Konec dohadů děti - zde jsou pravidla. Jsou zde napsaná kouzla, co jsou zakázána i modlitby co jsou zakázány.
Co se týče kostýmu, je nám jedno, co budete mít na sobě, pokud to nebude zbroj...klidně si vemte žlutej spandex a dejte si přezdívku Wolverin.
Pravidla turnaje
1. Bojovat se může jen pěstmi.
2. Bojovníci nesmí mít zbroj ani štít kromě vyjímek v odstavci o povoláních
3. Bojovníci nesmí používat žadný druh léčení ani jakýkoliv druh lektvarů
kromě vyjímek v odstavci o povoláních.
4. Bitva bude mít časový interval, kdo udělí víc zranění během tohoto
intervalu, vyhrává.
Pravidla povolání
Každé povolání bude moci využít některé z abilit co má. Všichni víme, že válečníci tam nastoupí s perky jako jsou bleskový utok, budou mít dovednosti taktiky a uhybu na vysokem stupni a budou mít hodně sily a hodně obratnosti. Aby tedy byli tyto zápasi trochu
variabilní a zajímave, tak například magové a kněží budou moci použít určitá kouzla.
Nebojte se, nenapadnou vas s kouzlem mrazivý dotyk, či nezačnou ječet "ve jménu helma, zhyň ! " Ale budou moci využít par svých kouzel a modliteb, aby například lepe uhybali, zpomalili protivníkovi utoky, či mu snížili šanci zasáhnout.
Smyslem tohoto turnaje je ukázat variabilitu ruzných schopností a povolání a taky pěstní souboj při využití vašeho umění. Takže si nezapomeňte dávat pozor například na klony mága,
snažte se magickou odolnosti odolat prokletí kněze, a modlete se, aby jste barda zasahli, nebo vám rozmlatí ksicht pomocí protiútoku. Ale nezapomeňte, že perk odzbrojení nebo perk
vládce elementů asi těžko využijete, když nemužete používat elementarní utočna kouzla a protivník nema u sebe zbraň.
Válečník
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Bard
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Zloděj
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Kněz
Kněží mají zakázano používat jakkakoliv utočna či ubližující modlitby. Taktéž je zakázano používat léčebné modlitby. Můžete se však posílit a posvětit, stejně tak mužete protivníka proklít. Nemůžete si však vyvolat štít na ani štítonoše.
Dole je seznam modliteb, které NESMÍTE POUŽÍVAT !
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Kouzelník
Kouzelníci mají zakázano používat přímá i nepřímá zraňujicí kouzla. Taktéž nesmíte použít
kouzla dotyků - mrazivý dotyk a jiné kouzla, co přímo mohou způsobit zranění. A nesmíte použít kouzlo štít a mágova zbroj ! Taktéž jsou zakázáni summoni. Můžete se však rozostřit, snižit rychlost utoku protivníka, seslat klony a podobná kouzla. Ochraná i podpurná jsou povolena, kromě pár vyjímek.
Dole je seznam kouzel, které NESMÍTE POUŽÍVAT !
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Hraničář
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz. Avšak co máte povolené je abilita "Krevní pouto" ! Avšak váš mazlíček se nesmí učastnit boje, ale čast zranění může pohltit.
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Zakázané modlitby
Kniha první
uzdrav malé zranění, způsob malé zranění
Kniha druhá
ztrestej, uzdrav lehká zranění, způsob lehká zranění, svatyně, štít víry, povolej avatara I.
Kniha třetí
pomoc, uzdrav zranění, způsob zranění, ticho, sonický úder, povolej avatara II.
Kniha čtvrtá
uzdrav vážná zranění, způsob vážná zranění
Zakázané kouzla
Všechny co zraňují ! Všechny vyvolání ! dále pak...
Kruh první
mrazivý dotek, štít, šokový chvat,
Kruh druhý
mágova zbroj, plamenná koule, dotek ghůla,
Kruh třetí
smradlavý mrak, dotek upíra,
Kruh čtvrtý
iluziorní zabiják, ohnivá zeď, paralyzuj osobu
Kruh pátý - ČTĚTE !
Nikdo, absolutně nikdo je nebude kouzlit ! Ne, že by nebylo možne některé z nich využít, některé nebuguji, ale nehodlam to řešit a zjišťovat, jak moc fer to bylo či ne. Nejednoduší pravidlo: Zákaz používání těchto kouzel v turnaji.
Nasledující pravidla nebudou nejspíše uplatněna, ale je to možné v ramci reakce hráčů na forum !
ŘEMESLNÍCI - vyjímky !
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Řemeslník svobodných řemesel
Může používat v boji kožené rukavice vyjímečné kvality.
Řemeslník černých řemesel
Může používat v boji pěchotní štítek vyjímečné kvality.
Alchymista
Může používat posilující lektvary a regenerační lektvar na staminu. Nesmí používat léčebné, regeneraci životů a přímo ubližující jako jsou výbušniny.
Farmář
Vzhledem k faktu, že farmář nijak nepřispívá svým umem k boji a nemá nic, co by mohl použít, rozhodujeme se, že buď mu povolíme jeden drobnej item od ostatních tří řemeslnických povolání viz. svobodná, černá řemesla a alchymista, a nebo tedy musí jít na holo. Ještě jsme se nerozhodli !
poznámka pod čarou:
pravidlo 5 kruhu platí na kruh 5 a vyšší !
je uvažováno, že mágům dovolíme kouzlo paralýza, ale vzhledem k tomu, že magove by to zneužívali k regeneraci, tak ne
ještě než se nějakej pitomec ozve........ano, jsme si vědomi toho, že povolání lučištníků a povolání craftu jsou nejvíce oslabená povolání, která budou muset doufat ve štěstí.....bohužel pokud nejste zaměřeni nějak trochu na boj zblízka a je fuk, jestli dovednostmi, perky či magii, tak je smutným faktem, že asi dostanete přes čumák....ale což. Nikdo nepředpoklada, že tam bude automaticky každej na stejne urovni.
uvědomte si jednu věc...waři maj skilly...a věřte mi, ta výška je opravdu znatelna, ale magove evokační mohou oslepit, mágové měniči mohou zvednout fyzické rezisty....navíc kouzla jako ostrá čepel (fungujicí i na pěsti) či rozostření, tak na ty fakticky nepotřebujete extremně vysoké dovednosti proměn či astrologie.
Co se týče kostýmu, je nám jedno, co budete mít na sobě, pokud to nebude zbroj...klidně si vemte žlutej spandex a dejte si přezdívku Wolverin.
Pravidla turnaje
1. Bojovat se může jen pěstmi.
2. Bojovníci nesmí mít zbroj ani štít kromě vyjímek v odstavci o povoláních
3. Bojovníci nesmí používat žadný druh léčení ani jakýkoliv druh lektvarů
kromě vyjímek v odstavci o povoláních.
4. Bitva bude mít časový interval, kdo udělí víc zranění během tohoto
intervalu, vyhrává.
Pravidla povolání
Každé povolání bude moci využít některé z abilit co má. Všichni víme, že válečníci tam nastoupí s perky jako jsou bleskový utok, budou mít dovednosti taktiky a uhybu na vysokem stupni a budou mít hodně sily a hodně obratnosti. Aby tedy byli tyto zápasi trochu
variabilní a zajímave, tak například magové a kněží budou moci použít určitá kouzla.
Nebojte se, nenapadnou vas s kouzlem mrazivý dotyk, či nezačnou ječet "ve jménu helma, zhyň ! " Ale budou moci využít par svých kouzel a modliteb, aby například lepe uhybali, zpomalili protivníkovi utoky, či mu snížili šanci zasáhnout.
Smyslem tohoto turnaje je ukázat variabilitu ruzných schopností a povolání a taky pěstní souboj při využití vašeho umění. Takže si nezapomeňte dávat pozor například na klony mága,
snažte se magickou odolnosti odolat prokletí kněze, a modlete se, aby jste barda zasahli, nebo vám rozmlatí ksicht pomocí protiútoku. Ale nezapomeňte, že perk odzbrojení nebo perk
vládce elementů asi těžko využijete, když nemužete používat elementarní utočna kouzla a protivník nema u sebe zbraň.
Válečník
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Bard
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Zloděj
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Kněz
Kněží mají zakázano používat jakkakoliv utočna či ubližující modlitby. Taktéž je zakázano používat léčebné modlitby. Můžete se však posílit a posvětit, stejně tak mužete protivníka proklít. Nemůžete si však vyvolat štít na ani štítonoše.
Dole je seznam modliteb, které NESMÍTE POUŽÍVAT !
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Kouzelník
Kouzelníci mají zakázano používat přímá i nepřímá zraňujicí kouzla. Taktéž nesmíte použít
kouzla dotyků - mrazivý dotyk a jiné kouzla, co přímo mohou způsobit zranění. A nesmíte použít kouzlo štít a mágova zbroj ! Taktéž jsou zakázáni summoni. Můžete se však rozostřit, snižit rychlost utoku protivníka, seslat klony a podobná kouzla. Ochraná i podpurná jsou povolena, kromě pár vyjímek.
Dole je seznam kouzel, které NESMÍTE POUŽÍVAT !
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Hraničář
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz. Avšak co máte povolené je abilita "Krevní pouto" ! Avšak váš mazlíček se nesmí učastnit boje, ale čast zranění může pohltit.
Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Zakázané modlitby
Kniha první
uzdrav malé zranění, způsob malé zranění
Kniha druhá
ztrestej, uzdrav lehká zranění, způsob lehká zranění, svatyně, štít víry, povolej avatara I.
Kniha třetí
pomoc, uzdrav zranění, způsob zranění, ticho, sonický úder, povolej avatara II.
Kniha čtvrtá
uzdrav vážná zranění, způsob vážná zranění
Zakázané kouzla
Všechny co zraňují ! Všechny vyvolání ! dále pak...
Kruh první
mrazivý dotek, štít, šokový chvat,
Kruh druhý
mágova zbroj, plamenná koule, dotek ghůla,
Kruh třetí
smradlavý mrak, dotek upíra,
Kruh čtvrtý
iluziorní zabiják, ohnivá zeď, paralyzuj osobu
Kruh pátý - ČTĚTE !
Nikdo, absolutně nikdo je nebude kouzlit ! Ne, že by nebylo možne některé z nich využít, některé nebuguji, ale nehodlam to řešit a zjišťovat, jak moc fer to bylo či ne. Nejednoduší pravidlo: Zákaz používání těchto kouzel v turnaji.
Nasledující pravidla nebudou nejspíše uplatněna, ale je to možné v ramci reakce hráčů na forum !
ŘEMESLNÍCI - vyjímky !
Povolené všechny ability a schopnosti. Snažte se využít spravných perků ve správnou chvíli. Nesmíte používat žadnou zbroj, štít, zbrań, lektvar či obvaz.
Řemeslník svobodných řemesel
Může používat v boji kožené rukavice vyjímečné kvality.
Řemeslník černých řemesel
Může používat v boji pěchotní štítek vyjímečné kvality.
Alchymista
Může používat posilující lektvary a regenerační lektvar na staminu. Nesmí používat léčebné, regeneraci životů a přímo ubližující jako jsou výbušniny.
Farmář
Vzhledem k faktu, že farmář nijak nepřispívá svým umem k boji a nemá nic, co by mohl použít, rozhodujeme se, že buď mu povolíme jeden drobnej item od ostatních tří řemeslnických povolání viz. svobodná, černá řemesla a alchymista, a nebo tedy musí jít na holo. Ještě jsme se nerozhodli !
poznámka pod čarou:
pravidlo 5 kruhu platí na kruh 5 a vyšší !
je uvažováno, že mágům dovolíme kouzlo paralýza, ale vzhledem k tomu, že magove by to zneužívali k regeneraci, tak ne
ještě než se nějakej pitomec ozve........ano, jsme si vědomi toho, že povolání lučištníků a povolání craftu jsou nejvíce oslabená povolání, která budou muset doufat ve štěstí.....bohužel pokud nejste zaměřeni nějak trochu na boj zblízka a je fuk, jestli dovednostmi, perky či magii, tak je smutným faktem, že asi dostanete přes čumák....ale což. Nikdo nepředpoklada, že tam bude automaticky každej na stejne urovni.
uvědomte si jednu věc...waři maj skilly...a věřte mi, ta výška je opravdu znatelna, ale magove evokační mohou oslepit, mágové měniči mohou zvednout fyzické rezisty....navíc kouzla jako ostrá čepel (fungujicí i na pěsti) či rozostření, tak na ty fakticky nepotřebujete extremně vysoké dovednosti proměn či astrologie.