05.06.2017 v 06:36
Začínám to vidět podobně. Peníze jsou pro crafty problém na začátku hry, ale později už jich většinou má tolik, že neví co s nimi
. Souhlasím také s názorem, že v aktuálním stavu nemohou bojová povolání nabídnout něco více než peníze. Bylo by fajn, kdyby se začaly v dungeonech objevovat návody, které nelze jinak sehnat nebo nějaké lepší výrobní nástroje (mistrovské kvality nebo třeba nějakým způsobem "očarované") či opravdu kvalitní materiál, který lze jen těžko sehnat. Pak by mohla bojová povolání směňovat tyto předměty za výrobky craftů. Výrobní materiál sice v dungeonech je, ale většinou se jedná o průměrnou kvalitu materiálu, který není příliš obtížné sehnat. Možná by se dalo uvažovat i o nějakých speciálních trofejích, které by stály za vystavení (možnost jak ukázat bohatství jinak než plným měšcem) nebo třeba nějaké hezčí oblečení nebo speciální barvy.
Přijde mi, že v této oblasti je hodně možností, ale využívá se jich pouze zlomek a velmi omezeně. Chápu, že je to pro GM hodně práce, ale nemyslím si, že jsme s Glumem jediní dva, které by něco podobného motivovalo k vyšší aktivitě v oblasti dodávky zboží
.

Přijde mi, že v této oblasti je hodně možností, ale využívá se jich pouze zlomek a velmi omezeně. Chápu, že je to pro GM hodně práce, ale nemyslím si, že jsme s Glumem jediní dva, které by něco podobného motivovalo k vyšší aktivitě v oblasti dodávky zboží

Evelin - Bylinkářka, co lehce k bohatství přišla
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně
Desmond - Bard na volné noze s bohatou sbírkou zářezů na loutně