovce se spoustou černě oděnej vostrech hochů, tenhle chlap má prostě RP autoritu.(i když se jedná o fantazijní světo, je to spíš středověk, vláda urozených a mocných) Za druhé, kdybyste chtěli mohli jste se dozvědět o knížeti víc. Koukám , že dorazili k městu noví hoší a zabydleli jednu z nejlepších nemovitostí...tak se sakra zajímám.Kozlík se zajímal(moje postava) a dozvěděl se a podle toho se zařídil. Chcete zákony a znalosti o hradě, rodokmeny, nejsem zrovna matador na MW, ale domníval jsem se, že když přišla Pohroma, tak má spousta lidí problémy s pamětí a pořádek v okolí města taky moc není. Jediné co můžu Litharovi za sebe vytknout je skutečnost, že si na tak složitý Q nedohodl spolupráci s dalšim QGM. Jinak ho za prvek chválím, příde mi super a rada by si měla umět poradi s tim když jim někdo začne říkat, že jim teď bude vládnout, to se prostě občas stává.

PS: Pro lidi co tu hlásí, že by se místo eventů mělo spíš testovat je odpovědí tenhle topic, který by se dal brát jako výsledek(vyčerpávající) jednoho testu.

PS2: Glumiku jestli si pamatuju, byl jsi to ty kdo na chatu hlásal, že Horian měl bez řečí právo sejmout Colwyna, když měl dřevorubeckou sekeru v ruce, a že se Colwyn neměl se co hádal. A teď si se dostal do konfliku se stráží dostal jsi do držky a hádáš se.
Kozlík - dobrodruh

Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
#45
jenze ja mnel v ruce jen stit viry... coz je docela rozdil....
a kdyz jsem zmercil poprvy cernyho rytire mnel jsem snahu se dovedet vic, ale on se hadal s trpasliky a ja nemnel ani naladu ani cas natoz trpelivot se ho desetkrat vyptavat....
#46
Informace o něm ti nemusí zdělit jen on sám, trocha trpělivosti aje to, má v baráku celou rodinu. Když podkáš sadistickýho sebestřednýho psychopata se sklonem k rasismu a spoustou zlejch služebníku, nepudeš přímo za nim a nezeptáš se ho jak to měl se svoji matku. Biggrin Ale půjdeš třeba za jeho stráží, dáš jí pár stříbrňáků a ptáš se.
Kozlík - dobrodruh

Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
#47
ale to bych na to musel mit naturu....
#48
Ja jen doplnim ze cas od casu se po meste prochazi Arden de Aloriniel. Kdo se sni setkali tak vedi a ti co ne tak maji moznost se neco treba dozvedet. Closedeyes
Stavis, stavim, stavime... Questis, questim, questime
#49
Copak, dcerunka se uz naucila mluvit? naposled (v B1 se bavit odmitla, a postvala na nas svy straze... Wink )
Michael - Dratenik, technik a kovar Michael Bumprask - alchymista
Michael Cibulka - farmar ...no a jeste jeden ;)
#50
(23.02.2009 v 12:48)Michael napsal(a): Copak, dcerunka se uz naucila mluvit? naposled (v B1 se bavit odmitla, a postvala na nas svy straze... Wink )

Asi si byl drzej Tongue
Stavis, stavim, stavime... Questis, questim, questime
#51
Je mi docela smutno z toho, co se tu člověk dočte.

Postavou Ifrina se kdysi bavil Lokarjon a svým chováním ve většině případů mařil, jakékoliv snažení o hráčské vedení království.
Byl to takový anarchista, který si dělal co chtěl, tajně jsem doufal, že po jeho odchodu se už tahle postava v životě Manawydanu neobjeví a svět na ní zapomene.
Od startu bety1 žádní šlechticové neexistovali, není nikde o nich zmíňka a není pro ně vytvořeno ani zázemí. Existuje jen královská rodina, rytíři a královská stráž.
Nic víc nic míň.

Hráčské vedení lidského království nebylo vytvořeno z rozmaru, ale v podstatě pod tlakem RT shardku, kteří vyžadovali hráčskou aktivitu a angažmá v otázkách ohledně řešení hranice Bolesti. Zkrátka když to shrnu. Bylo nám řečeno, pokud hráči sami nezačnou, my je nikam dál nepustíme (příběhově a na mapě). Co nám tedy zbývalo? Po Pohromě neexistovalo noc, žádné quest GM se ději nevěnovalo, jen se čekalo, co budou dělat hráči. Starosta Slavata byl po smrti, královna po smrti, král nemocen, uzavřen v hradu. Co jsme mohli dělat? Běhat a půl roku sekat dřevo? Kam by to asi vedlo? Takže se začla vytvářet nová kultura, budování skladu, banky, radnice a dalších instatutů řízených hráči. Vše dalo ohromou práci, ale tím, že jsme to dělali dobrovolně a bavilo nás to, tak jsem nad promarněným časem nepřemýšleli. Hodně věcí dostalo podobu, hodně míst dostalo svá jména a to díky hráčům, kteří měli zájem o svět. Nebylo to jenom lidé, byli to i trpaslíci, elfové, orkové. Ale tím, že se děj točí kolem lidského království, tak největší tlak byl veden na lidi. Většina hráčů, proto také volila jiné rasy než člověk, aby mohla z povzdalí kybicovat "dělejte, my chceme nájmy, udělejte nám tohle a tohle, máte mrtvoly ve městě dělejte s tím něco atd.) Děkuji, tyhle řeči nám opravdu pomohli.

Tímto jsem chtěl jen říci, že bych nerad, aby mi bylo líto toho, co jsem tu pro Manawydan dělal a aby to všechno co se tu na hráčské úrovni udělalo spálila nějaká hlava člena RT, který si myslí, že informace od hráčů, z webu nebo fóra nepotřebuje. A pokud to vše spálí, měla by ta hlava dát do kupy vlastní přelohy pro fungování království.

Nevím jak vám. Někdy mi příjde jako by Manawydan každý půl rok začínal.
Jen já už se účastnil 4 začátků startu a můžu vám říct, že je to vysilující.

Nedalo mi to a chtěl jsem přispět. Hezký den.
Je mi docela smutno z toho, co se tu člověk dočte.

Postavou Ifrina se kdysi bavil Lokarjon a svým chováním ve většině případů mařil, jakékoliv snažení o hráčské vedení království.
Byl to takový anarchista, který si dělal co chtěl, tajně jsem doufal, že po jeho odchodu se už tahle postava v životě Manawydanu neobjeví a svět na ní zapomene.
Od startu bety1 žádní šlechticové neexistovali, není nikde o nich zmíňka a není pro ně vytvořeno ani zázemí. Existuje jen královská rodina, rytíři a královská stráž.
Nic víc nic míň.

Hráčské vedení lidského království nebylo vytvořeno z rozmaru, ale v podstatě pod tlakem RT shardku, kteří vyžadovali hráčskou aktivitu a angažmá v otázkách ohledně řešení hranice Bolesti. Zkrátka když to shrnu. Bylo nám řečeno, pokud hráči sami nezačnou, my je nikam dál nepustíme (příběhově a na mapě). Co nám tedy zbývalo? Po Pohromě neexistovalo noc, žádné quest GM se ději nevěnovalo, jen se čekalo, co budou dělat hráči. Starosta Slavata byl po smrti, královna po smrti, král nemocen, uzavřen v hradu. Co jsme mohli dělat? Běhat a půl roku sekat dřevo? Kam by to asi vedlo? Takže se začla vytvářet nová kultura, budování skladu, banky, radnice a dalších instatutů řízených hráči. Vše dalo ohromou práci, ale tím, že jsme to dělali dobrovolně a bavilo nás to, tak jsem nad promarněným časem nepřemýšleli. Hodně věcí dostalo podobu, hodně míst dostalo svá jména a to díky hráčům, kteří měli zájem o svět. Nebylo to jenom lidé, byli to i trpaslíci, elfové, orkové. Ale tím, že se děj točí kolem lidského království, tak největší tlak byl veden na lidi. Většina hráčů, proto také volila jiné rasy než člověk, aby mohla z povzdalí kybicovat "dělejte, my chceme nájmy, udělejte nám tohle a tohle, máte mrtvoly ve městě dělejte s tím něco atd.) Děkuji, tyhle řeči nám opravdu pomohli.

Tímto jsem chtěl jen říci, že bych nerad, aby mi bylo líto toho, co jsem tu pro Manawydan dělal a aby to všechno co se tu na hráčské úrovni udělalo spálila nějaká hlava člena RT, který si myslí, že informace od hráčů, z webu nebo fóra nepotřebuje. A pokud to vše spálí, měla by ta hlava dát do kupy vlastní přelohy pro fungování království.

Nevím jak vám. Někdy mi příjde jako by Manawydan každý půl rok začínal.
Jen já už se účastnil 4 začátků startu a můžu vám říct, že je to vysilující.

Nedalo mi to a chtěl jsem přispět. Hezký den.

PS: Loku, neber to osobně, s tebou jsem zažil i hezké chvíle, hlavně před rokem.
Bartoloměj - lidský hraničář
-toho času správce Isharionu, nyní na odpočinku.
#52
No ale ja nejak nechapu, proc si tady Ifa berete do svych ust? U konfliktu nebyl, nikomu nerikal jak ma spravovat mesto nebo tak. Proste jen chvilku dohlizel na sveho zajatce a odpalkoval nekolik doternych lidicek co se mu nezdali. Tot vse! To ze jste tam potom bitkarili se strazemi uz tak moc neni jeho problem ze?Huh

podotykam ze u bitky jsem nebyl... to vite mel sem zrovna jine starosti v reale
Stavis, stavim, stavime... Questis, questim, questime
#53
NIKDO tu nekecal radě do toho co dělá, jak to dělá a kdy to dělá. Alespoň já o ničem nevím.
PRVNÍ vážný (a zatím jediný) zásah z mojí strany (jakožto Správce světa) byl když jsem Hafikovi zakázal označovat část isharského území za elfí.

Mám už po krk těchto názorů a protinázorů, zvláště těch ublížených "vy nás ignorujete a omezujete". Žádný člen RT nepřišel s šlechticem nebo rozkazem od krále kvůli tomu aby někomu na servru škodil, něco rušil, nebo někomu rozkazoval. Vždy šlo o úvod eventu/kvestu, ač byl někdy neštastně zvolený nebo nedotažený. Pokud jste měli ten pocit že vám to vadí a že to nepřekousnete, měl jsem mít JÁ (nebo předtím Xeen) na stole žádost o prošetření, mohlo to ušetřit spoustu hádek na fóru.

V současnosti spolu s RT sestavuji systém správy království (nejen lidského) a nějaké věci okolo, stay tooned.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#54
ja myslím že neúspech toho kvestu má ešte jednu skrytú rovinu a to je konflikt medzi hráčmi ktorý chcú veci riadiť a GM ktorý chcú tiež riadiť hru - konkrétne medzi kvestármi.

Včera som mal dosť dlhý rozhovor s Litharom a uvedomil som si jeden zásadný rozdiel medzi kvestami ktoré robí Gm Erik a ktoré robí Lithar s Lokarjonom...

Ani jednému kvestu sa nedá nič vytknúť, ale je tu jeden zásadný rozdiel - GM erik má aktívnu hráčsku postavu a nie jednu a okrem iného sa v rade angažuje aj hráčsky (i keď je skoro stále zavretý vo väzení).

obecne by som povedal že má pre hru trochu lepší cit - vie odhadnúť že nemrtvý akolyta ktorý sa ukáže severne od mesta v mieste kde sa nemrtvy vyskytujú často má logický dôvod - už len v náväznosti na nejeden kvest s nemrtvými ktorý v tej oblasti prebiehal.

rámci rady aby sme teda získali nejaký prístup k dalším kusom zeme bez bolesti ma napadla loď a to že v meste sú lodenice, napísal som whiteymu a o nejaký čas sa do udalostí zapojil Lithar s tým že stráže niekde videli lod, druhý deň lod reálne stroskotala pri meste a bola odtiahnutá do prístavu... potialto je ten kvest v poriadku.

na nasledujúcej mestskej rade sa stalo to že lithar prišiel s terrencom a jeho dosť neoprávneným nárokom že v mene krála zabavuje lod a zatýka Eatona. nápad dobrý, ale nie chodiť na mestkú radu s královským úradníkom - dôvody som vysvetlil. Problém je ešte v tom že lithar naschvál tlačil na poradu NPC postavy hoci sme jasne dávali najavo že tam nieje vítaný...

s litharom som sa súkromne porozprával a dospel k názoru že sa to královi musí vysvetliť... potom nasledovala porada na hrade ale...

ale... medzitým zahral Lithar peknú etýdu s pánom rimoyom ktorý mi vyjavil že chcú zavraždiť nejakého člena mestskej rady. vyplývalo to aj z tej knihy ktorú mi dal.

nakoniec sa na hrade ukázalo že jeden člen terrencovej stráže a jeho kuchárka sú zradcovia a že ho naozaj chceli v mene linsa sarga zavraždiť - áno pekný kvest. fakt sa mi páčil. každopádne počas kvestu sme terrenca chránili a sargových naháňali. napriek tomu nám terrence nezveril dokumenty ohladne lodi mestu, ale lordovi Ifrinovi - viem že ifrin tiež chránil Terrenca. inými slovami pekný kvest ale zatial bez nejakej odmeny. Nelogické na tom je len to že zavraždený má byť člen rady mesta, pritom pokus o vraždu bol len na Terrenca...

dalej nastal prvý výkup dreva kde bol aj ifrin a dobitý kapitán - tam k provokácii nedošlo. potom bol druhý výkup dreva a tam už ku konfliktu došlo a jasne som videl že útok začala královská stráž...


jak kvest s undeadmi, tak kvest s kapitánom Eatonom sú epizódne kvesty. Erikove kvesty s undeadmi tiež boli epizódne. Rozdiel je v tom že erikove kvesty nepotrebovali aby niekto poznal minulosť toho hradu s undeadmi - proste stačilo toho akolytu prenasledovať. u litharových kvestov bolo mnoho deja ktorý bolo dobré zdokumentovať na web s tým že napíšeme čo sme zažili - ako to robím ja pri arcane formou svojho denníka.

pri začatí kvestu v prístave mal lithar neurčitú predstavu že hráči musia prísť na nejaký iný spôsob posunu deja než je násilie. bohužial ale nerátal s eventualitou že násilie hráči proste použijú - hlavne preto že nie každý rozozná že nepriateľ je invul Biggrin

akonáhle je ale kvest verejný a zároveň je viac ako jedna možnosť vyústenia tak je dôležité umožniť aby sa mohol hociktorý koniec kvestu realizovať aj s príslušnými následkami do sveta...

chyba bola tá že stráže boli invul... ak by sme ich mohli pozabíjať tak by sme síce eatona oslobodili, ale asi by mesto už strážené nebolo... Biggrin
to Whitey:
tým kvestom sa nedá vytknúť technicky nič. sú tam ale niektoré veci ktoré sú trochu konfliktné pokial k nim dôjde. Ak robím kvest alebo proste hrám roleplay z pohladu hráča tak musím rátať s pár vecami:

1. Ak chcem hovoriť súkromne tak na to potrebujem miesto - preto máme cechy a preto sa tlačí na to aby boli čímskôr nájmy. už sa na ne teším mimochodom.

2. Dej kvestov nemôže prebiehať lineárne podla scenára. Kalear to vystihol svojím podpisom dokonale. Treba reagovať dynamickejšie než tomu bolo v tom prístave. Preto všetky kvesty ktoré organizujem majú buď otvorený koniec v štýle "nejako to dopadne", alebo mám pripravený nejaký zvrat ktorý dej potom usmerní kam chcem...

napríklad ked král obrov nad Goren Zarom bol oslobodený od démona tak mal dostať Invul aby ho hráči nezabili a skúsiť utiecť...

chce to vela predstavivosti - ako písať knihu za chodu.

3. Ak kvest výjde na verejnosť je otázka či hráči potrebujú k tomu nejaké informácie z minulosti aby reagovali podla potreby. Pokial ich potrebujú tak to nieje správne, pretože sa nedá predpovedať reakcia úplne presne.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#55
Osobně mi příde, že to co se vytýká QGM je způsobeno tim, že to jsou jenom lidi. Případně jim je vytýkáno, že si troufaj na něco na co nemaj kapacitu. A co má bejt???
Já jsem tady víc jak spokojený a zatím se mi nestalo nic co bych nepřenesl přes srdce. (Měl jsem trochu problém, když jsem byl bez toho, aby se o to někdo staral víc jak 5 real dnů ve vězení, ale i to beru, že prostě nebyl čas Biggrin) Doufám, že nebudu obviněn z vlezdoprdelizmu, ale chtěl bych také k té vší kritice, co tu je, připojit dík a zdůraznit, že si cením toho, že se mi tu skupina(RT) lidí stará nezištně o zábavu a povyražení.

PS: Můj dík platí samozřejmě i aktivním hráčum, kdeří občas uříznou kus své zábavy ve prospěch jiných.
Kozlík - dobrodruh

Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
#56
myslím že si svoj nick zaslúžiš...

Lithar sám sa totiž pýtal ako to ludia vnímajú, chápem že nieje lichotivé písať dodetailu nejaké chyby a tak dalej, ale on to vedieť chcel a som si istý že mu to pomôže.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#57
Dlouho sem přemejšlel, jestli sem něco napsat a když, tak konkrétně k týhle události (kecy o pravomocech a šlechtě mi připadaj irelevantní)
Myslim, že se bitky měly účastnit jen Ifrinovy gorily a ne stráže. Chápal sem to tak, že Ifrin je nezávislá jednotka. Nebo nějakej přivadrovavší lord najednou šéfuje královskejm strážím?
Pokud zásah městskejch stráží, tak pěkně férově namlátit všem bitkujícím se, nemaj co dělat bordel ve městě.
Pokud zásah městskejch stráží, s tím, že útok na Ifrinovy gorily je protizákonnej, měl nás Lithar všechny na tom BL nechat.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
#58
a vish jak by to dopadlo, kdyby zustaly na black listu.... tak bych nosil veci jednotlivych lidi az do rana, mimo guardzonu, nebo bych se uressoval k smrti (coz se mi mimochodem taky skoro povedlo).... a docela dost hracu by se nastvalo jestevic nez bylo......
o pouhe dva dny pozdeji by to asi dopadlo jinak.... (bitkou mestske straze x infinova straz)
#59
Mirovi: Nevadí mi, že sem někdo píše chyby nebo kritiku jen mi to přišlo nevyvážený. Nechtěl jsem nic popíral, jen jsem chtěl něco dodat.
Kozlík - dobrodruh

Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
#60
Tuhletu debatu sleduju jenom z povzdálí protože upřímně řečeno se mi to nechce číst a u toho Q sem nebyl, ale jestli to chápu, tak de v základu zhruba o to, že ste chtěli někoho (z důvodu že byl zlej) zkoat do kuličky ale zkopáni ste byli vy.... Jenže to se prostě občas stává i v reálným světě i na Manawydanu...

Co se týče konfliktů autorit který se tu mylsím taky řeší...jen podotknu že jestli se dobře pamatuju z bety 1 tak ifrín je nějakej příbuznej krále kterýho ale ani sám král nemá moc rád... tuším že po nás kdysi dokonce král chtěl aby sme ho nějak zpacifikovali (to když sem ještě býval hráč)... Prostě taková zlá postavička kterou nikdo nemá rád... a bohužel pěkně ostrá, na jeho strážích si vylámalo zuby vpodstatě celý obyvatelstvo goren-zaru jednou Biggrin

Moc ten můj post neřešte, jen pár takovejch postřehů...
Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.

Žádný plán bitvy nevydrží střet s hráči...



Skok na fórum: