19.01.2025 v 11:26
SVN 6869 (bylo restartováno)
Modulární akce:
- Oprava pádu funkce TargetAqusition.Convert2Dto3D
- Speciální políčko: definice parametrů pro zničení (životy, nástroj, skill), defaultně je nezničitelné
- Podmínka "Počet cílů": definice zda se bere počet Mobile, Lokací, nebo Mobile+Lokací
- Akce "Cíl: Geometrický výběr" přejmenována na "Mobile: Převeď na lokaci"
- mírně zvětšen gump na výšku (kvůli počtu parametrů u speciálního políčka)
SkillRequirement
- Dovednost "SkillName.None" je automaticky považováná za úspěch
- upravena funkce ToString(), vrací název skillu a rozsah např. "Animals(10-30)"
- přidána možnost zpětného parsování z řetězce (využití v ModularAction)
Modulární akce:
- Oprava pádu funkce TargetAqusition.Convert2Dto3D
- Speciální políčko: definice parametrů pro zničení (životy, nástroj, skill), defaultně je nezničitelné
- Podmínka "Počet cílů": definice zda se bere počet Mobile, Lokací, nebo Mobile+Lokací
- Akce "Cíl: Geometrický výběr" přejmenována na "Mobile: Převeď na lokaci"
- mírně zvětšen gump na výšku (kvůli počtu parametrů u speciálního políčka)
SkillRequirement
- Dovednost "SkillName.None" je automaticky považováná za úspěch
- upravena funkce ToString(), vrací název skillu a rozsah např. "Animals(10-30)"
- přidána možnost zpětného parsování z řetězce (využití v ModularAction)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.