22.04.2010 v 14:33
Souhlasím s Fenkem a Nazgelem, také se mi nelíbí moc rychlej respawn, když někde něco vybiju mělo by to zůstat chvilku mrtvý. Na taktice boje to nic nemění stejně každý dungeon má různé průchody odkud se už nedá vrátit (magický portál, dveře na zámek, páka kterou se otevřu dveře, ale nedá se už vrátit...). Takže ta taktika jak popisuje Winitar je zde v tomto dungeonu (většiny dungeonů) zbytečná, jako dělit se a hlídat vstup. Respawn je zde asi od toho, aby když někdo v dungeonu umře neměl tak lehké si přiběhnout pro věci a během pár minut se zas připojit ke skupině, od toho by měl být ve skupině kněz a nešťastníka oživit. Zas na druhou stranu když pomře celá skupina tak se stejně všichni oživí a dojdou si pro věci. Takže respawn je zde asi jen pro ty malé skupinky bez kněze, který by je oživil, aby se nemohli hned připojit do boje. Já osobně bych to viděl na nějakou střední cestu, těžká monstra bossy, válečníky, mágy ... podle lvl bych respawnoval klidně v čase hodin a malé lvl jako vlky, sliz a další havět v desítkách minut. To aby se jedinec nemohl hned připojit ke skupině bych řešil právě těmito průchody na klíč jako je to třeba v kobce, nemáš klíč od mučírny tak si pro věci prostě nedojdeš, Musel by jsi sám zas na šamany a od krále ještěrů získat klíč.
Magnus- gnom
Draken- ork čáryfuk
Draken- ork čáryfuk