To v čom sa ludia ako rasa odlišujú od ostatných je snaha civilizovať svoje prostredie výrazne viac než ostatné rasy a stavať velké mestá. Ťažko by sa to ale dalo nazvať perkom.
Podobná vec bola riešená napríklad v Oblivione u rasy Imperialov abilitou "Voice of Emperor" čo spôsobovalo charm effekt voči humanoidom (zvýšenie toho ako vás má daná osoba rada). Na podmienky MW je to ale nepoužitelné.
Každopádne to zodpovedá tomu že ludia sú vcelku obratný pokial ide o kolonizovanie, obchod a civilizovanie rôznych oblastí, holt predstaviť si to ako perk je obtiažne.
Skúsim nejak definovať ich kultúrnu neutralitu...
Žiadny "human specific" materiál. Mithril trpaslíci, orkovia s červenou rudou, drowovia s niečim čiernym, elfovia so zvláštnym a vzácnym druhom dreva. Nevýhoda prítomného zdroja (rozumej hráčov ktorý majú perk ťažiť to), by bola kompenzovaná výhodou obchodníckeho bonusu (lepšia schopnosť zisku peňazí, napr z dropu NPC).
Prítomnosť všeobecne dostupných materiálov a schopnosť ich ťažiť a spracovať, i ked nie na úrovni špecifickej pre danú rasu.
Možno niečo ako perk "Obchodník", "Karavána" a tak podobne.
Síce bez schopností ľahkého ukrývania, vzhladom k prostrediu, avšak s vysokou schopnosťou nahrádzať svoje nedostatky nástrojmi a vybavením.
Podobná vec bola riešená napríklad v Oblivione u rasy Imperialov abilitou "Voice of Emperor" čo spôsobovalo charm effekt voči humanoidom (zvýšenie toho ako vás má daná osoba rada). Na podmienky MW je to ale nepoužitelné.
Každopádne to zodpovedá tomu že ludia sú vcelku obratný pokial ide o kolonizovanie, obchod a civilizovanie rôznych oblastí, holt predstaviť si to ako perk je obtiažne.
Skúsim nejak definovať ich kultúrnu neutralitu...
Žiadny "human specific" materiál. Mithril trpaslíci, orkovia s červenou rudou, drowovia s niečim čiernym, elfovia so zvláštnym a vzácnym druhom dreva. Nevýhoda prítomného zdroja (rozumej hráčov ktorý majú perk ťažiť to), by bola kompenzovaná výhodou obchodníckeho bonusu (lepšia schopnosť zisku peňazí, napr z dropu NPC).
Prítomnosť všeobecne dostupných materiálov a schopnosť ich ťažiť a spracovať, i ked nie na úrovni špecifickej pre danú rasu.
Možno niečo ako perk "Obchodník", "Karavána" a tak podobne.
Síce bez schopností ľahkého ukrývania, vzhladom k prostrediu, avšak s vysokou schopnosťou nahrádzať svoje nedostatky nástrojmi a vybavením.