Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#4
(23.04.2017 v 13:32)Whitey napsal(a): Zrušením stropu dovedností daného levelem postavy dosáhneš pouze toho že už řemeslník na nízkém levelu udělá top výrobky (minimálně všechny ty co nechtějí perky), zloděj-začátečník otevře libovolně těžký zámek, válečník na nízkém levelu bude mít hit stejný jako profík na 40.
O čem pak levelování bude? Proč budu pracovat na zloději, když mi bude stačit chvilkově přelognout na něco co má holý zadek, level 15. ale páčí zámky na 100?

zkus v této hře dosáhnout levelu 15. Je to velmi náročné a já říkám ano, ať to umí. Stejně jako v originálu UO co jsi si naskilloval a bral jako prioritu to si uměl. Dnešní systém je frustrující brzda jakéhokoliv hraní. Není tu vůbec žádná pestrost protože "strop".,


Dále furt budou mít nízké staty a nebudou mít perky(protože body dostáváš za levely) takže at si tu klidně pobíhá level 10 s grizlym nemám s tím problém ba naopak, když se takhle specializuje je to čistě jeho věc(ale myslím, že i to je limitováno perky)
Nebudu lhát že tenhle dosavadní systém může vyhovohovat úzké skupince hráčů, říká se jí grindaři.


(23.04.2017 v 13:32)Whitey napsal(a): válečník na nízkém levelu bude mít hit stejný jako profík na 40.

Nebude, nebude mít staty jako válečník na 40 levelu a už vůbec ne perky. Ale skupinka nižších levelů se bude moci takovému válečníkovi efektivně ubránit(PK antikoncepce) Dnešní systém je prostě nevyhovující je přežitej. Chybí tu jinak desítky dungeonů podle levelů a questy(minimálně by to bylo alespoň dočasné řešení neuspokojivého stavu).

Když to vezmu doslovně vytváříte silně schizofrenní systém. Když vezmu tvůj argument ne, zloděj na levelu 15 by neuměl umět co zloděj na levelu 30, ale protože nechceme aby jsi kdy levelu 30 dosáhl, dostaneš maličko expů a když už se ti to podaří tak chceme aby si kopal za tenhle systém aby tě přeci nižší levely nedohnali ani půl roku. (dodnes mi někdo nesdělil, kolik čistého herního času si jako RT představujete na dosažení max levelu. Tudíž budu předpokládat že jsem vám položil otázku, kterou jste se v životě ani nezabývali. Přesto si myslím, že tuhle otázku by jsi měl zodpovědět ty, který dlouhou dobu za celý projekt zodpovídal, protože až to budeme vědět můžeme se konečně odrazit k nějaké fungující koncepci XD. Stig odpověděl, že neví abych aby to tedy nevyznělo, že jste se otázce vyhýbali.)



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 23.04.2017 v 13:46

Skok na fórum: