Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#32
(24.04.2017 v 10:18)Segoves napsal(a): Jasně Biggrin v tomto případě platí jedno české přísloví myslet znamená ááá vhodné si doplní každý sám. Každopádně tohle to jsou celkem odvážné fantazie.

Vzhledem k tomu, že tu mají bojová povolání mnohem větší možnosti v expení, tak lze předpokládat, že získám XP více, tedy lvl který uděláš za crafta zvládněš rychleji udělat za bojové povolání. Tedy minimálně dosáhneš stejného lvl. Udělat 2-3 lvl navíc za tu dobu mi nepřijde nějak přehnané, vzhledem k tomu, kolik XP je z licencí, dungeonů a zabíjení obecně.

A pokud jsi četl správně, tak to nejsou fantazie, já toho crafta mám a trvalo mi to tak dlouho, jak říkám. Pokud máš jiné zkušenosti ohledně expení, tak asi něco děláš špatně.
Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Desmond - 24.04.2017 v 16:31

Skok na fórum: