Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
- Doupě lapků: oprava průchodnosti dungeonu
- Akademie nemrtvýchoprava průchodnosti dungeonu
- Skřetí chodby: úprava vchodu do druhého patra a přípravné práce na dalším patře
- Abigorovo podzemí: přidána Přízračná kostra
- Isharské stoky-druhé patro: změněn finální boss
- Přidání nových zlodějských lokací
- Úprava stávajících zlodějských lokací (rozdělení na kategorie od nejnižších levelů dle obtížnosti a zisku)
- NPC Slepice: upraven počet peří 
- Nové NPC: Přízračná kostra
- Nové NPC: Pěšák
- Revize a balance všech štítů 
- Upravena výroba štítů
- Odstraněna prodejní npc z Hlavní budovy řemesel v Isharu
- Oprava systémové ceny dubového prkna
- Úprava a balanc všech nájmů (vyjma drowů a orků)
- Oprava systémového materiálu u luků a kuší -> již lze ošetřit
- Nový item: Kostní klih (farmář)
SVN 6441-6444
- oprava nákupu zvířat z farmy s AdvancedVendorem (špatné určování ovladacích slotů při nákupu)
- automatické navazování návnady na prut (kontextové menu, položka Reload to zapnevypne)
- oprava plnění Zakázek (Nádoby s obsahem se počítali do více než jedné položky)
- nápoje v tooltipu zobrazují na co mají vliv (konzumace napojů dočasně zvyšuje max. životů, staminy a many, úroveň napití a bonusy zobrazuje příkaz [hlad)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6447
Změna výpočtu kvality u:
- kvalita ulovené ryby
- kvalita masa z ryby
- kvalita Ledového kamene z Drceného ledu
- kvalita Síry z Vulkanických kamenů
- kvalita Bylinek a jejich produktů
- kvalita druhotných věcí získaných při vymývání hlíny (reagence apod.)
- kvalita předmětů z zpracování těl (stahování, kuchání atd.)
Kvalita u uvedených věcí nyní počítá podle stejného vzorce jako kvalita výroby a těžení (včetně vlivu perku Precisní řemeslník).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
- Úprava používaných štítů u NPC v bestiáři
- Úprava výrobního návodu Hrot šípu
- Úprava výrobního návodu Hrot šipky
- Nové NPC: Trolí střelec
- Nové NPC: Trolí berserkr
- Nové NPC: Zlobří vrhač
- Nové NPC: Zlobří ranař
- Nová zbraň: Phantom (luk)
- Nová zbraň: Ragrim (luk)
- Změna jména NPC z Skřet lučištník -> Skřetí střelec
- Změna jména NPC z Ogr -> Zlobr
- Změna jména NPC z Ogří mág -> Zlobří mág
- Otevření Skřetí chodby - 3. patro
SVN 6450:
XPFA - úprava stropu.
Odstraněn požadavek na povolán, všichni mohou dělat všechno. Strop 100XP na akci a den, +5 za každého hráče kolem.
Nyní bude přidávat odměňované akce + ladit požadavky (nyní je požadavek 10x akce za tři minuty).

Nastavitelný zdroj vody pro RT, např. pro přidávání vzácných pramenů vody apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6451-6453:
- oprava plnění zakázek (některé předměty, např. lektvary, se nezobrazovaly)
- nástroje pro GM (hledání NPC s questy, hledání NPC učitelů perků, hledání receptu podle surovin)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6454-56
- úpravy XPFA, viz. http://forum.manawydan.eu/showthread.php...#pid103547
- oprava pádu při plnění Zakázek

SVN 6457:
- kvalita mléka podle skillu Farmaření
- kvalita medu a vosku podle skillu Farmaření nebo Vaření, podle toho co je víc (kvalita úlu limituje kvalitu produktů)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6460-61
Velké přepracování Carvingu (zpracování těl)
- sjednoceno použití skillu, použije se největší hodnota ze Zálesáctví, Znalost zvěře nebo Vaření (dosud se to různě sčítalo, ještě k tomu jak kde; Vaření je tam nově)
- sjednocení zisku, skill má vliv na to kolik toho vypadne (dosud jak kde buď šance nebo množství; podle odezvy se možná místo vlivu na množství vrátí šance)
- GM si mohou vyhrát s nastavením skillu/ů (klidně jiné než zde uvedené, klidně jiné u každé fáze), spouštěcích nástrojů i hlášek které proces provázejí

SVN 6462
- přidána Dojicí stolička
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6463-4
- fix zbytečného stahování kůže na zvířeti které kůži nemá (ale mělo peří)
- fix textů potulujících po mapě (např. "Zásah" po vržení více výbušnin naráz)
- oprava pádu při stackování tabáku
- oprava targetu výbušnin (přerušení targetu když došel čas a výbušnina dávno explodovala)
- vlastnost výbušniny ExplodeOnContact (vybuchuje hned po dopadu, zatím nevyužito)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6467:
- MultiSpawner (hračka pro GM, umožňuje spawny ve vlnách jediným spawnerem)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6471:
Přepracovaný gump PlayersOfWeek/Month na Síň slávy (HallOfFame), příkaz pro zobrazení změněn na [hall a [HallOfFame.

SVN 6472:
FirstKill / První zabití
GM mohou definovat NPC (nebo hráče!) pro které se bude počítat úspěch prvního zabití.
Vyhlášená i splněná První zabití jsou zobrazena v Síni slávy (gump po nalogování + příkaz [hall nebo [HallOfFame).
U splněného prvního zabití budou uvedena jména postav které se zabití účastnily (a udělaly alespoň 10% dmg).

PS: řemeslníci a farmáři neplačte (a nenadávejte), i pro vás něco chystám.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6474:
- drobné grafické změny gumpu Síně slávy
- očarování předmětu "XP" (zvyšuje/snižuje každou XP odměnu o danou hodnotu, určeno na výjimečné předměty)

Systém Nejrychlejší průchod
- měří čas od vstupu do dungeonu až do jeho opuštění na druhém konci
- hráči kteří vstoupí v rozmezí jedné minuty a odejdou v rozmezí 10s budou v Síni Slávy zaznamenáni společně
- dungeon musí GM nastavit! (je zbytečné snažit se o rychlý průchod pokud dungeon není vidět na stránkách Síně slávy)
- systém bude časem rozšířen o odměny (např. putovní předměty spojené s titulem nejrychlejšího průchodu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6475:
- při otevření gumpu Síně slávy v dungeonu s nastaveným Nejrychlejším průchodem se gump otevře na stránce průchodu (jinak normálně na Hráči měsíce)
- přidána možnost přidat poznámku do nastaveného průchodu (např. popis podmínek, lokace vchodu/východu apod.)
- drobné úpravy gumpu průchodů v Síni slávy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6476:
Dnešní změnu budou nenávidět stopaři.

Úpravy a opravy Stopování
- zrušení 5% minima při určení šance nalezení stopy (obtížný tvor bude s nízkými dovednostmi hůře stopovatelný)
- předělání vzorců stopování konkrétního tvora (původní systém neuvěřitelně boostoval stopování vzácných druhů, spolu s výše uvedeným dával všemu minimálně 5% nálezu i při nízkém skillu a vysoké vzácnosti)
- obarvení textů (aby byly poznat od debugových hlášek)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
- Nové NPC: Ent z jasanového dřeva
- Nové NPC: Ent z ratanového dřeva
- Nové NPC: Ent z dubového dřeva
- Nové NPC: Ent z cedrového dřeva
- Nové NPC: Ent z tisového dřeva
- Nové NPC: Ent z ebenového dřeva
- Entí bossové přidáni v MultiSpawneru do světa (nutno nalézt ve světě)
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Kobka
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Doupě lapků
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Skřítkova jeskyně - 2. patro
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z jasanového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z ratanového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z dubového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z cedrového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z tisového dřeva
- Přidáno první zabití pro NPC: : Ent z ebenového dřeva
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Isharské stoky - první až třetí patro
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Akademie válečníků
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Vlčí šachta a Abigorovo podzemí
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Elfí bažiny
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Kobka padlých duší
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Krypta první a druhé patro
- Přidán rychlí průchod pro dungeon: Skřetí chodby první a druhé patro
- Změna jména NPC z Prase -> Kanec
- Nové NPC: Prasnice
- Nové NPC: Sele
SVN 6477
Farmáři:
- Zprovoznění genetiky a perku Plemenných chov (AnimalBreeding)
- zobrazení infromací o genetice v gumpu dovednosti Znalost zvěře
Stopování:
- změna vzorce stopování
Chyby:
- oprava chyby výuky (počet výukových bodů byl zhruba dvojnásobný než měl být)
- opravy různých textů (čeština apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6483
AdvancedVendor
- výkup NPC vendory na faremy
- vylepšená správa propojených farem (lze je nastavit víc, lze je nastavit jako výkupní a/nebo prodejní)
- výkup a prodej virtuálních NPC pro systémové vendory (pokud nejsou napojeni na farmy)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6484
- oprava pádu po použití dovednost Znalost zvěře na zvíře mimo farmu
- oprava pádu při vyvolání listu pro blokováním prodeje zvířat když vendor nemá nastavenou žádnou farmu
- oprava funkce přidání/odebrání NPC z listu Advancedvendora pro konkrétní farmu (neaktualizoval se gump listu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
- Úprava dropu carving u třídy zvíře/pták/plaz/arachnoid v bestiáři
- Úprava hodnot carving u třídy zvíře/pták/plaz/arachnoid v bestiáři
- Úprava hodnot chovatelství u třídy zvíře/pták/plaz/arachnoid v bestiáři
- Úprava životního prostoru a reprodukce u třídy zvíře/pták/plaz/arachnoid v bestiáři
- Úprava hodnot stopování u třídy zvíře/pták/plaz/arachnoid v bestiáři
- Úprava produkce u domestikovaných zvířat
- Oprava třídy/velikosti/levelu/typu u třídy zvíře/pták/plaz/arachnoid v bestiáři
- Nové NPC: Králice
- Nové NPC: Králíček



Skok na fórum: