Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#47
(25.04.2017 v 20:27)Desmond napsal(a): Krásný přednes.

Osobně mám nahráno docela dost RPG a MMORPG a můžu říct, že posun s každým lvl je tak v 1/10 všech her. Například i ve WoW je někdy potřeba čekat také několik lvl na nová kouzla/equip. Neříkám, udělat lvl tam je podstatně snažší, ale tady mi to zase tak hrozné nepřijde. Alespoň si člověk své postavy (a postav ostatních) váží. Tvrzení, že na lvl je potřeba zabít 6000 goblinů je zcestné a platí jen a pouze tehdy, pokud by těch 6000 goblinů padlo během jedné minuty hry, protože za minutu hry dostanu třeba 10 exp z online XP (což dělá 5 goblinů?). Dále pak dostanu 15 exp místo 2 exp z goblina, pokud mám fresh exp (vyplatí se více, když hraju často menší dobu - podpora lidí, kteří nemají přiliš času hrát v kuse). Takže to prosím zkus spočítat znova. A nebo ještě lépe, dělej si čárky za moby, které zabiješ a pak přijď a řekni, kolik to ve výsledku dělá (a ano, když se budeš snažit toho zabít co nejvíc co nejrychleji, tak to číslo poroste, ale ber prosím vpotaz, že jsme na RP serveru a zabíjení mobů zde není primární činností - a ještě - zkus při tom dělat třeba licence z těch je taky pár XP) - nevím kolikrát to ještě budu muset psát. Přijde mi, že to stále nechápeš a nebo to nechceš pochopit. (podle mě to spíš nejsi schopný pochopit)

Fresh exp trvá chvíli, pasivní gain expů jak u koho, že. Licence nejsou nic extra a ty expy jsou velmi nízké, a hraju NEBOJOVÉ POVOLÁNÍ(zloděje) KTERÝ NA LEVELU 12 NEMÁ NA TO DÁVAT LICENCE! SPRÁVNĚ BY NEMĚL ANI BOJOVAT Podržteno sečetno, čeká mě 6000 goblinů. Což je asi 200 x stoky(samozřejmě s xp boostem a licencemi! )



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 26.04.2017 v 08:47

Skok na fórum: