Me prijde zrychlene expovani jako dobrej napad. Rozhodne to nebude jak tvrdi Mir.
Napisu vsak jedno velke ALE.
Clovek bude mit +10 perk bodu.
Clovek bude o cca 10% rychleji expovat.
Cim to chces Whitey srovnat u elfa, drowa, orka, gnoma, trpaslika...hobita? Nejaky infravize, priapdne male zvyseni skillu to rozhodne nijak nevyrovna. To by pak ty bonusy do skillu musely byt nejmene povazovany za advekatni perku zamereni na dovednost, tzn,(priklad) elf by mohl mit bodny/secny/strelny o 20% vic nez je hranice (do 100%)-napr. elfi mag by mel v zakladu moznost misto 40% secnych zbrani si dat 60% uz v zakladu, elfi knez zas bojovy skill misto 60 na 80% v zakladech (dostal by +20% skill do zacatku plus posunuti skill cupu pro povolani). Toto plus nejake drobne zasahy by to pak plne vyrovnalo.
Zkusim to shrnout:
clovek: rychlejsi exping (15% na gain expu). Poznamka: rychlokvasky a prudici preci mohou mit znamku 5 od gm za hru, pokud budou mit jednicky za hrani rp, v cem tu Mire bude problem??! (i sebevetsi prudic, co bavi okoli a gm(jinak by mu prce nedali kladny body), je prece prinos!)
bonusy na perk body
+mozna neco s regeneraci nebo bonus na neco. Clovek by mohl mit i perk ucitel na 1. stupni-jako predpoklad ze se rasa rychle uci.
elf: volitelne zamereni na zbran (bodne/secne/strelne)=reflexe toho cemu se postavicka od mladi venuje.
elfi remeslnik by ziskal perk Preciznost na I-II. stupni, tento perk by ho i stal polovinu bodů jak ostatní rasy (3 body na treti stupen, 5 bodu na Iv.) =reflexe elfi trpelivosti a pile
low light vision= 50% postihu do videni potme
znalost svitků na I. stupni pro každého = reflexe "magie" u lidu.
lepsi skryti v lese
drow: volitelné zamereni na zbran (bodne/secne/strelne)
perk pro remeslnika (nyni mne nenapada jaky, zbrojir by byl asi idealni, jen se vztahuje jen ke kovari)
moznost koule tmy 1x denne
magicka podstata jednorazovy bonus do mag. odolnosti 40% (mag. odolnost proto, aby ovlivnila i ucinek kouzel, u trpaslika magicke vedy proto, aby naopak nemohl trpaslici mag z toho profitovat)
trpaslik: rychlejsi hp regen
magicke vedy II.stupen pro vsechny a -2 od jeho ceny
"houževnatost" resistence +20 fyz a +10 ostatni
perk slevac, metalurg na I-II. stupni, cena snizena o polovinu
infravize (vidi potme bez postihu)
....etc.
Panuje tu nazor ze bonus do dane kategorie zbrani by znamenal uzivani jen te jedne u rasy. Pokud by to bylo formou jak pisu, tzn posunuti hranice u povolani, tak by doslo k narustu variability: bitevni magove (moznost vetsiho skillu nez nyni), vic bardu sermiru, jinak staveni knezi a jine.
Napisu vsak jedno velke ALE.
Clovek bude mit +10 perk bodu.
Clovek bude o cca 10% rychleji expovat.
Cim to chces Whitey srovnat u elfa, drowa, orka, gnoma, trpaslika...hobita? Nejaky infravize, priapdne male zvyseni skillu to rozhodne nijak nevyrovna. To by pak ty bonusy do skillu musely byt nejmene povazovany za advekatni perku zamereni na dovednost, tzn,(priklad) elf by mohl mit bodny/secny/strelny o 20% vic nez je hranice (do 100%)-napr. elfi mag by mel v zakladu moznost misto 40% secnych zbrani si dat 60% uz v zakladu, elfi knez zas bojovy skill misto 60 na 80% v zakladech (dostal by +20% skill do zacatku plus posunuti skill cupu pro povolani). Toto plus nejake drobne zasahy by to pak plne vyrovnalo.
Zkusim to shrnout:
clovek: rychlejsi exping (15% na gain expu). Poznamka: rychlokvasky a prudici preci mohou mit znamku 5 od gm za hru, pokud budou mit jednicky za hrani rp, v cem tu Mire bude problem??! (i sebevetsi prudic, co bavi okoli a gm(jinak by mu prce nedali kladny body), je prece prinos!)
bonusy na perk body
+mozna neco s regeneraci nebo bonus na neco. Clovek by mohl mit i perk ucitel na 1. stupni-jako predpoklad ze se rasa rychle uci.
elf: volitelne zamereni na zbran (bodne/secne/strelne)=reflexe toho cemu se postavicka od mladi venuje.
elfi remeslnik by ziskal perk Preciznost na I-II. stupni, tento perk by ho i stal polovinu bodů jak ostatní rasy (3 body na treti stupen, 5 bodu na Iv.) =reflexe elfi trpelivosti a pile
low light vision= 50% postihu do videni potme
znalost svitků na I. stupni pro každého = reflexe "magie" u lidu.
lepsi skryti v lese
drow: volitelné zamereni na zbran (bodne/secne/strelne)
perk pro remeslnika (nyni mne nenapada jaky, zbrojir by byl asi idealni, jen se vztahuje jen ke kovari)
moznost koule tmy 1x denne
magicka podstata jednorazovy bonus do mag. odolnosti 40% (mag. odolnost proto, aby ovlivnila i ucinek kouzel, u trpaslika magicke vedy proto, aby naopak nemohl trpaslici mag z toho profitovat)
trpaslik: rychlejsi hp regen
magicke vedy II.stupen pro vsechny a -2 od jeho ceny
"houževnatost" resistence +20 fyz a +10 ostatni
perk slevac, metalurg na I-II. stupni, cena snizena o polovinu
infravize (vidi potme bez postihu)
....etc.
Panuje tu nazor ze bonus do dane kategorie zbrani by znamenal uzivani jen te jedne u rasy. Pokud by to bylo formou jak pisu, tzn posunuti hranice u povolani, tak by doslo k narustu variability: bitevni magove (moznost vetsiho skillu nez nyni), vic bardu sermiru, jinak staveni knezi a jine.