Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#38
(24.04.2017 v 21:25)Thortogily napsal(a):
(23.04.2017 v 18:50)Thortogily napsal(a): A co prostě udělat jednodušše, že ten tutorial dá hráči (když si poslechne všechny npc) tak ten lvl 3-4 aby se mohl naplno věnovat svymu řemeslu? Mě taky přijde jako blbost že čerstvy char ma do lvl 5 běhat kolem Isharu jak ztracený dítě, místo toho abych se věnoval naplno rovnou své profesi, protože tu přece hraju. Jenže u řemesla je potřeba kvuli svitkum nejdřív písemnictví tak na 20, následně si ranec lidi uděla jezdectví na 10tku aby mohli nějak rozumně fungovat a obchodovat, to už sežere skoro dva lvly a pak teprv potom ma smysl tunit řemeslny skilly, ktery nejsou u některych povolani vubec fer.


Whitey.... o par postu zpět....

[Obrázky: 1236863398_sam_jackson_funny_face.gif]
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Gheed - 24.04.2017 v 21:32

Skok na fórum: