Takže vlastně být nonpvp postavou je ohromná výhoda, ona napadnout pvp postavu smí, má právo prvního útoku, přípravy (tzn nejdřív si dá invul a pak udělá ik) následně má právo lootnout. A pvp postava, která náhodou přežije, nesmí nepřítele ani dočasně odzbrojit aby na ni neútočil znovu.
Ještě k těm boostům, boost je příprava k boji a z praktického hlediska je to mnohem víc, než například nahození targetu (které se ale zaloguje jako porušení pvp) čistě jako přípravu, kdyby se nepřítel naběhnul na dosah zbraně.
A kouzlit zed v hromadném pvp, je podle mě jednoznačné zapojování se.
Ještě k těm boostům, boost je příprava k boji a z praktického hlediska je to mnohem víc, než například nahození targetu (které se ale zaloguje jako porušení pvp) čistě jako přípravu, kdyby se nepřítel naběhnul na dosah zbraně.
A kouzlit zed v hromadném pvp, je podle mě jednoznačné zapojování se.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.