Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#3
(23.04.2017 v 13:32)Whitey napsal(a): Zrušením stropu dovedností daného levelem postavy dosáhneš pouze toho že už řemeslník na nízkém levelu udělá top výrobky (minimálně všechny ty co nechtějí perky), zloděj-začátečník otevře libovolně těžký zámek, válečník na nízkém levelu bude mít hit stejný jako profík na 40.
O čem pak levelování bude? Proč budu pracovat na zloději, když mi bude stačit chvilkově přelognout na něco co má holý zadek, level 15. ale páčí zámky na 100?

O perkách a statech

whitey kdybych jel pouze 1 dovednost od začátku na max level, na jakém levelu bych toho dosáhl? kdyby nebyl strop(tohle jsem třeba nezkoumal).

Perky u crafta potřebuješ k dosažení max kvality a k spoustě výrobkům(např. šperkař apod. ne?) Tudíž nevím do jaké míry by to byl problém.

(23.04.2017 v 13:32)Whitey napsal(a): zloděj-začátečník otevře libovolně těžký zámek

ale na úkor něčeho, nebude moci bojovat prakticky nebo dělat jedy apod. A proč by nemohl, jestli chce at to tak udělá. ať si řekne ok budu jenom umět zámky a svých 10 prvních levelů obětuju jenom tomu.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 23.04.2017 v 13:42

Skok na fórum: