Kara: kdo kde vcera nebyl? :-)
Asi takhle.. myslim, ze v te palisade se mela nechat dira. Je to neco jako velka voda, pokud postavite zed, voda ji smete, pokud v ni nechate diru, voda se nahromadi a bude postupne utikat. Myslim, ze pri pripadnem utoku gm nenecha mravence stat pred smesnou drevenou palisadou, tu by ostatne rozebrali i miniaturni mravenci za nejakou dobu (poklona Gergovi, kamen je kamen, aspon by mel vydrzet o neco dele.. to se pozna trpaslik ). Postavil bych zkratka tri valecniky pred diru a hezky postupne by se odolavalo naporu, takhle postupne si myslim sme schopni odvratit i velky utok.
Dalsi vec.. Vcera sem byl svedkem te "porady" u severni brany (za maga). Nekdo si mohl vsimnout, ze sem se smal recem o vytvoreni planu a taktiky. To neni spravny pristup. Predstava "postavim zed z valecniku na misto A, za ne vsechny ostatni a pak se ty dve masy srazi" je dosti naivni, protoze na takovyto stret nikdy nedame dohromady dost lidi (navic - mravenci jsou priklad fungujici organizace, v takovychto bojich jsou mistri prave oni). Vcera v noci se nam velmi osvedcila taktika partyzanskeho boje, timto zpusobem, tedy odchytavanim jednotlivcu, jsme ve triclenne skupine byli schopni odpravit velke mnozstvi v lesich okolo orkske pevnosti. Ovsem bylo videt, ze jakmile se nalakaj treba jen dva mravenci, tak je boj temer nemozny, je potreba neco, co bude tercem utoku a dva mravenci sou na jednoho wara zkratka celkem dost (nevim, kdo ma jake moznosti, samozrejme.. mne se nejvic osvedcil summon ozivla mrtvola, protoze i proti mravencovi vydrzi dost a navic mam sloty na dve). Nase sila neni taktika a organizace, v te ostatne nikdo nemuze mravencum konkurovat (imho), ale prave nase individualita, mensi skupinky a rozstepeni jejich hlavni bojove sily na mensi celky.
Glumik: Pyro kouzla maji velmi malou ucinnost, to se mi vic osvedcila kyselina a proste sipkovani vlnou Van. Ohniva zed jim ubira po jednom zivotu, urcite je to lepsi nez nic, to ano.
Asi takhle.. myslim, ze v te palisade se mela nechat dira. Je to neco jako velka voda, pokud postavite zed, voda ji smete, pokud v ni nechate diru, voda se nahromadi a bude postupne utikat. Myslim, ze pri pripadnem utoku gm nenecha mravence stat pred smesnou drevenou palisadou, tu by ostatne rozebrali i miniaturni mravenci za nejakou dobu (poklona Gergovi, kamen je kamen, aspon by mel vydrzet o neco dele.. to se pozna trpaslik ). Postavil bych zkratka tri valecniky pred diru a hezky postupne by se odolavalo naporu, takhle postupne si myslim sme schopni odvratit i velky utok.
Dalsi vec.. Vcera sem byl svedkem te "porady" u severni brany (za maga). Nekdo si mohl vsimnout, ze sem se smal recem o vytvoreni planu a taktiky. To neni spravny pristup. Predstava "postavim zed z valecniku na misto A, za ne vsechny ostatni a pak se ty dve masy srazi" je dosti naivni, protoze na takovyto stret nikdy nedame dohromady dost lidi (navic - mravenci jsou priklad fungujici organizace, v takovychto bojich jsou mistri prave oni). Vcera v noci se nam velmi osvedcila taktika partyzanskeho boje, timto zpusobem, tedy odchytavanim jednotlivcu, jsme ve triclenne skupine byli schopni odpravit velke mnozstvi v lesich okolo orkske pevnosti. Ovsem bylo videt, ze jakmile se nalakaj treba jen dva mravenci, tak je boj temer nemozny, je potreba neco, co bude tercem utoku a dva mravenci sou na jednoho wara zkratka celkem dost (nevim, kdo ma jake moznosti, samozrejme.. mne se nejvic osvedcil summon ozivla mrtvola, protoze i proti mravencovi vydrzi dost a navic mam sloty na dve). Nase sila neni taktika a organizace, v te ostatne nikdo nemuze mravencum konkurovat (imho), ale prave nase individualita, mensi skupinky a rozstepeni jejich hlavni bojove sily na mensi celky.
Glumik: Pyro kouzla maji velmi malou ucinnost, to se mi vic osvedcila kyselina a proste sipkovani vlnou Van. Ohniva zed jim ubira po jednom zivotu, urcite je to lepsi nez nic, to ano.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony