Baf, tak jsem se tu zase jednou zjevil a dostal jsem takovej nápad.
Byl by to perk, který bych pojmenoval, v případě bojovej povolání, městský boj a v případě craftů městský život. Byl by to bonus, který by lidé dostávali ve městech svého typu(ciprona, ihar, vesnice atd.) a v budovách svého typu(hrady, zámky,obytné budovy...využitelné v některých typech dungu), tím by lidé získali výhodu pří eventech, územích bojích s jinými rasami a jakémkoli městském boji. Dalo by se to i vztáhnou na blízkost domovní zóny...třeba do 10 políčak(ale to je úplně mimo mísu a bez přemýšlení, jen příklad jak to vymezit). Platilo by to, co je pravda i v realu, že lidé jsou zvyklí na život v organizovaných sídlech. Každý člověk jako malý běhal po městě, po vesnici(místo aby běhal mezi stromy, po jeskyních nebo se pošchuval s divočáky), ví jak a co s budouvou...dá se stát ve dveřích, schovat se za rohem odrazit se od zdi...prohodit někoho oknem.
Crafti by pak dostali bonus k obchodovaní ve vesnicích a městech a bonus ke skillu pokud jsou v nějaké budově(dílně) Znalost společenství v sídlech, rozumné úmístění obchodníka na frekventované místo, které dobře rozpozná a dálší věci, kterými by se dal tento skill vysvětlit.
To je můj návrh...takovou libůstkou ze světa fantazie a loobování pro moji rasu by pak bylo, že člověk s tímto skill na 4. úrovni by mohl nějakým způsobem stavět ve městě barikády.
vůbec bych byl pro, aby rasové pekry byly u základních ras ,vyjímaje orky, hodně vázané na prostředí kde se tak která rasa bohybuje a kde žije...elfové-lesy, trpaslíci-jeskyně, skály, drowáci-podzemí, lidé-města a orkové jako vyjímka by to byli již zmíněné zuřivaosti, lovecké smysly, kamené kůže protože orkové jak je chápu na MW jsou ve svoji podstatě agresivní a částečně i kočující rasa. U ras vázaných na sídla věčích národů bych se zaměřil na jejich vlastnosti. Hobiti-obratnost(i u craftů) gnomové-magie(a to v podobě takového zajímavého paradoxu, že jako maličcí a slaboučcí vůči zraněním zbraněmi tak by byli neobyčejně odolní na magii)
Byl by to perk, který bych pojmenoval, v případě bojovej povolání, městský boj a v případě craftů městský život. Byl by to bonus, který by lidé dostávali ve městech svého typu(ciprona, ihar, vesnice atd.) a v budovách svého typu(hrady, zámky,obytné budovy...využitelné v některých typech dungu), tím by lidé získali výhodu pří eventech, územích bojích s jinými rasami a jakémkoli městském boji. Dalo by se to i vztáhnou na blízkost domovní zóny...třeba do 10 políčak(ale to je úplně mimo mísu a bez přemýšlení, jen příklad jak to vymezit). Platilo by to, co je pravda i v realu, že lidé jsou zvyklí na život v organizovaných sídlech. Každý člověk jako malý běhal po městě, po vesnici(místo aby běhal mezi stromy, po jeskyních nebo se pošchuval s divočáky), ví jak a co s budouvou...dá se stát ve dveřích, schovat se za rohem odrazit se od zdi...prohodit někoho oknem.
Crafti by pak dostali bonus k obchodovaní ve vesnicích a městech a bonus ke skillu pokud jsou v nějaké budově(dílně) Znalost společenství v sídlech, rozumné úmístění obchodníka na frekventované místo, které dobře rozpozná a dálší věci, kterými by se dal tento skill vysvětlit.
To je můj návrh...takovou libůstkou ze světa fantazie a loobování pro moji rasu by pak bylo, že člověk s tímto skill na 4. úrovni by mohl nějakým způsobem stavět ve městě barikády.
vůbec bych byl pro, aby rasové pekry byly u základních ras ,vyjímaje orky, hodně vázané na prostředí kde se tak která rasa bohybuje a kde žije...elfové-lesy, trpaslíci-jeskyně, skály, drowáci-podzemí, lidé-města a orkové jako vyjímka by to byli již zmíněné zuřivaosti, lovecké smysly, kamené kůže protože orkové jak je chápu na MW jsou ve svoji podstatě agresivní a částečně i kočující rasa. U ras vázaných na sídla věčích národů bych se zaměřil na jejich vlastnosti. Hobiti-obratnost(i u craftů) gnomové-magie(a to v podobě takového zajímavého paradoxu, že jako maličcí a slaboučcí vůči zraněním zbraněmi tak by byli neobyčejně odolní na magii)
Kozlík - dobrodruh
Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.