01.10.2018 v 14:01
(01.10.2018 v 13:29)Thanis napsal(a): To by šlo vyřešit systémovými vendory, dala by se tam do začátku nějaká rozumná cena a kvalita, a jak by se to rozjelo, tak by se zdražili.
Za sebe si myslím že by to ale chtělo předělat povolání/rasové bonusy/perky. Chtěl se zvyšovat level cap na 40, ale v současné podobě by to nechutně posílilo Mága,Kněze a trochu Hraničáře se Zlodějem, avšak zbylé povolání by na to moc netěžily.
Osobně bych ty bojová povolání ještě víc rozfrcal:
Mág: 1)Fire,2)Ice,3)Lightning,4)Necro,5)Summoner (u summonera bych to šlo ještě víc rozdělit, že by se třeba specializoval na šelmy nebo na pavouky apod.)
Kněz: 1)Holy, 2)Unholy, 3)něco mezi dvěma předešlými?
War: 1)Tank, 1)Berserk, 3)něco mezi dvěma předešlými? (vůbec bych mu nedal možnost použivat Střelné nebo Bodné zbraně, popřípadě jen do poloviny toho co muže Zloděj a Hrancl, na co by pak byl Zloděj a Hrancl)
Hraničář: 1)Ochočovatel/Stopař, 2)Střelec, 3)něco mezi dvěma předešlými?
Zloděj: 1)Čorka, 2)Vrah 3)nevím
Bard: 1)nemám tušení jak pořádně rozdělit
Co se ras týče dal bych každé nějaký free perk aktivní i pasivni, plácnu příklad:
Ork: Pasivní: 10% rychlejší regen staminy, Aktivní: Zuřivost: Na 10 vteřin utočíš a kouzlíš o 15% rychleji.
Samozžejmě craft by musel dostat něco jiného, tyhle 2 perky by mu byly k ničemu.
Nemyslim si, ze je nejaky prostor uz na nejake velke zmeny. Bavime se o hre ktera je v "bete" pres 10let. Dulezite je, aby server bezel bez hrozicoho rollbacku (soucastnost). Aby byli jistoty v zakladech hry. Takze vzit co je a ne upravit vsechny povolani, ale bud oslabit to nejvice OP a posilit to nejslabsi. Kazde to povolani ma jiny ucel a neni teda nutne, aby meli uplne stejne uplatneni. Rekneme si to na rovinu, spousta pritomnych je opravdu o 10 a vice let starsi nez kdyz to tady zacali. V tenhle moment u nejde o to udelat fenomenalni hru, ale udelat funkcni hru pro poslednich par blaznu pro, ktere je uo a hlavne manawydan srdcovka.