30.12.2009 v 10:36
Topic se jmenuje "Jak se vypořádat s odpadlíkem?". Je tam otazník. Jedna z mála věcí, která orky chránila před tím, aby je Isharští nenahnali po právu do moře je, že kontrolují zdroj, který je nenahraditelný v boji proti bolesti. Orkové se této pozice snaží využívat, ale kooperují. Jaký postoj by měli orkové zaujmout vůči tomu, kdo se vetřel do jejich komunity a o tuhle stěžejní ochranu a pozici při vyjednávání je ,možná nezvratně, připravil?
V prvním postu jsem to popsal jako: "Mám za to, že jeho postava představuje natolik velké ohrožení pro celou jednu rasu, že je odůvodněné přijmout zvláštní opatření, která si můžou vyžádat i vyjímku z pravidel shardu."
Lidem se tu příčí nějaké pojíždění. Já osobně si myslím, že by bylo mnohem efektivnější ho uvěznit v pevnosti, ale neprosazuju to, protože by to bylo mnohem větší omezení jeho hry, než nějaká hrozba příležitostného zabití(bez lootu!), které mu, vzhledem k tomu, kolik toho už stihnul natěžit, aniž by si ho někdo z hráčů vůbec všiml, příliš nehrozí. S největší pravděpodobností je to účelově založená postava, která nepřišla hrát "neortodoxního orka", ale existuje jen proto, aby někomu mimo orčí komunitu umožnila volný přístup k orkským zdrojům. Ve chvíli, kdy ztratí svoje výhody, pozbyde její existence pro majitele smyslu. Tohle si mají členové RT možnost ověřit a mám za to, že je to hlavní důvod, proč se návrh setkal s převažující podmínečnou podporou.
Jestli mě k tomu všemu motivuje nějaká újma na egu, nebo komplex? Psychologové mezi námi to v tom můžou najít. Co já vím?
V prvním postu jsem nechtěl pronásledování obhajovat krádeží ibuprofenia, i když je to nakonec nejsilnější argument. Jedna z věcí, pro kterou hraju rád orky je sounáležitost, která v komunitě orků převažuje a dělá z orků dlouhodobě nejživější pospolitost hráčů na MW. Skutečnost, že u orků platí: "Jedna rasa, jeden bůh, jeden nepřítel" má na to pozitivní vliv. Tohle přesvědčení jsem nenuceně přenesl na svojí postavu a snažím se ve hře jednotnost rasy udržovat. Pár neorkům, kteří o to ve hře projevili zájem to Gobrug i vysvětloval.
Když pominu anomálii jménem Zogr, nebyl v pevnosti nikdy vážný problém s ponecháváním i cennějších věcí v nezabezpečených truhlách a kromě banky a omezení vstupu do pevnosti podle levelu nebylo potřeba, až do teď, dělat nějaká zvláštní bezpečnostní opatření proti lidem z vlastních řad. To taky o něčem svědčí.
Málo hráčů má s postavami, které hrajou, příležitost ve hře orky poznat z jejich "lepší" stránky a je pro to dobrý důvod. Nezbývá, než abych doporučil si postavu orka zkusit na chvíli zahrát. Hrát orka jako zlý charakter není lehké a všichni, kdo hrajeme orky se stále snažíme hledat tu nejlepší cestu.
V prvním postu jsem to popsal jako: "Mám za to, že jeho postava představuje natolik velké ohrožení pro celou jednu rasu, že je odůvodněné přijmout zvláštní opatření, která si můžou vyžádat i vyjímku z pravidel shardu."
Lidem se tu příčí nějaké pojíždění. Já osobně si myslím, že by bylo mnohem efektivnější ho uvěznit v pevnosti, ale neprosazuju to, protože by to bylo mnohem větší omezení jeho hry, než nějaká hrozba příležitostného zabití(bez lootu!), které mu, vzhledem k tomu, kolik toho už stihnul natěžit, aniž by si ho někdo z hráčů vůbec všiml, příliš nehrozí. S největší pravděpodobností je to účelově založená postava, která nepřišla hrát "neortodoxního orka", ale existuje jen proto, aby někomu mimo orčí komunitu umožnila volný přístup k orkským zdrojům. Ve chvíli, kdy ztratí svoje výhody, pozbyde její existence pro majitele smyslu. Tohle si mají členové RT možnost ověřit a mám za to, že je to hlavní důvod, proč se návrh setkal s převažující podmínečnou podporou.
Jestli mě k tomu všemu motivuje nějaká újma na egu, nebo komplex? Psychologové mezi námi to v tom můžou najít. Co já vím?
V prvním postu jsem nechtěl pronásledování obhajovat krádeží ibuprofenia, i když je to nakonec nejsilnější argument. Jedna z věcí, pro kterou hraju rád orky je sounáležitost, která v komunitě orků převažuje a dělá z orků dlouhodobě nejživější pospolitost hráčů na MW. Skutečnost, že u orků platí: "Jedna rasa, jeden bůh, jeden nepřítel" má na to pozitivní vliv. Tohle přesvědčení jsem nenuceně přenesl na svojí postavu a snažím se ve hře jednotnost rasy udržovat. Pár neorkům, kteří o to ve hře projevili zájem to Gobrug i vysvětloval.
Když pominu anomálii jménem Zogr, nebyl v pevnosti nikdy vážný problém s ponecháváním i cennějších věcí v nezabezpečených truhlách a kromě banky a omezení vstupu do pevnosti podle levelu nebylo potřeba, až do teď, dělat nějaká zvláštní bezpečnostní opatření proti lidem z vlastních řad. To taky o něčem svědčí.
Málo hráčů má s postavami, které hrajou, příležitost ve hře orky poznat z jejich "lepší" stránky a je pro to dobrý důvod. Nezbývá, než abych doporučil si postavu orka zkusit na chvíli zahrát. Hrát orka jako zlý charakter není lehké a všichni, kdo hrajeme orky se stále snažíme hledat tu nejlepší cestu.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"