Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#30
(24.04.2017 v 06:40)Desmond napsal(a):
(24.04.2017 v 04:00)Segoves napsal(a): Mohu dostat odpověď na tuto otázku, nebo jakýkoliv nepříjemný dotaz budete házet na bedra tázajícího? Děkuji Když jsem si to počítal tak na level 4 vycházelo nějakých 1300 mobek. Smile

Počítáš do toho fresh exp, expy z úkolů, expy za procházení dungeonů, expy za licence, online XP, odměny za eventy od GM (těch moc není), XP za vývěsky, XP za boje s armádou Isharionu, ...? Smile Mě to totiž vychází úplně jinak.

Hraju teď asi 2 týdny crafta a nejsem nějak moc aktivní (3h denně?), nechodím dungy, nezabíjím prakticky NPC (takže skoro žádné fresh XP ani XP za moby), nedělám licence, nechodím na eventy (bohužel asi žádné nejsou), prakticky nechodím bojovat s armádou Isharionu, protože jako craft tam toho moc neudělám. Mám level 11 (nebo 12 ani nevím, nesleduju to Biggrin). Myslím, že nebýt craft, tak za 2 týdny zvládnu třeba lvl 14-15. To vám přijde málo?
Jasně Biggrin v tomto případě platí jedno české přísloví myslet znamená ááá vhodné si doplní každý sám. Každopádně tohle to jsou celkem odvážné fantazie.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 24.04.2017 v 10:18

Skok na fórum: