20.01.2010 v 14:44
Stejné maximální staty jsou pitomost. Nejen, že RPG jsou v podstatě založeny na určité různorodosti ras právě ve statech (trpaslík je v základu lepší bojovník než hobit, dejme tomu), ale navíc by jednotnost statů dost silně narušila možnosti rozlišení postav na určitá zaměření (elfí mág se pokusí vytáhnout co nejvíc many, trpaslík se třeba pokusí o bojovnější variantu - tohle se dá řešit z dost velké části staty, nemusí se do toho tahat zbytečně moc perků).
Kdyby měly být staty na max lvlu stejné, znamenalo by to jen mírný odlišnosti v průběhu hry. Nakonec by se ale polovina rozdílů smazala, protože orčí válečník by najednou vydržel úplně stejně, jako elf, sekal by stejně rychle a ještě stejně rychle za sebou používal perky.
Bonus do zbraní +20% (max hodnota 100%) je podle mě taky dost na nic, protože válečník by z toho nemohl profitovat, pokud by si nevybral luky.
Kdyby měly být staty na max lvlu stejné, znamenalo by to jen mírný odlišnosti v průběhu hry. Nakonec by se ale polovina rozdílů smazala, protože orčí válečník by najednou vydržel úplně stejně, jako elf, sekal by stejně rychle a ještě stejně rychle za sebou používal perky.
Bonus do zbraní +20% (max hodnota 100%) je podle mě taky dost na nic, protože válečník by z toho nemohl profitovat, pokud by si nevybral luky.
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.