Dochází vám tu jedna základní věc, tohle jsou pravidla shardu, ne zákony, porušení je prohřešek hráče, ne postavy (i když tím je většinou také). A když zopakuje prohřešek, který se zrovna vyšetřušuje, tak bych se vůbec nedivil, kdyby to bylo vyložené jako provokace a trest by byl mnohem horší...
Tohle jsou pravidla pro hráče, ne postavy, takže jako hráč, se máš pokusit z toho vybruslit tak aby rp pokud možno neutrpělo, ne vyhrotit to, aby jsi mohl říct že to tvou postavu jednoznačně vyprovokovalo a pak dát kill.
Ještě jedna věc, prohřešek je to jen, pokud má postižená osoba námitky... A to pokud se chováš rozumně a neprudíš vůbec nemusí nastat i při "nepovoleném" pvp. Pokud se s někým pohádáš v hospodě a následně se porvete (pokud hráče dost dobře neznáš, může být dobrý nápad rvačku "dohodnout" třeba přes partu). A jen tak pro zajímavost, pravda mám pvp zaplý se všemi svými postavami (dokonce i s mírumilovným, pacififistický craftem), ale přesto jsem už několikrát noPvP postavu napadl, ať už to byl tréning, rána pěstí za to, jak se ke mě choval nebo něco jiného. Ale jediný z těchto "prohřešků" se nevyšetřoval, protože žádné straně nebylo výrazně ublíženo a obě strany uznávali že to rp důvod mělo.
Jinak mě napadlo ještě připomenout, jednu pěknou, naprosto nenapadnutelnou náhradu pvp, pravda podtatně náročnější na rp. A tou je celý konflikt zemotovat... Pravdou je, že to má své chyby, chybí tam občas hodící se prvek změření sil, pokud si k tomu třeba nehodíte kostkou, chybí prvek náhody, navíc při šermu se hodí mít jisté reálné znalosti šermu a je nutné umět posoudit schopnosti své postavy a soupeřit v tom, kdo vymyslí drsnější emot, kterým spacifikuje nepřítele... Ale při dobrém rp, to je prvek velice efektní a naprosto čistý
.
Tohle jsou pravidla pro hráče, ne postavy, takže jako hráč, se máš pokusit z toho vybruslit tak aby rp pokud možno neutrpělo, ne vyhrotit to, aby jsi mohl říct že to tvou postavu jednoznačně vyprovokovalo a pak dát kill.
Ještě jedna věc, prohřešek je to jen, pokud má postižená osoba námitky... A to pokud se chováš rozumně a neprudíš vůbec nemusí nastat i při "nepovoleném" pvp. Pokud se s někým pohádáš v hospodě a následně se porvete (pokud hráče dost dobře neznáš, může být dobrý nápad rvačku "dohodnout" třeba přes partu). A jen tak pro zajímavost, pravda mám pvp zaplý se všemi svými postavami (dokonce i s mírumilovným, pacififistický craftem), ale přesto jsem už několikrát noPvP postavu napadl, ať už to byl tréning, rána pěstí za to, jak se ke mě choval nebo něco jiného. Ale jediný z těchto "prohřešků" se nevyšetřoval, protože žádné straně nebylo výrazně ublíženo a obě strany uznávali že to rp důvod mělo.
Jinak mě napadlo ještě připomenout, jednu pěknou, naprosto nenapadnutelnou náhradu pvp, pravda podtatně náročnější na rp. A tou je celý konflikt zemotovat... Pravdou je, že to má své chyby, chybí tam občas hodící se prvek změření sil, pokud si k tomu třeba nehodíte kostkou, chybí prvek náhody, navíc při šermu se hodí mít jisté reálné znalosti šermu a je nutné umět posoudit schopnosti své postavy a soupeřit v tom, kdo vymyslí drsnější emot, kterým spacifikuje nepřítele... Ale při dobrém rp, to je prvek velice efektní a naprosto čistý

Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.