Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#53
(26.04.2017 v 08:53)Segoves napsal(a): Ale není a navíc to srovnání...no...skutečně kvalit Wowka ani 0,01 % nedosahujete. Wowko si svou slávu na slunci vysloužilo, právě fungujícím systémem XP, super questy a pod., kde skutečně je hráč za progress a hraní odměňován. Díky tomu má miliónů předplatitelů a aktivních účtů o proti tomu tento shard 20 aktivních účtů. To srovnání skutečně není na místě. Od wowka byste se měli učit a inspirovat se v tom dobrém. Původní ultimu taky hrajou stále statisíce hráčů, protože má super fungující xp systém, soubojový systém a hráč je za progress a trávení času ve hře odměňován. Když tam hráč rozhodne že se vyexpí tak je expy odměněn, tady se mu pouze **** do tváře.

Já teda opravdu nechápu, co tu ještě děláš? Tak běž hrát WoW, když ti tak vyhovuje. Nebo jdi hrát UO na oficiální servery, kde hraje statisíce hráčů. Očividně máš k tomuto serveru mnoho výhrad, takže není nic jednoduššího, než jít zkusit něco jiné. Tvá kritika tu zdá se nefunguje a pravděpodobně nikdy nebude.

Nebo jsi snad nějaký spasitel MW? Snažíš se ho udělat "lepší"? A nebo prostě trollíš Smile.
Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Desmond - 26.04.2017 v 10:48

Skok na fórum: