Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#11
(23.04.2017 v 13:32)Whitey napsal(a): Zrušením stropu dovedností daného levelem postavy dosáhneš pouze toho že už řemeslník na nízkém levelu udělá top výrobky (minimálně všechny ty co nechtějí perky), zloděj-začátečník otevře libovolně těžký zámek, válečník na nízkém levelu bude mít hit stejný jako profík na 40.
O čem pak levelování bude? Proč budu pracovat na zloději, když mi bude stačit chvilkově přelognout na něco co má holý zadek, level 15. ale páčí zámky na 100?

S tímhle moc nesouhlasím. Pokud bude zloděj umět pouze páčit zámky, stejně se nikam dál nedostane (alespoň ne sám). Pokud ho s sebou někdo bude tahat a on bude pouze odemykat, je to jiná, ale - je to reálně, že se tohle bude dít? Proč by někdo měl mít zloděje jen pro odemykání? Osobně k tomu nevidím důvod, stejně jako k jiným věcem (ne jen odemykání). Ale z širšího úhlu problematiku chápu a ten strop má svůj význam, jen mi tohle nepřijde jako správný argument.
Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Desmond - 23.04.2017 v 17:59

Skok na fórum: