Dal bych tam Timer. Postava by nejdriv omdlela. Po 5-15 minutach by pak zemrela. Pote by se objevila u Aoa nebo jak se jmenuje postava u ktery si hrac zaklada postavu. Tady by si hrac mohl pozadat o prevereni smrti pomocu page v pripade, ze to bylo chybou hry (pad servru atd) nebo by si mohl zvolit zalozeni novy postavy. Mohl by byt nejaky seznam, kde by hrac videl, ktera postava kolik hodin prezila a kolik dosahla (lvl, penize atd).
Timer by mohl byt ovplivnen skillem nebo perkem. Skusena postava by umela prezit 15 minut, neskusena jenom 5. Jenom jako priklad.
Pokud by GM hrace omylem omracilo, tak by se nic nedelo, opat by jej mohlo ozivit. Melo by nato 5-15 minut aby si neco vymyslelo a neskazilo tim RP pozitek ze hry. Co ja vim. Priletela by vila Amalka a polibila by umirajiciho
EDIT: Jo a pokud ste cetli muj navrh na "tahovou" hru pomoci kocky, tak si umite predstavit, jak napinavy by to bylo, kdyby hraci mohli skutecne umrit, pokud by zle rozlozili svi tahy? Moznost porad se resovat je nudni. Jit do boje s tim, ze to muze byt muj posledni, je docela husty Ja vim, ze je MW je fantasy svet, ale co ja vim, nevim jak vas, ale mne uz nudi ten stereotyp, vyexpit silnou postavu a pak jen behat dungy a farmit bohatstvi. Driv nebo pozdeji to vypnu nadobro. Ale takovy FTL, pokud to znate, je porad zabavny, protoze se vzdy de na novo. Tady na MW by se dal vybudovat dvoji svet. Jeden by byl socialni, netahovej a druhy bojovej, tahovej. Uz se musite chytat za hlavy, co to tady melu, ale skuste si to predstavit
Timer by mohl byt ovplivnen skillem nebo perkem. Skusena postava by umela prezit 15 minut, neskusena jenom 5. Jenom jako priklad.
Pokud by GM hrace omylem omracilo, tak by se nic nedelo, opat by jej mohlo ozivit. Melo by nato 5-15 minut aby si neco vymyslelo a neskazilo tim RP pozitek ze hry. Co ja vim. Priletela by vila Amalka a polibila by umirajiciho
EDIT: Jo a pokud ste cetli muj navrh na "tahovou" hru pomoci kocky, tak si umite predstavit, jak napinavy by to bylo, kdyby hraci mohli skutecne umrit, pokud by zle rozlozili svi tahy? Moznost porad se resovat je nudni. Jit do boje s tim, ze to muze byt muj posledni, je docela husty Ja vim, ze je MW je fantasy svet, ale co ja vim, nevim jak vas, ale mne uz nudi ten stereotyp, vyexpit silnou postavu a pak jen behat dungy a farmit bohatstvi. Driv nebo pozdeji to vypnu nadobro. Ale takovy FTL, pokud to znate, je porad zabavny, protoze se vzdy de na novo. Tady na MW by se dal vybudovat dvoji svet. Jeden by byl socialni, netahovej a druhy bojovej, tahovej. Uz se musite chytat za hlavy, co to tady melu, ale skuste si to predstavit