Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
SVN 743
- opravy a úpravy vykradatelných kontejnerů
- připojeno podobné expování za vykradení truhly jako je na otevření dveří
- opravy a úpravy okrádání (hlášky o špatném přístupu)
- oprava mizení kontejneru po vykradení (až už úspěšném, nebo ne)
- úprava chování kontejneru po úspěšném nahlédnutí při šacování (lze ho 2 minuty opakovaně otevírat bez potřeby dalšího testu, interval přeruší pokus o krádež itemu)
- vytvořena ingane editace návodů pro výrobu, včetně zanášení do xml (znamená volnou cestu pro přidávání itemů a úpravy výrobních procesů)
- úprava údajů ukládaných do databáze předmětů (parametry návodů)
- opravy chyb v rozpracované verzi nových výrobních procesů (bez vlivu na hratelnost, systém je zatím odpojen ale editace návodů již využívá jeho subsystémy)
- list výrobku ze surovin vložených do kontejneru zobrazuje místo jména výrobku název výrobní procedury (pro rozlišení různých procedur stejného výrobku)
- drobná oprava hlášky při otvírání [ID ("hláška o chybném typu, i když typ byl správně)
- oprava pádu při editování předmětů v Bestiáři
- ošetření chybové hlásky v logu při načítání Uniforms.xml (nebyla tam chyba, jen ta hláška)
- kouzlící NPC prověřuje a dispeluje magické změny identity kolem sebe (musí mít dispell, test do vzdálenosti 7 kroků)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 746
- pet po předání novému majiteli zůstane na místě (nyní běžel k majiteli)
- summon po vyvolání zůstane na místě (nyní běžel k summonerovi)
- summoni se počítají normálně do slotů (nyní se nepočítali; nutnost kvůli různým skriptům)
pozn. zde možná dojde k úpravě, např. perk zvyšující počet slotů pro summony
- oprava nekonečných slotů u NPC (NPC při povolávání nekontrolovalo sloty)
- pet/summon je přidáván do party / odebírán z party (dosud na partu nereagovali)
- pet/summon po příkazu k útoku vydá zvuk agrese (dosud zvuk klidu)
SVN 745
- úprava rozeznávání IsCraft a IsPriest (nemá vliv na funkčnost, nakonec jsem ji nepoužil - viz. níž)
- úprava rozlišování typu kouzla (kouzlo/modlitba) kvůli příkazu spell a kouzlícím NPC (rozlišuje podle zařazení skript, ne podle povolání)

[Geo]
SVN 747
- bug932 Rozšíření možností spawneru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 754
- oprava zobrazení nastavovacího gumpu SnoopableRestoreContaineru (šacovatelný obnovitelný kontejener)
- oprava bugu kdy se šacování dalo urychlit druhým kliknutím na kontejner
- úprava chování šacovatelných věcí po dvojkliku
- oprava načasování timeru řídícího dobu zobrazení kontejneru po úspěšném nahlédnutí šacováním
- změna chování NPC při odhalení krádeže (FightMode.None = jen křičí (pokud je humanoid), ostatní zloděje napadnou)
- přidáno chování NPC při odhalení šacování, chová se jako při pokusu o krádež
- přidána reakce hráče na odhalení šacování (stejná jako u krádeže)
- oprava chování SnoopableRestoreContaineru bez nastaveného strážce a ze zapnutým mazáním obsahu bez strážce
- přepnutí do GM režimu zruší akci "držení zloděje" (kdy je GM drženo jako zloděj)
SVN 752
- doplnění kontextu do skript GoldWire
- přidání položky Scraps (zbytky) do výrobního procesu (zatím bez funkce - nutno upravit výrobu, jde o věci vypadávající spolu s výrobkem při výrobě)
- lazení zacházení s ItemsDatabase.XML (mimo jiné odstraňování položek zrušených při editaci, kdy má dojít ke zrušení celého xml atributu)
- oprava porovnávání surovinových klíčů a výrobních procesů (null a prázdné pole mají být považovány za to samé)
- oprava ukládání a indexování upravených návodů
- oprava ukládání a indexování kopie návodu
SVN 748
- oprava pádu v gumpu editace návodů

[Geo]
SVN 749
- Šablona pro jednoduché předměty (suroviny pro výrobní návody)
SVN 755
- Úpravy soubojového systému kvůli resyncu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 760
bug942
- DetectMagic: Upraven vzorec a postup určování požehnání, aby více odpovídal potřebě.
- Resistance: Opravena metoda odebrání efektu (při odebrání probíhaly znova přidávací skripta - copy&paste se ve skriptech občas nevyplácí).

[Geo]
SVN 756-759
- řešení resynchronizace pohybu při boji - vracení zpět při útoku
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 761-764
- přidán flag netamovatelnosti pro mounty generované bestiářem mimo položku pets/minions
- úpravy a opravy výrobních návodů + ItemDatabáze
- opravena rychlost NPC na mountu
- na waypointy přidána volba zda k němu má NPC běžet
SVN 772
Přepracovaný systém výroby:
- možnost definovat cíl kam padají výrobky
- možnost definovat zdroj surovin
- možnost vložit pouze manuál a suroviny se doplní samy ze zvoleného zdroje
- upraven výpočet výsledné kvality výrobku
- scraps (odpad produkovaný při výrobě)
- oprava zobrazení návodu (místo výrobního nástroje zobrazoval vždy výrobní kontejner)
- a mnoho dalších změn ve výrobním procesu (především důkladnější propojení s ItemDatabázi)

SVN 773
bug937- definitivní řešení rychlosti NPC na mountu
- definitivní vyřešení funkce swarmeru a neaktivních sektorů (v rámci bug937)
- oprava bugu "RingmailArms" a "StrongRingmailArms" nebosahují layery zbroje (chyba v XML, RingMail -> Ringmail !)
bug953 - oprava funkce množství NPC na spawneru podle počtů typu & totálního počtu
- úprava definice na spawneru, nově lze NPC zadávat českými názvy (teoreticky by mohlo fungovat i pro bestiář a obnovovací truhly)

[Geo]
SVN 765-766
- úprava databáze české jméno<>systémové jméno (generování předmětů)
[bug468] Změna hlášky při carvingu - "Musíš použít správný druh nástroje" na "S tímto nástrojem jsi nezískal(a) nic použitelného"
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- kooperativní výroba (sdílení dovedností a perků s tím kdo výrobu zahájil, zatím neomezen počet pracujících)
- úprava animací pro kooperativní výrobu
- přidání hlášek k výrobě (nejsou nástroje, nejsou suroviny atd.)
- doplněn XPFA pro novou výrobu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- úprava detekce surovin ve výrobním kontejneru (kvůli doplňování)
- lazení animace výroby více lidmi
- zrušení zdvojené hlášky o opotřebení věci při výrobě
bug531 - přeběhnutí přes neviditelného nebo srážka neviditelného s někým jiným je odhalí
- při plížení lze používat dveře, páky/tlačítka (nedaří se mi ale plížení+okrádání)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 783
- v jednom z výrobních testů nebyl započítáván bonus +5 do výrobních dovedností za vložený manuál
SVN 781-782
- převedení návodů na nový systém (včetně prodávání návodů, knih s návody atd. - vše je zachováno, knihy a vendoři se svitky jsou zkonvertováni nový systém)
- omezení vzdálenosti cílového a zdrojového kontejneru od místa výroby (5 kroků)
- opět úprava (vylepšení) animace výroby
- gump svitku s návodem po najetí na obrázek/název výrobku zobrazuje popis (vč. gumpu u prodeje návodů)
- zpracování rozeznání knihy s návody ve výrobním kontejneru (nový postup rozeznával pouze svitky)
- promazání starých návodů (?????CraftScroll budou automaticky nahrazeny za UniversalCraftScroll)
- ID databáze má tlačítko na generování návodů
- smazáním návodu se smažou příslušné svitky, upraví se záznam v knihách s návody a u vendorů prodávajících návody
SVN 779-780
- úprava odhalení skryté postavy při srážce s jinou (plížení se neruší, jen na 10s anuluje pro druhou postavu)
- ošetření pádu ve Snoopingu (moc dlouhý timespan)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 785
bug891:
- opraveno chování DropMenu s flagy (např. nastavení typu jídla v ID), konkrétně reakce na tlačítka a název výsledné hodnoty
- opraveno chování DropMenu s typy jídla (zpřeházené položky)
- upraveny překlady typů jídla v DropMenu
- opravena skupina jídla "Býložravci"
bug704:
- v Zákoníku přidána skupina "Ostatní" (reakce na ty kdo nejsou členy)
- v Zákoníku přidáno právo skupiny "Nežádoucí osoba" (členy skupiny budou napadat stráže)
bug733:
- v Zákoníku opraven přesun členů mezi skupinami
- V Zákoníku upraven způsob logování vytvoření/zrušení trestu
další:
- přidán překlad názvů práv v DropMenu editace skupin Zákoníku
- stráž která má důvod vyhlásí poplach, přiběhnou stráže z okolí
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 794-796
bug927 - přidána reakce strážných na zahájení šperhání zámků (stejná jako při krádeži)
bug962 - úprava odbourávání alkoholu
bug960 - přepracován systém prodejnosti návodů (do správné podoby jak byl zamýšlen)
- změna defaultního nastavení prodejnosti návodu v ID (nic v xml = rozhoduje obchodník, předtím to bylo true = vždy prodávat)
bug733 - opraveno zobrazení logovaných pokut
- výpis regionů/objektů (Bonded regions, Bonded objects) propojených na Zákoník jde i do logu (pro jednodušší využití GMkem)
- opravena detekce vzdálenosti kontenerů od místa výroby

SVN 786-793
- oprava detekce skupiny "bez členství"
- oprava funkce DoAlarm (vyvolání poplachu strážným)
- oprava nefunkčního překladu názvů práv skupinu v DropMenu
- oprava nemožnosti měnit parametry fixní (tj. nesmazatelné) skupiny v Zákoníku
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whiety]
SVN 807
Přepracovaná kontrola receptů při zahájení výroby:
- jsou určeny návody z vložených svitků a knih
- jsou určeny návody na které je v kontejneru materiál a které by z vloženého materiálu řemeslník vyrobil i bez návodu
- tyto návody jsou seskupeny a nabídnuty k výrobě
- pokud byl vybrán návod ze svitku/z knihy, ostatní návody se vyndají (do cílového kontejneru)
- pokud byl vybrán návod ze svitku/z knihy, pokusí se řemeslník najít patřičné nástroje v doplňovacím kontejneru
- vyndají se přebytečné suroviny (do cílového kontejneru), nebo doplní chybějící
- zahájí se výroba
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 820-821
- přeskriptování části Poll, FrostedPools a WallItem (odstranění proměnné Hits - převod na standardní HitPoints)
- oprava měření dosahu vrhu lahve (stále nešlo přelévat)
- oprava animace letu lahve (muselo se to trochu jinak)
- přidán test dosahu hašení ohně (bude se muset ještě něco udělat ohledně hození lahve s vodou do zdi/ohně)
- olej/likér podpalují i jiné zdroje žáru než jen oheň a ohnivá kouzla

SVN 819
- malé nádoby s nápoji lze házet (rozbíjí se a rozlejí svůj obsah)... a rozlitý olej klouže, alkohol lze zapálit...

SVN 818
- oprava AI: určování minimálního/maximálního dosahu (poskakující lučištníci/mágové)
- úprava AI: AI se vás pokusí pronásledovat i když vás nevidí...

SVN 814-817
bug942
- oprava modlitby DetectMagic (chyba ve skriptech -> nefunkčnost)
- modlitba DetectMagic vždy 100% pozná očarování vytvořená tím kdo ji seslal
- změna funkce modlitby Resistance, jako základ bonusu se počítá základ skillu (dosud aktuální skill -> při opakovaném seslání hodnota stále narůstala)

- doplněno zobrazení poklesu skillu po vypršení SkillEfectu (např. po vypršení/zrušení modlitby Resistance)
- v ID lze nastavit stakovatelnost předmětů

[Geo]
SVN 811-813
[bug939] Rozšíření podpora pro nové chování klienta (potvrzení dialogu při změně hodnoty v komboboxu, nebo i při výběru stejné hodnoty)
[bug939] Podpora pro nové chování klienta (potvrzení dialogu při změně hodnoty v komboboxu)

[Marina]
SVN 810
- Oprava padu pri plneni pasti.
- Oprava pasti v kontejnerech - spusteni, odstraneni, atp.
- Kaluz oleje - klouzani.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 823-824
- dolazení vzniku a hašení ohně (včetně vylití/vrhu nádoby s tekutinou)
- víc tekutiny (např. sud) dělá větší louži
- tekutinu ze země je možno opět nabrat (kvalita padá na mizernou, pro nabrání více louží potŕebujete jednu nádobu jako nabírací a druhou kam to budete přelévat)
- umožněno vytváření WallOfOFire (pole ohnivé zdi nazvané "Požár", 10 minut, 50hp) ve spawneru a [add (= hasitelný oheň)
- v ID je možné definovat DropSound (zvuk položeného předmětu), nevyplněno = rozhodjí skripta
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- odstranění starých výrobních svitků
pozn. nutno upravit truhly a spawnery(!?) s návody, převést na UniversalCraftScroll ("UniversalCraftScroll číslo" kde číslo je index návodu podle ID)
- příkaz pro vyhledání ItemIndexů dosud nezaložených do databáze a jejich založení (příprava na odpojení starých databází)
- příkaz pro seřazení ID abecedně podle systémových názvů (pro snažší orientaci v XML)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
SVN 843
bug906:
- do nastavení dolu přidána podpora AliasListu (místo tabulky rud může nastaven OreAliasList, misto věcí vymývaných z hlíny může být nastaven ByproductsAliasList, oboje nastavitelné ve vlastnostech MineFlagu)
- gump starého nastavení upraven aby zobrazoval aktuální šance náleznosti
- zrušeno násobení diamantů získaných vymýváním, bonus zůstal pouze u reagencí (bude vyváženo úpravou výroby prachu)
- hlínu vytěženou z různých dolů nelze stackovat, stejně tak nepřebraný materiál (důvodem je přenos informací o nstavení dolů - AliasListů)
- oprava vkládání výrobního nástroje (starý proces, tj. těžby, opravy věcí) do ruky pokud tam již je

- pro CommonExclusiveAction lze definovat kromě animace i zvuk
- animace a ozvučení vymývání hlíny
- přidána hláška o zisku z vymývání hlíny (co a kolikrát)
- přemývání hlíny lze zahájit i dvojklikem na již otevřenou misku
- zrychlení vymývání více kusů hlíny (místo čas * počet pouze čas * počet/2)
- ozvučení a změna způsobu animace přebírání hlíny
- zrychlení animace kopání/sekání/rybaření(?)

- drobné opravy AliasListu
- logování dotazů na neexistující list (pro debug zrušených/přejmenovaných AliasListů)

SVN 842:
- oprava CS3 (štít bez perku UseShield hodnotil svou obranu jako -100 -> nevhodné vyhodnocení kombinované obrany zbraně a štítem; hodnota změněna na 0)
bug968: možnost definovat AliasList (příkaz [alias) pro zjednodušení definic spawnerů, bestiáře a map pokladů (později zapracováno i do definic těžby - viz. SVN 843)

SVN 827-841:
- explosionrepeater se vypíná/zapíná spolu s deaktivací/aktivací sektoru (aby zbytečně neběžely timery/efekty)
- při aktivaci sektoru se nejprve nastaví flag na aktivní a teprve potom se vyvolá reakce mobilů/itemů
- ošetření vysypání obsahu výrobních kontejnerů při zničení kontejneru
- úprava parametrů Mining.xml pro Stiga
- oprava šance na opotřebení výrobního kontejneru (5%) v případě že je výrobní kontejner i spouštěcím nástrojem (25%)
- oprava problému "vícenásobné suroviny" (původce bugu ve výrobě Sudu Likéru a záhadně spotřebovaného sudu ve výrobě mośtu)
- oprava dolévání do nádob (chybné přilévání horšího nápoje k lepšímu)
- přepracování detekce surovin podle základu (BarrelOfWater jako IWaterSource atd.)
- úprava defaultní animace výrobních kontejnerů (otáčení postavy)
- úprava animace práce v peci (animace Bow místo Salute)
- úprava výpočtu kvality výrobku
bug933: oprava funkčnosti listu RestoreContaineru (funkce NEBO)

[Geo]
SVN 833
- opravy pádů serveru

[Marina]
SVN 834
Oprava pastí - náplně, zranění při manipulaci, atd.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 847-850
[Whitey]
- doplnění StrongFemalePlateChest do CS3Armor.xml
- odstupňování zpráv o vybavení snižujícím obratnosti a regenerace staminy (zbraně a zbroje)
- úprava gumpu nastavení dolů a gumpu AliasListu (rozšíření zobrazení reálných šancí na tři desetinná místa, v AliasListu upraven zápis parametrů delších než textové okénko)
- úprava zobrazení popisu výrobku (zatím pouze popis v knize, svitek musím upravit; popis zobrazuje jen jeden skill/perk i když jich může být definováno víc)
- úprava debugových hlášek při třídění rudy
- opraven vadný vzorec při třídění rudy (obrácené znaménko při testu horní hranice požadavku -> šance na vytřídění se neházela když měla, tj. když byl skill v rozsahu min-max ale až když byl větší než max - pak to ale už nemělo smysl)

SVN 844-847
[Whitey]
- přidán Křišťál a Magický Křišťál (nutno po restartu naplnit kontext!)
- upraven defaultní drop dolů (Diamant je vzácný (1%), místo něj drop Křišťálu)
[Stig]
- úprava výrobního postupu Křišťálového prachu (původně Diamantový prach)
- doplnění definic Křišťálu a Magického křišťálu
[Geo]
- zrušení taktického pohybu po bojišti
- doplnění možností EquipDefinition používající aliasy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 873
[Whitey]
- rozšíření systému perků o možnost definovat "nultou úroveň" = hodnoty pro postavu bez perku
- upraveny hodnoty perku UseLightArmor, UseMediumArmor a UseHeavyArmor omezující útok/obranu postavy ve zbroji (0. = 20%/20%, 1. = 20%/60%, 2. = 60%/60%, 3. = 60%/100%, 4. = 100%/100%)
- oprava perku UseMediumArmor (perk nevyžadoval jako předstupeň UseLightArmor, vyžadovat ho má)
- perk UseShield 2.+ = štít absorbuje zranění po plném zásahu (kdy se absorpce normální zbroje nepoužívá)
- perk UseShield 4. = absorpce štítu se přičítá k absorpci zbroje
- optimalizace ukládání údajů do ItemsDatabase.xml (pořadí údajů + vynechání defaultních hodnot = přehlednost a menší soubor)
- oprava drobné chyby v zadávání cíle poškození (stejné hodnoty pro definici OnlyLegs a OnlyTorso)
- oprava možného pádu při editaci výrobních návodů (opět výrobní postup bez výrobního kontejneru)
- oprava pádu při editaci textů vyvolávání AdvancedVendora

SVN 851-872
[Whitey]
- úprava výnosnosti Chmelu (13-15) a Vinné révy (10-13)
- oprava pádu při editaci návodů (pokus založit návod bez výrobního kontejneru)
- oprava výpočtu obsazení farmářské ohrady s ohledem na partnery jiného systémového typu
- oprava barvy DiamondDust (byla napevno)
- opraveno záhadné stackování hlíny ve vymývací misce
- vrácení změny v určování úspěchu přebírání (znaménko tam předtím bylo správně...)
- ošetření ztráty informace o dole u vytěžených věcí
- přenesení atributu SourceMine v BaseOre.Dupe a BaseMud.Dupe
- oprava pádů
- rozšíření AliasListu o parametr počtu, "typ číslo" pro konkrétní hodnotu nebo "typ číslo-číslo" pro rozsah
--- pro TreasureMap je to level mapy
--- pro UniversalCraftScroll je to index manuálu
--- pro vše ostatní je to počet vygenerovaných věcí v dole/vymývání/Itemlistu (v ItemList přebíjí jeho vlastní parametr, v dole je to násobič zisku)
--- do budoucna bude možné rozšířit, parametr je realizován jako doplňkový řetězec
- opravena vzácná chyba v definování AliasListu (za určitých podmínek sdílely své seznamy typů a šancí)
- upravena funkce hledání typu a parametru v aliaslistu, pokud je definováno více stejných typů (např. různé výrobní svitky)

[Geo]
- zrušení hlídání rychlosti postavy (pokusně),
- oprava chyby při farmaření s nepřekreslením grafiky rostliny.
- podpora pro nový druh počasí - pana Mlhu (sledujete seriál Chagington?)
- základní implementace mlhy pro regiony
- oprava pádu serveru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Pokud sledujete fórum pravidelně tak jste si určitě všimli nového programu Manawydan Status Gadget. Jde o miniaplikaci pro Windows 7/Vista, která vám zobrazí stav serveru a chystané plánované akce. Ke stažení ZDE.



SVN 880-881
[Whitey]
- získaný Ledový kámen a Síra mají proměnlivou kvalitu podle dovednosti Hornictví

Odpojení výpočtu kvality ze starého výrobního systému:
- dřevorubectví a hornictví přepojeno na nový způsob výpočtu kvality při "výrobě" (vzorce podle nového řemeslnického systému)
- kvalita věcí vymytých z hlíny přepojena na standardní náhodný vzorec ze skillu

- mládě po zestárnutí předá své jméno pouze pokud je jiné než v kontextu mláděte
- odstranění nepotřebného interface ICreatureContext
- úprava výpočtu poškození, NPC třídy A0 (vrabci atd.) způsobují max. 1 bod poškození

SVN 874-879
[Geo]
- změna uvítací zprávy na IRC (obsahuje počet aktuálně připojených do hry)
- ošetření, aby hráč se zákazem globálního chatu nemohl psát na IRC

[Whitey]
- oprava zadávání rasy v editovaném návodu
- mladé kusy nejsou započítávány do celkového počtu druhů chovaných na farmě (zřejmě se nepovedlo, bude dále studováno)
SVN 882-884
[Whitey]
bug736 - přidáno alternativní střelivo (CarvedStickArrow, CarvedStickBolt, StoneHeadArrow, StoneHeadBolt), nutno doplnit údaje do ID a výrobní postupy (popsány v bug736)
- opraveno umístění missnutého projektilu na zem při střelbé v podzemí apod.
- v ID se má být Autor vždy na konci řetězce

[Geo]
Přidání šablony pro dynamicky vytvořený předmět ZBROJ
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava zobrazení položky Stackable přes dropmenu ID gumpu
- změna pořadí zobrazení návůdů v ID (nejprve index, protože ten je důležitější než samotný název)
- název editovaného návodu a výrobku v editaci návodu je TextentryLimited (tj. scrollovatelný)

- změna grafiky Shafts (jasanových dříků) protože 1ks dříků má být 30 hůlek

- výrobní postup pro jasanové primitivní šípy (30ks z 1 dříků nebo 3ks z 1 třísek)
- výrobní postup pro jasanové primitivní šipky (30ks z 1 dříků nebo 3ks z 1 třísek)
(primitivní šípy a šipky lze vyrábět i za pomoci dovednosti Střelné zbraně)
- výrobní postup pro šípy a šipky s kamenným hrotem (30ks z 30 pírek, 1 dříků a 3 kamenů)

- výrobní návody přidány prodejcům (NPC Zaniel v prvním patře truhlárny pod Isharskou tržnicí)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: