Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#22
Kdo tu přesně souhlasí s těmi klady změny? Nevyvrácení argumentu ještě neznamená souhlas. 

Nevím teď přesný vzoreček zisku dovednostních bodů na jednotlivých úrovních. Nicméně do desáté úrovně to dohromady 180 dovednostních bodů určitě hodí. Jestli se nepletu, mělo by to stačit na zvednutí skillu z 20 na 80.

Pořád si stojím za tím, že navrhovaná změna těžko přinese kýžený efekt:
1)     Teoretický přínos vidím pouze u zbraňových skillu (viz víše)
2)      Zloděj, který umí na 15 LV pouze mistrně páčit zámky a netrefí se dýkou, na pestrosti hry nepřidá. O zábavnosti hraní takového charakteru také pochybuji.
3)     To, zda by postavy měli mít možnost efektivně používat nejlepší zbraně již na nižších LV, nejsem přesvědčen. Dle zkušeností má při útoku větší vliv samotná zbraň, nežli výše skillu.
4)     Opravdu nevím, jak odstranění omezení skillu vyřeší jmenované problémy:
  Nedostatek dungeonů
  Nedostatek expů
  Nedostatek peněz (taky otázka názoru)
  Nedostatek příšer na zabíjení

5)     Dle mého názoru musí postava rovnoměrně sílit v průběhu celého procesu levelování. Získat plně některé klíčové dovednosti již v průběhu první půle, nepovažuji za žádoucí.

6)     Problém s motivací by zůstal, respektive by se možná částečně odsunul.

7)     Nevím, jak současný systém brání plnému rozvoji postav a specializací. Stupeň možného rozvoje musí už z principu určovat právě úroveň. Postavu netvoří jedna dovednost.

Netvrdím, že je současný stav ideální. Rovněž nikdo nepopírá nutnost určitých změn. Navrhované zrušení omezení skillu však pravděpodobně stav nezlepší.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Glum007 - 23.04.2017 v 23:40

Skok na fórum: