27.04.2017 v 14:55
nezapomínej,že se budou dělat rasové odlišnosti v podobě perků (možná,kdysi jsem něco takového četl), to tím taky zamíchá
navíc by neměl válečník mít perk,ale spíš třeba zvýšený fyz. rezist (bojem zhuntované tělo,zvyklé na rány,prostě už si zvykl a nějaká ta rána ho prostě nezabije) už od základu - popřípadě by tenhle bonus rostl s levlem, nebo dostávat o nějaké % menší fyzický dmg - zase závislé na levlu, je zkušenější.
Například pak trpaslík/ork válečník by měl dostávat menší fyzický dmg než všichni ostatní (stavba těla).
Ty perky by se opravdu měly dát všem povoláním stejné...prostě by různé rasy a povolání měli mít různé vlastnosti, ne perky...pak to opravdu vypadá,jako by měl někdo výhody a jak vidím, tak válečník má opravdu o 24 perk bodů navíc, takže ostatní můžou puknout závistí...což jsem nikdy nezjišťoval,ale když už jsi to tak krásně z-análizoval
Jednoduché,místo perků to nazvem vlastnostmi povolání a budem mít všichni perků stejně
navíc by neměl válečník mít perk,ale spíš třeba zvýšený fyz. rezist (bojem zhuntované tělo,zvyklé na rány,prostě už si zvykl a nějaká ta rána ho prostě nezabije) už od základu - popřípadě by tenhle bonus rostl s levlem, nebo dostávat o nějaké % menší fyzický dmg - zase závislé na levlu, je zkušenější.
Například pak trpaslík/ork válečník by měl dostávat menší fyzický dmg než všichni ostatní (stavba těla).
Ty perky by se opravdu měly dát všem povoláním stejné...prostě by různé rasy a povolání měli mít různé vlastnosti, ne perky...pak to opravdu vypadá,jako by měl někdo výhody a jak vidím, tak válečník má opravdu o 24 perk bodů navíc, takže ostatní můžou puknout závistí...což jsem nikdy nezjišťoval,ale když už jsi to tak krásně z-análizoval
Jednoduché,místo perků to nazvem vlastnostmi povolání a budem mít všichni perků stejně