30.06.2024 v 13:37
SVN 6771 (bylo restartováno)
Stopování:
- oprava množení názvu zvířete v buffikoně stopování
CS4Combat:
- optimalizace skript (odstranění teoretického zdroje lagů)
- umožnění definovat defaultní definici pro Mobile (jako jméno zbraně se použije systémový typ NPC)
- umožnění definovat obecné definice, které lze ručně přiřadit na zbraň nebo jinou věc (pro tvorbu artefaktů apod.)
- přidání vyhledávání do gumpu s nastavením zbraní
Očarování:
- vylepšení způsobu ukládání očarování na objektu (umožnuje lepší práci s efekty generovanými v ID)
Systém:
- doplněno načítání kontextu pro jídlo typu Bananas, Cantaloupe, Coconut, Dates, FruitBasket, Grapes, Lemon, Lime, SplitCoconut, Squash, Watermelon
- opraven pád při prohlédnutí jídla (Food) pomocí kontextového menu nebo příkazu [look, když jídlo nemá definovaný kontext
Stopování:
- oprava množení názvu zvířete v buffikoně stopování
CS4Combat:
- optimalizace skript (odstranění teoretického zdroje lagů)
- umožnění definovat defaultní definici pro Mobile (jako jméno zbraně se použije systémový typ NPC)
- umožnění definovat obecné definice, které lze ručně přiřadit na zbraň nebo jinou věc (pro tvorbu artefaktů apod.)
- přidání vyhledávání do gumpu s nastavením zbraní
Očarování:
- vylepšení způsobu ukládání očarování na objektu (umožnuje lepší práci s efekty generovanými v ID)
Systém:
- doplněno načítání kontextu pro jídlo typu Bananas, Cantaloupe, Coconut, Dates, FruitBasket, Grapes, Lemon, Lime, SplitCoconut, Squash, Watermelon
- opraven pád při prohlédnutí jídla (Food) pomocí kontextového menu nebo příkazu [look, když jídlo nemá definovaný kontext
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.