Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#37
(23.04.2017 v 18:50)Thortogily napsal(a): A co prostě udělat jednodušše, že ten tutorial dá hráči (když si poslechne všechny npc) tak ten lvl 3-4 aby se mohl naplno věnovat svymu řemeslu? Mě taky přijde jako blbost že čerstvy char ma do lvl 5 běhat kolem Isharu jak ztracený dítě, místo toho abych se věnoval naplno rovnou své profesi, protože tu přece hraju. Jenže u řemesla je potřeba kvuli svitkum nejdřív písemnictví tak na 20, následně si ranec lidi uděla jezdectví na 10tku aby mohli nějak rozumně fungovat a obchodovat, to už sežere skoro dva lvly a pak teprv potom ma smysl tunit řemeslny skilly, ktery nejsou u některych povolani vubec fer.


Whitey.... o par postu zpět....
Denetrius Aho - Radní Svobodných, Válečník
Drsnej Jakšmirgl - Vévoda ze Šmirglu, Vynálezce Pepřového Cvelfa a Gnomí haxny na česneku, ale hlavně Farmář
Spiritea - Knihovnice a opatrovnice Arcana, Bardka



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Thortogily - 24.04.2017 v 21:25

Skok na fórum: