14.03.2018 v 11:02
(14.03.2018 v 08:05)Glum007 napsal(a): Kdo touží po extrémní výzvě, může si dát osobní závazek smazat zemřelou postavu. Vím, že na jiném shardu existovala celé skupina takových hráčů.
To se mi libi. Do toho bych s jednou postavou sel. De mi spis o ten intenzivni zazitek z hry, jaks uz psal vis. Hrac si promysli, jestli pujde tu a tam sam, jestli si nevybere radsi zamestatni remeslnika v bezpeci mestskych bran nez bojovnika a kdyz uz chce byt bojovnikem, tak radsi pujde s nekym do boje, co mu v nejhorsim pomuze.
(14.03.2018 v 08:05)Glum007 napsal(a): Dovedu si představit i možnost nějakého kompromisu. Na MW funguje systém životní síly (čtyřlístek). Třeba právě její vyčerpání (pokles na nulu) by mohlo absolutní smrt přivodit. Tohle je ovšem na větší debatu a zamyšlení. Nic, co by mělo být aktuální prioritu.
A prave tohle se mi na MW moc libi, kdyz uvazuju hrat "hard core". Pamatuji se na omdleni. To poskytuje spoluhracim dostatek casu zachranit te.
Dik za nazor. Sem zvedav, s cim prijdou dalsi