Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
#28
[externí spolupracovník RadstaR]
- úpravy regionů
[Geo]
- upravena obtížnost NPC (lze očekávat o hodně těžší NPC, nutné důkladně testovat),
- upraven dialog hodnocení
- zaklepání na dveře (pomocí menu, mělo by být viditelné z obou stran, doprovázené výrazným zvukem)
- úprava šperhání (značně zvýšena obtížnost, nelze vyšperhat zámky, které jsou nad síly zloděje)
- úprava Soubojového systému (fáze A ):
--- upraveny vzorce bojového systému (hlavně výpočet zranění)
--- bonus za sílu se počítá až po přesáhnutí požadavku na sílu
--- omráčené, nebo paralyzované postavy se nebrání (nezapočítávají se jejich skilly do obrany)
--- u kuší obecně se nepočítá bonus za sílu (jsou za to zvýhodněny vyšším damage než luk)
--- rozšířeno "bonusové zranění z Anatomie" o další skilly - podle typu protivníka to jsou Anatomie, Znalost zvěře, Rybářství, Magie, Vyvolávání a jejich kombinace
--- opravena chyba při krvácení (projevovala se přetrvávajícím krvácením při omráčení)

(jsme po restartu, všechny uvedené změny odsud výš jsou aktivní)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 11.10.2008 v 10:35

Skok na fórum: