18.06.2009 v 07:50
Ilicovy myšlenky mi líbí, ta o smrti i ta o pravidlech. Takhle to vypadá, když se o věcech přemejšlí (a bez emocí)
Matně si vzpomínám na doby před spuštěním MW, kdy se vymyslel tenhle "omračovací systém" a omráčením se mělo řešit 99% PvP, uplný zabití měl bejt vyjímečnej případ s adekvátním rizikem pro pachatele.
Jen si dovolim připomenout, že jakýsi omezení neustálýho ressování je živ. síla, která padá s každým killem (a teď už - podle mě nesmyslně - i s omráčením), takže by třeba pro začátek stačilo zvýšit ztrátu živ. síly při smrti, aby si hráči trochu života svejch postav vážili.
Matně si vzpomínám na doby před spuštěním MW, kdy se vymyslel tenhle "omračovací systém" a omráčením se mělo řešit 99% PvP, uplný zabití měl bejt vyjímečnej případ s adekvátním rizikem pro pachatele.
Jen si dovolim připomenout, že jakýsi omezení neustálýho ressování je živ. síla, která padá s každým killem (a teď už - podle mě nesmyslně - i s omráčením), takže by třeba pro začátek stačilo zvýšit ztrátu živ. síly při smrti, aby si hráči trochu života svejch postav vážili.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat