Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#48
(25.04.2017 v 20:10)Biosek napsal(a):
(25.04.2017 v 19:52)Segoves napsal(a):
(25.04.2017 v 19:24)Biosek napsal(a): Tohle neni wowko, zvykej si.
Tohle není argument.
Ale je.
Ale není a navíc to srovnání...no...skutečně kvalit Wowka ani 0,01 % nedosahujete. Wowko si svou slávu na slunci vysloužilo, právě fungujícím systémem XP, super questy a pod., kde skutečně je hráč za progress a hraní odměňován. Díky tomu má miliónů předplatitelů a aktivních účtů o proti tomu tento shard 20 aktivních účtů. To srovnání skutečně není na místě. Od wowka byste se měli učit a inspirovat se v tom dobrém. Původní ultimu taky hrajou stále statisíce hráčů, protože má super fungující xp systém, soubojový systém a hráč je za progress a trávení času ve hře odměňován. Když tam hráč rozhodne že se vyexpí tak je expy odměněn, tady se mu pouze **** do tváře.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 26.04.2017 v 08:53

Skok na fórum: