Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#25
(23.04.2017 v 21:57)Biosek napsal(a): Muzes mi ty tve argumenty v kratkosti zopakovat? Nejak ti je vyvratim a pomalu to zavru. Jak na to tak koukam, tak
1. S tim vetsina vyjadrujicich se hracu nesouhlasi, protoze to muze pokopat vsechno.

Většina? Buďme konkrétní 3 nebo 4. Budeme-li ještě konkrétnější někteří z nich jasně poukázali, že dosavadní systém je nedostačující. Primárně by pak vás jako RT měli zajímat názory nespokojených hráčů. Je fajn že pár hrajících spokojených je(já taky nejsem nespokojen naprosto se vším, budeš se divit!)
(23.04.2017 v 21:57)Biosek napsal(a): 3. Ti rovnou povim, ze ruseni tehlech stropu se provadet s nejvetsi pravdepodobnosti nebude, protoze za ten risk to opravdu nestoji. Bavili jsme se o tom interne a muze to rozhazet uplne vsechny povolani. Takze proste ne.

Považovat to za risk by stálo při populaci 50. aktivních účtů v tomto případě bych to považoval jen za delší beta experiment jako je celý combat systém počínaje CS 1 a CS 4 konče.

(23.04.2017 v 21:57)Biosek napsal(a): Co stoji za zvazeni je Thortuv navrh s podporou prvnich nekolika lvlu z Tutorialu, o tom se ale pobavime nejdriv zase interne.
Poslal jsem návrh na předělání tutoriálu Stigovi. Víceméně ve velmi podobném duchu. S jedním epickým úkolem o asi 10 subquestech(hrubá kostra).

Prosím nezavírat debata pokračuje na základě připomínek budu model dále upravovat.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 24.04.2017 v 03:58

Skok na fórum: