14.03.2018 v 08:05
Otázka permanentní smrti se na různých UO shardech probírá celkem často. Přirovnal bych to k nekonečným diskuzím o neomezeném PvP a lootu.
Sám za sebe mohu říct, že myšlence definitivní smrti postav na OU nejsem nakloněn.
Netvrdím, že úmrtí by nemělo být bez citelných následků. Určitý strach ze smrti je určitě žádoucí. Nicméně absolutní konec (výmaz) mi přijde opravdu extrémní. Riziko nezaviněných smrtí je na ÚO značné. Navíc by se otevřel prostor pro hráče, kteří chtějí pouze kazit hru ostatním.
Kdo touží po extrémní výzvě, může si dát osobní závazek smazat zemřelou postavu. Vím, že na jiném shardu existovala celé skupina takových hráčů.
Dovedu si představit i možnost nějakého kompromisu. Na MW funguje systém životní síly (čtyřlístek). Třeba právě její vyčerpání (pokles na nulu) by mohlo absolutní smrt přivodit. Tohle je ovšem na větší debatu a zamyšlení. Nic, co by mělo být aktuální prioritu.
Sám za sebe mohu říct, že myšlence definitivní smrti postav na OU nejsem nakloněn.
Netvrdím, že úmrtí by nemělo být bez citelných následků. Určitý strach ze smrti je určitě žádoucí. Nicméně absolutní konec (výmaz) mi přijde opravdu extrémní. Riziko nezaviněných smrtí je na ÚO značné. Navíc by se otevřel prostor pro hráče, kteří chtějí pouze kazit hru ostatním.
Kdo touží po extrémní výzvě, může si dát osobní závazek smazat zemřelou postavu. Vím, že na jiném shardu existovala celé skupina takových hráčů.
Dovedu si představit i možnost nějakého kompromisu. Na MW funguje systém životní síly (čtyřlístek). Třeba právě její vyčerpání (pokles na nulu) by mohlo absolutní smrt přivodit. Tohle je ovšem na větší debatu a zamyšlení. Nic, co by mělo být aktuální prioritu.