Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#9
Pokusím se o subjektivní pohled na věc. Předem podotýkám, že nevidím do zákulisí a neznám všechny detaily. Prostě sdělení, jak to na mne z pohledu hráče (který rovněž snad něco málo odehrál) celé působí.

Ano, to omezení skillu dle LV postavy mě vysloveně štve. Přesto jeho případné zrušení nemohu podpořit. Přes nesporné nevýhody má právě toto omezení nezastupitelný smysl a význam, který nemusí být na první pohled patrný.

Asi jsem zrovna ten hráč, kterého představa někoho s medvědem na 15 LV spíše děsí.

Případné zrušení omezení mi připadá spíše jako nekoncepční obcházení jiných zásadnějších problémů, které je třeba řešit.
 
Souhlasím s tím, že začátky pro nováčky jsou těžké až flustrující. Souhlasím s tím, že by měla být představa GM o času potřebném na vytrénování postavy na použitelnou úroveň (nezaměňovat s mistrovskou dovedností). Přesto si nemyslím, že by zrušení omezení skillu bylo v konečném důsledku z dlouhodobého hlediska přínosem.

Mágové budou silná kouzla fízovat. Lepšího peta na nízkém LV neudržíš. Perky jsou pak nezbytné u zbrojí a většiny lepších návodů. Takže výhoda by byla pravděpodobně především u zbraňových a trénovatelných skillu.

Skill na 100 by šel dosáhnout na cca 14 LV. Nicméně hodnota 80 by byla reálná již kolem 8 LV.

Bez hlubší analýzy jsem proti zrušení stropu dovedností. Rizika jsou příliš velká a přínos přinejmenším sporný.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Glum007 - 23.04.2017 v 15:43

Skok na fórum: