Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#55
No, srovnání s WoW, na jehož vývoji a contentu dělají řekněme desítky či stovky placených profíků a do marketingu se lijou a lily miliony (dolarů) a můžou si dovolit vydávat jeden datadisk za druhým, nevím nevím, nějak mi to pokulhává...
Pokud tu hráč napíše svůj názor, je zbytečný mu předhazovat server status, nebo že to oni (hráči) "dotáhli na 10 lidí ve špičce". Jejich vliv na to je v podstatě minimální a často nejlepší co můžou dělat pro server status (krom toho, stát se členem RT a investovat hodiny práce) je leda tak dotáhnout pár kámošů a bavit se s nima ve hře.
Krom toho, pokud tu někdo předloží řešení, které tu nemá velké zastání, přijde mi jako hodně velká demagogie brát si za rukojmí server status a tvářit se, že to předložené řešení by na tom server statusu něco mohlo změnit. To je jen domněnka.
Přijde mi, že už se tu trochu mele z cesty. Smile

PS: Je jasné, že bez nějakých změn se z aktuálního server statusu nikam nepohneme. Že to bude o to těžší, že na CZ scéně je za ty roky pokles na nějakých např. 33% lidí ve špičce (MW: z 30 na 10; DP1: z 300 na 100). Ale abychom byly někde na úrovni WoW nebo aspoň ofiko UO shardů, tak by to chtělo hlavně budget a platit tým lidí, který nad tím bude sedět 8 hodin 5 dní v týdnu + udělat marketing za hromadu peněz. To se tu ale bavíme o něčem úplně jiném. Bez toho je to samozřejmě úplně na jinou debatu a můžeme v těch pár lidech (partička masochistů) investovat jen část volného času.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Stig - 26.04.2017 v 11:58

Skok na fórum: