Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#79
Stigu. Dovolím si nesouhlasit, je spousta jiných indie herních studií fanouškovských projektů, kde to třeba celé dělá jenom jeden člověk, s nulovým rozpočtem. Přesto exp systém funguje, soubojový systém je vybalancovaný. Tudíž skutečně k tomu udělat dobrý exp systém a soubojový systém nepotřebuješ milióny a sto programátorů a 10 let vývoje.

Na nic jiného jsem svým postem nenarážel než inspirovat se v tom dobrým to je celá pointa. Ale pro jistotu zdůrazním co jsem již řekl: "Já skutečně neviním ze všeho současný RT tým(ani ten minulý), více méně ten se obměnil několikrát téměř kompletně, problém vidím v tom, že jste navázali na práci která nemá žádný koncept a dosavadní výsledek přijali jako "posvátnou krávu", ústavu Manawydanu, na kterou se nesmí sáhnout a to je ten problém, protože ta kráva je nemocná.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 26.04.2017 v 18:51

Skok na fórum: