Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#8
(23.04.2017 v 14:25)Biosek napsal(a):
Citace:grindaři
Biggrin

Priblizne na 14. lvlu by mohl mit clovek skill na 100, kdyby nejel nic jinyho.

Urcite by to rozbilo miliardu ostatnich systemu, ktery jsou na tomhle zavisly, takze pochybuju, ze se na tomhle vedeni shodne pro implementaci. Protoze by to byl zasah dost rozsahlej a museli by se nastavit vsechny navaznosti, aby neco neslo ochcavat.

to mi přijde optimální! v teoretické rovině samozřejmě v praxi(kterou whitey nezná - válečník se skillem 100 na sekery s 0 u uhýbání a ostatního by byl stejně jen chodící mrtvola Biggrin) by to i tak bylo celkem nereálné zvláště pak u bojových povolání, důležité je že by se mohli rychleji k max skillu přiblížit, podle mě by to vůbec nic nerozbilo a za zkoušku by to stálo, dalo by to další možnosti a pestrost jak se rozvíjet. Skutečně nevidím co by to mělo rozbíjet. Pokud by vám to přišlo moc OP máte snížit počet dovednostích bodů a ne dávat debilní brzdu například více bodů s vyšším levelm tak bych se to dalo ošetřit aby 100 skill byl max např. na levelu 20(což mi přijde ok a fér)



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 23.04.2017 v 15:22

Skok na fórum: