Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mari, Gregor
#1
Hospodský Mari u stříbrňáku chce 20 koření ale ubydou vám jenom 2. Takže prodělám když si jich koupím 20 za dejme tomu 2 zlaté a za q je odměna 200 stříbrných (+100exp).
Dále Gregor, tulák u severní brány za 3 střibrné poradí cestu k radnici například. Ale je tam i nabídka dát mu 10 stříbrných z milosti a nic z toho nemít. Ubyde ale jen jeden stříbrný takže jen překlep.
Odpovědět
#2
Hospodský chce 20 dávek koření, to jsou 2 lahvičky, protože každá má 10 porcí (dávek).. Smile Změnil jsem text, aby to bylo jasnější. Správně je to tedy tak, že pokud chce NPC dejme tomu 9 porcí chleba, tak chce 1 bochník.
U žebráka jsem opravil překlep (za 1 stříbrný děkuje, za 3 radí).
Dík za hlášení. Kdyby Ti chyběly ty peníze za to koření, tak mi napiš třeba SZ nebo na IRC jméno tvé postavy a od koho si ho koupil.
Odpovědět
#3
Tj dobrý, dík.
Odpovědět
#4
Když už jsme u Gregora, za 3 stříbrné radí, ale ten text je divný, jako by se u každé položky překrývaly dva texty najednou, na některých místech i dvě šipky přes sebe (šipka do boku a nahoru)
Odpovědět
#5
Dik za zpravu..
Hlasil sem to vcera na Mantisu - bug1040.
Odpovědět
#6
Whitey dal bug k testování, ale pravděpodobně čeká na restart.
Odpovědět
#7
Prave sem dal Restart.. po nacteni by melo byt ve hre, mrknem na to.
Odpovědět
#8
Funguje suprovně. Jediná chyba na kráse už - dlouhé texty lezou ven z toho černého rámečku, zkoušeno na starostově domě - [Cíl 23 polí na se]verozápad (hranaté závorky jsou zhruba to černé pole)
Odpovědět
#9
Parada, diky Ti za test a Whiteymu dekuju za opravu!
Odpovědět
#10
Abyste věděli, včera večer jsem doma brečel do polštáře... štěstím, že si někdo téhle feature všiml Biggrin
Odpovědět
#11
Možná by stálo za to dát těmhle NPC vyvolávací interakci aby upozornili že mohou poradit směr...
A až dodělám escortable tak vás to NPC ještě doprovodí Smile
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#12
Myslím, že ten žebrák něco vykřikuje, ale málokdo tomu věnuje pozornost...
... už jsme zvažovali nějaké grafické zvýraznění těchto interakčních NPC, ale ještě nebyl čas to realizovat Angry

Whitey, pojď na IRC Wink
Odpovědět
#13
Udělej v klientu klasický vykřičník nad NPC Smile A Otazník pokud plníš úkol...
Ta značka by ale měla být skrz interakci vypínatelná, např. u NPC které plní ne-interaktivní role.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#14
jj, říkám... ještě nebyl čas Smile
Odpovědět
#15
(14.12.2012 v 10:41)Geo napsal(a): Myslím, že ten žebrák něco vykřikuje, ale málokdo tomu věnuje pozornost...
... už jsme zvažovali nějaké grafické zvýraznění těchto interakčních NPC, ale ještě nebyl čas to realizovat Angry

A to já mu vždycky nějakou tu minci nechám, jsem samaritám, aji ve Skyrimu jsem vždy dřel bídu s nouzí, protože jsem všechno rozdal žebrákům Biggrin
Odpovědět
#16
Jen by to ještě chtělo, aby se "směr" nevypínal asi po 20 sekundách.
Odpovědět



Skok na fórum: