05.08.2017 v 10:50
SVN 6089 (bylo restartováno)
- oprava detekce vody
SVN 6088 (bylo restartováno)
Stopování:
- ošetření generování stopy do regionu kde se zvíře nevyskytuje (místo okamžitého přerušení se provedou tři nové pokusy, podobně jako u hor nebo vody) (bug1652)
- pokud aktivujete stopování v regionu kde vše znáte, neobjeví se tlačítko "hledat neznámou stopu"
- pokud otevřete gump, vidíte tlačítko "hledat neznámou stopu" a přejdete do regionu kde vše znáte, tlačítko po aktivaci oznámí že vše znáte a zmizí
SVN 6087 (bylo restartováno)
Perk Zaměření na dovednost:
- ošetřeno chování gumpu (název perku) s ohledem na zrušené skilly (bug1653)
- přidán automatický reset případného zrušeného skillu, nebo staré defaultní hodnoty (bug1653)
- perk se po úspěšném použití přestane chovat jako aktivní (nelze ho použít, ani dát do perkbaru)
- perk po použití přepíše gump perků, aby aktualizoval svůj stav
- umožnění nové volby typu protivníka GM povelem [reset SkillFocus
Perk Úhlavní nepřítel
- perk se po úspěšném použití přestane chovat jako aktivní (nelze ho použít, ani dát do perkbaru)
- perk po použití přepíše gump perků, aby aktualizoval svůj stav
- umožnění nové volby typu protivníka GM povelem [reset RacialEnemy
SVN 6056 (bylo restartováno)
- ošetření vrstvení modliteb "způsob zranění" (bug1651)
- oprava detekce vody
SVN 6088 (bylo restartováno)
Stopování:
- ošetření generování stopy do regionu kde se zvíře nevyskytuje (místo okamžitého přerušení se provedou tři nové pokusy, podobně jako u hor nebo vody) (bug1652)
- pokud aktivujete stopování v regionu kde vše znáte, neobjeví se tlačítko "hledat neznámou stopu"
- pokud otevřete gump, vidíte tlačítko "hledat neznámou stopu" a přejdete do regionu kde vše znáte, tlačítko po aktivaci oznámí že vše znáte a zmizí
SVN 6087 (bylo restartováno)
Perk Zaměření na dovednost:
- ošetřeno chování gumpu (název perku) s ohledem na zrušené skilly (bug1653)
- přidán automatický reset případného zrušeného skillu, nebo staré defaultní hodnoty (bug1653)
- perk se po úspěšném použití přestane chovat jako aktivní (nelze ho použít, ani dát do perkbaru)
- perk po použití přepíše gump perků, aby aktualizoval svůj stav
- umožnění nové volby typu protivníka GM povelem [reset SkillFocus
Perk Úhlavní nepřítel
- perk se po úspěšném použití přestane chovat jako aktivní (nelze ho použít, ani dát do perkbaru)
- perk po použití přepíše gump perků, aby aktualizoval svůj stav
- umožnění nové volby typu protivníka GM povelem [reset RacialEnemy
SVN 6056 (bylo restartováno)
- ošetření vrstvení modliteb "způsob zranění" (bug1651)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.