16.03.2018 v 20:38
Inu, vtělím-li se do hráče, musím říct že myšlenka perma-smrti zní zajímavě. Člověk by si potom mnohem více rozmyslel, zda vyrazí na průzkum kolem orčí pevnosti . Ale nemyslím si že v RPG všeobecně je dobrým řešením Perma smrt při prvním nepodařeném souboji. Přikláním se k myšlence, ve které by měl třeba hráč "tři životy na den/týden/měsíc" nebo nějáký obtížně doplnitelný zdroj, po jehož vyplýtvání by hráč "úplně umřel". Nevím jestli náhodou z něčím podobným nepracoval Fallout Online, ale to je spíš otázka na Gheeda. Každopádně myšlenka RPG zaměřená na RP jako v MW a "perma/death" v rozumné formě by určitě měla svůj zvuk, na který bych slyšel
Na stranu druhou .......dovedu si živě představit ten Mega flame, když bychom do MW Perma/death opravdu dali ..... GM by poslalo trochu více NPC, než je schopna postava hráče zvládnout ( Což se občas stává, speciálně v Eventech, kdy se mlátí 3+hráčů s tlupama NPCs ) a ta postava by zhynula v podstatě rukou GM. Takovým situacím se snažíme všichni vyhnout, ale stane se. Jak by se to řešilo potom? Vím, že zde byli nějáké stížnosti na "smrti v boji" a to aktuálně v podstatě o nic velkého nejde......co by se dělo, když hráčům opravdu o ten "jeden život" šlo?
Každopádně jsem rád za diskuzi.....pokračujte
Na stranu druhou .......dovedu si živě představit ten Mega flame, když bychom do MW Perma/death opravdu dali ..... GM by poslalo trochu více NPC, než je schopna postava hráče zvládnout ( Což se občas stává, speciálně v Eventech, kdy se mlátí 3+hráčů s tlupama NPCs ) a ta postava by zhynula v podstatě rukou GM. Takovým situacím se snažíme všichni vyhnout, ale stane se. Jak by se to řešilo potom? Vím, že zde byli nějáké stížnosti na "smrti v boji" a to aktuálně v podstatě o nic velkého nejde......co by se dělo, když hráčům opravdu o ten "jeden život" šlo?
Každopádně jsem rád za diskuzi.....pokračujte
Got hates us all - Tom Araya