14.08.2018 v 07:45
Přes 14 dní a zas úplné mrtvo? Jinak s tím začátkem na to koukáš moc negativně
Ono je to hrozně těžké, když by sis to vzal v širším měřítku. Udělat na 10 hodin linii questů si myslím takový problém nakonec není s úvodem do hry (ikdyž ten je v tutoriálním městečku, ale dobrá) nebo spíš bych to bral s úvodem přímo do světa a prostředí. Jenže na to se nabaluje přítomnost a budoucnost dokonce minulost.
Minulost - Možná jeden člověk na servru nejspíš Stig by mohl mít lepší přehled o všech questech co existují. Zakomponovat do Isharu nějakou serií questů v tom všem co už tam je není úplně pro kohokoliv si myslím.
Přítomnost - Otázkou je když píšeš systém hry zda by to nemělo být zaměřené i zvlášť na každé povolání. Dokážu si představit, že pro kováře je série questů zaměřených na jeho vybavení kde dostává jako odměnu i nějaké základní recepty+vybavení a povídání o tom a tom daném materiálu, výrobku či nástroji. Takhle by mělo být uděláno pro každé povolání nejspíš individuálně což už je dost práce, ale dojem by to rozhodně udělalo.
Budoucnost - A když se vyřeší tohle celé a udělá xx hodin práce tak tu máš rasy a rasová města a pokud nechceš jet striktně přes kopírák tak musíš celé série questů trošku obměnit a vymyslet je pro každou hratelnou rasu a každé rasové město a kdyby si opravdu chtěl, aby to co uděláš mělo teprve hloubku tak uděláš jednu alternativní cestu u všeho pro cizince (Eldamar = Elfové .. Alternativní cesta pro cizince = všechny jiné rasy).
Ono je to hrozně těžké, když by sis to vzal v širším měřítku. Udělat na 10 hodin linii questů si myslím takový problém nakonec není s úvodem do hry (ikdyž ten je v tutoriálním městečku, ale dobrá) nebo spíš bych to bral s úvodem přímo do světa a prostředí. Jenže na to se nabaluje přítomnost a budoucnost dokonce minulost.
Minulost - Možná jeden člověk na servru nejspíš Stig by mohl mít lepší přehled o všech questech co existují. Zakomponovat do Isharu nějakou serií questů v tom všem co už tam je není úplně pro kohokoliv si myslím.
Přítomnost - Otázkou je když píšeš systém hry zda by to nemělo být zaměřené i zvlášť na každé povolání. Dokážu si představit, že pro kováře je série questů zaměřených na jeho vybavení kde dostává jako odměnu i nějaké základní recepty+vybavení a povídání o tom a tom daném materiálu, výrobku či nástroji. Takhle by mělo být uděláno pro každé povolání nejspíš individuálně což už je dost práce, ale dojem by to rozhodně udělalo.
Budoucnost - A když se vyřeší tohle celé a udělá xx hodin práce tak tu máš rasy a rasová města a pokud nechceš jet striktně přes kopírák tak musíš celé série questů trošku obměnit a vymyslet je pro každou hratelnou rasu a každé rasové město a kdyby si opravdu chtěl, aby to co uděláš mělo teprve hloubku tak uděláš jednu alternativní cestu u všeho pro cizince (Eldamar = Elfové .. Alternativní cesta pro cizince = všechny jiné rasy).