06.12.2009 v 16:56
Musim rict, ze mne osobne se libi posledni navrh Ellery. Pokud prekopavat i staty, proc ne, libilo by se mi, kdyby to vyrovnalo vyhodu cloveka ve vyssim poctu perku.
Jinak stejne staty + rasove perky typu silny uder pro orky (navrh Cessneka) je hodne osemetne. Ono totiz u te sily nejde jen o nejake vyssi udery, ale taky o to, ze tyto staty se daji vyuzit v interakcich atd. a myslim, ze timhle by se odebrala tato variabilita (napr. dvere, ktere jdou vyrazit, prijde k nim ork a hobit stejneho povolani a oba maji stejnou sanci? Nebo interakce typu "paka" - pretlacovani rukou - v hospode, atd.). Podle me rozdilnost statu je nutnost, pokud se ma jeste vic prohloubit, tak myslim, ze to neni tak zly napad.
Hlavne ale myslim, ze sme docela odbocili od puvodniho zadani.
Jinak stejne staty + rasove perky typu silny uder pro orky (navrh Cessneka) je hodne osemetne. Ono totiz u te sily nejde jen o nejake vyssi udery, ale taky o to, ze tyto staty se daji vyuzit v interakcich atd. a myslim, ze timhle by se odebrala tato variabilita (napr. dvere, ktere jdou vyrazit, prijde k nim ork a hobit stejneho povolani a oba maji stejnou sanci? Nebo interakce typu "paka" - pretlacovani rukou - v hospode, atd.). Podle me rozdilnost statu je nutnost, pokud se ma jeste vic prohloubit, tak myslim, ze to neni tak zly napad.
Hlavne ale myslim, ze sme docela odbocili od puvodniho zadani.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony